Beste mensen,
Terwijl ik me zelf kwaad zat te maken over de manier waarop mij door "Spaarbeleg" een oor is aangenaaid vanwege die schandalige Dexia overeenkomst waarvan niets klopt stond in het "Algemeen Dagblad" van zaterdag 22 maart 2003 een artikel over 'DE MEEST GEHATE BANKIER VAN NEDERLAND" DICK BRUNEEL die al door heel wat mensen bedreigd is. Wat ik me kan voorstellen want op zo'n manier mensen contracten aanbieden wat niet meer dan "Gebakken lucht" is en dan voorwaarden niet vermelden.Bijv. bij "Spaarbeleg" zou je binnen 4 jaar er weer van af kunnen komen en je geld terug kunnen krijgen, mooi niet want volgens Dexia loopt die overeenkomst van mij tot 2011! Schandalig en dan te weten dat we die overeenkomst met "Spaarbeleg" hadden afgesloten om iets over te houden voor onze oude dag! Schandalig!
We voelen ons behoorlijk een oor aan genaaid en zwaar bedonderd door die Dexia-Bank en we zijn zwaar pisserig hierover maar we zijn niet de enigsten zoals we op dit Forum mogen lezen.
Mensen laat je niet bedonderen en blijf strijden voor jullie gerechtigheid!
Bert
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] De meest gehate bankier van Nederland (Dexia) stond in het "
Re: De meest gehate bankier van Nederland (Dexia) stond in het "
mooi bericht Bert.
Re: De meest gehate bankier van Nederland (Dexia) stond in het "
Bert,
Spaarbeleg is toch niet van Dexia ??
Gegroet
Spaarbeleg is toch niet van Dexia ??
Gegroet