LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] De rollen omdraaien

Hier kan je discussiëren over de onderwerpen rondom Legio Lease.
reiziger

De rollen omdraaien

Ongelezen bericht door reiziger »

Het wordt wordt hoog tijd dat de rollen worden omgedraaid.

Dat we het niet meer pikken door de vandekasteeltjes, truusjes en ander tuig op dit forum ons de rol van huilers, zielepieten etc laten aanmeten.
Dat we het niet meer pikken door Dexia in de hoek van criminelen te worden gedreven door te weigeren te betalen.
Dat we het niet meer pikken dat ons geld door Dexia wordt afgenomen onder de chantage van de BKR, dreiging van deurwaarders etc.
Dat we het niet meer pikken dat Aegon haar handen in onschuld wast en net doet of ze een koshere tent aan Dexia heeft verkocht.
Dat we het niet meer pikken dat medegedupeerden er emotioneel volledig aan onder doorgaan en dat talloze gezinnen elk perspectief is ontnomen.

Mijn voorstel is om Aegon en Dexia tot 1 juni de tijd te geven om een adequate schadefonds optezetten.
Zoniet om dan deze instellingen met hun eigen methodes bedreigen.

De akties die ik voorstel zijn dan:
- het volledig onderuit halen van de reputaties van deze twee instellingen, voorzover deze al niet beschadigd zijn. Dit o.a. door massale demonstratie bij de vestigingen en het zeker stellen van ruime media aandacht in binnen en buitenland
- publicaties van foto's en huisadressen van de commissarissen en bestuurders van deze instellingen op het internet. Demonstraties bij de huisadressen. Onder het motto van: wij in ons territorium bedreigd - jullie in jullie territorium bedreigd. Laat ze maar voelen wat hoe het is als de jacht op je geopend is.

Heb geen medelijden met deze bestuurders. Hun o zo riante vergoedingen zijn altijd verdedigd met het argument dat ze de diverse o zo grote maatschappelijke belangen vertegenwoordigen. Het lijkt me dat het dan eens tijd wordt om maatschappelijke belangen van de (ex) klanten die aandacht krijgen die ze verdienen

reiziger

Re: De rollen omdraaien

Ongelezen bericht door reiziger »

In het voorgaande bericht is iets verkeerd gegaan bij versturen

Lees STEELKEN als ACCEPTEREN

Ik had voor ACCEPTEREN een ander, krachtiger Nederlands woord gebruikt (Als in: De kippen ...... het graan op) klaarblijkelijk krijg ik dit woord vanaf dit toestenboord (ergens in Azie) niet verstuurd

Willems

Ongelezen bericht door Willems »

Volledig mee eens, hoewel ik een voorstander ben van een totale revolutie opzetten, omdat zowel het gerecht en overheid gefaald hebben en het volk voor eigen belang en zelfverdediging moet opkomen net tijdens de Franse Revolutie: een andere oplossing is er gewoon niet wanneer deze machtbepalers mislukken, immers dan wordt het volk verkracht en onder de voeten gelopen,door anarchie door graaiers en criminelen. En hiervoor is er gewoon geen ruimte in een beschaafde cultuurgemeenschap. Indien het gerecht en overheid niet deugen, moeten ze verdwijnen hoe dan ook! Liever nu, dan later!

jebe

Ongelezen bericht door jebe »

kijk dit is klare taal!!!p.s. op de site van payback zijn hele leuke posters te downloaden..en het grootste middel hebben wezelf,saamhoorigheid en stoppen met iedere betaling aan drekxia..

Meander

Ongelezen bericht door Meander »

stoppen maar dan slepen ze je toch voor de rechter ! Dat is ook niet alles.

justice man 007

Ongelezen bericht door justice man 007 »

Ben het grotendeels eens met reiziger,

Dat er wat moet gebeuren, hoe ieder op zijn manier hieraan bijdraagt is voor een groot deel een eigen keuze; maar dat je niet in een hoekje alleen hoeft te gaan zitten peinzen is toch wel overduidelijk!

Diverse stichtingen en verenigingen strijden iedere dag aan een rechtvaardiging van het aangedane “kwaad”;

Dus sluit je aan bij aan bij een van de verenigingen en bundel de krachten dan kunnen we ook een “grote bank” als Dexia en Aegon aan!

m.v.g. justice man 007

(en als je wilt vul je nog even de polls in)

bij voorbaat dank!

Gesloten