LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Dé oplossing!

Hier kan je discussiëren over de onderwerpen rondom Legio Lease.
Jean

Dé oplossing!

Ongelezen bericht door Jean »

Lieve mensen,

Wilt u nu echt een oplossing voor uw financiele situatie neem dan even contact met mij op.
Ik kan ervoor zorgen dat u minimaal 40% minder hoeft te betalen per maand. U betaald wel een éénmalig bedrag van 10%, over de maandlasten die u nu heeft, voor mijn werkzaamheden.

Gr. Jean

Ragrin

Re: Dé oplossing!

Ongelezen bericht door Ragrin »

Ben jij er ook weer zo een die wil mee profiteren van andermans allende??
Wanneer dat zo is kan je beter opdonderen, ook jij zult hier geen oplossing voor hebben..Als Zalm het niet kan...kan jij het al helemaal niet dunkt me. Ragrin

Pieter

Ongelezen bericht door Pieter »

Beste Jean,

Ik wil graag in gaan op je aanbod!!

Even ter bevestiging. Maak je ook waar wat je belooft?
Zo ja dan doen we zaken.
wel te verstaan hierop het forum.

Mvg Pieter

Info

Ongelezen bericht door Info »

Info wil ook wat verdienen en doet mee.

Idaho

Ongelezen bericht door Idaho »

Dit is toch een forum die over aandelenlease gaat?
Misschien dat een pagina-grote advertentie in de telegraaf meer zoden aan de dijk zet Jean.

rob v.d.

Ongelezen bericht door rob v.d. »

REDACTIE RADAR:

U bent de laatste tijd wat alerter met de zg 'slotjes' op berichten. Het forum zou een stuk winnen als u de verkapte reclames van Jean de Zwaan nu ook eens het zwijgen zou opleggen!

m.vr.gr.
rob v.d.

Ted

Ongelezen bericht door Ted »

Ik ben het geheel eens met Rob. Gedichten van Croos zijn ook weg en die Jean wekt alleen maar irritatie op.

Ted.

L. Blok

Ongelezen bericht door L. Blok »

Het verhaal van Jean is ook niet helemaal compleet. Alleen voor mensen die een eigen huis hebben zou Jean een oplossing weten. Indien men dat niet bezit dan kan hij niets doen. Het is pure promoting voor zijn eigen toko!

Luc

Ongelezen bericht door Luc »

Het zou een zegen voor het forum zijn als Jean nou eindelijk eens de toegang ontzegd zou worden of anders dat zijn verkapte reclame-berichten verwijderd zouden worden.

Jan

Ongelezen bericht door Jan »

De hypotheekrente bij Jean is 2,5% bij Jan de Gans nu 1%.

Jan de Gans.

Jan

Door mijn concurrentie wordt Jean de Zwaan opgelost. Kunnen we weer overgaan tot de orde van de dag.

Jan de Gans.

Jan

Vanaf nu is reclame maken verboden.

Jan de Gans.

P.S. ?????? even dimmen s.v.p.

Jean

Tros.....en anderen, dit bericht is NIET van de echte Jean.
Nooit en te nimmer zal ik op deze manier op het forum verschijnen.

De Tros zal via het IP nummer moeten en kunnen achterhalen waar dit bericht vandaan komt.

Het is dus niet van de echte Jean. Iemand maakt ge en misbruik van van echte naam en mijn echte emailadressen!

Hen

Ongelezen bericht door Hen »

Rot op.

Jean

Neen, ik rot niet op, ik haal het onderste uit de kan om degene die denkt mijn naam en emailadres te mogen gebruiken op deze manier aan te pakken.

Dit is een vieze vuile manier om iemand onderuit te halen.

Nooit en te nimmer heb ik en zal ik op deze manier mijn hulp aanbieden. Mensen als Joop, Toet, Maarten en El weten hoe ik omga met de verschillende forumleden die advies zouden willen.

De Tros zal mij het IP nummer geven van degene die dat bericht heeft gepost. Zoniet dan komt de gierput echt open en zal er op termijn zelfs een Tros Radar plaatsvinden over dit forum......

Vandaag wordt aangifte gedaan.

vriendelijke groet,

Jean.

Pieter

Ongelezen bericht door Pieter »

Jean,

Als iemand misbruikt van een bestaand alias en e-mail adres kun je aangifte doen.
Met de gegevens van radar (IP adres) dien je weer de provider aan te klagen die weer op zijn beurt kan/moet achterhalen wie op dat tijdstip ingelogd was om zodoende achter de identiteit van de persoon in kwestie te komen.

Mvg Pieter

Luc

Ongelezen bericht door Luc »

... of zoek je weer een manier om je topic bovenaan te krijgen?

Het blijft ook altijd een puinhoop met jou Jean. Komen er geen slotjes op, dan gebeurt dit wel weer.

Pfffffffffff.

Jean

Pieter, ik zal dit dan ook zo gaan doen.

Ik neem aan dat de Tros hierop gaat reageren.

vriendelijke groet,

Jean.

PLUKKER

Ongelezen bericht door PLUKKER »

Wat ben jij eigenlijk een naar ventje Luc. Lever je ook wel eens een positieve bijdrage? Als je je zo ergert aan de hele Jean-situatie, hou je er dan verre van, maar ga geen olie op het vuur gooien.

PLUKKER - vindt Luc soms wat te negatief

up

Ongelezen bericht door up »

Ja, en??

Gesloten