| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] De invloed van Dexia op normen en waarden
De invloed van Dexia op normen en waarden
Ik ben benieuwd hoe de forum bezoekers hier over denken..
Laatst gewijzigd door PeterS op 27 nov 2003 23:52, 1 keer totaal gewijzigd.
Re: De invloed van Dexia op normen en waarden
ja dat vraag ik me ook af. Normen en waarden zijn in nederland helaas ver te zoeken 
Dat wil ik niet direkt zeggen maar gezien de verhalen op het forum denk ik dat bij veel mensen hun gevoel voor normen en waarden wel een behoorlijk duwtje krijgt, in negatieve richting. Dat is jammer, maar ik kan ook beslist niet zeggen dat ik het onvoorstelbaar vind. Een goed voorbeeld doet goed volgen en dat goede voorbeeld lijkt niet te komen.
Laatst gewijzigd door PeterS op 28 nov 2003 01:26, 2 keer totaal gewijzigd.
Normen en waarden?
Het is nogal naief te veronderstellen dat er in Nederland het adagium van normen en waarden ten grondslag ligt aan politieke besluitvorming en regelgeving.
Het is schandalig hoe in Nederland omgegaan wordt met zorgbehoeftigen, bijstandsgetrechtigden en arbeidsgehandicapten.
Waar in de politiek gediscussieerd wordt over een paar miljoen Euro's, heef geen enkele regeringspartij de moed, nee het fatsoen, om te besluiten dat iedereen met een inkomen van Euro 45000 per jaar en hoger verplicht is 5% extra te doneren in een fonds om de problemen in deze sectoren van de d Nederlandse samenleving op te lossen.
Schandalig dat het eigenbelang de boventoon voert boven het maatschappelijk belang.
fraude.
P.s. Mijn inkomen is ruimschoots boven de 40000 Euro.
Het is nogal naief te veronderstellen dat er in Nederland het adagium van normen en waarden ten grondslag ligt aan politieke besluitvorming en regelgeving.
Het is schandalig hoe in Nederland omgegaan wordt met zorgbehoeftigen, bijstandsgetrechtigden en arbeidsgehandicapten.
Waar in de politiek gediscussieerd wordt over een paar miljoen Euro's, heef geen enkele regeringspartij de moed, nee het fatsoen, om te besluiten dat iedereen met een inkomen van Euro 45000 per jaar en hoger verplicht is 5% extra te doneren in een fonds om de problemen in deze sectoren van de d Nederlandse samenleving op te lossen.
Schandalig dat het eigenbelang de boventoon voert boven het maatschappelijk belang.
fraude.
P.s. Mijn inkomen is ruimschoots boven de 40000 Euro.
Fraude,
Met je inkomen van 40000 vind ik dat je financieel moet bijspringen, bijvoorbeeld door de advocatenkosten van anderen te vergoeden.
Met je inkomen van 40000 vind ik dat je financieel moet bijspringen, bijvoorbeeld door de advocatenkosten van anderen te vergoeden.
Mm... tot nu toe een vrij eentonige uitslag wel...