LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] De Verenging PAYBACK

Hier kan je discussiëren over de onderwerpen rondom Legio Lease.
wijzijnactief

De Verenging PAYBACK

Ongelezen bericht door wijzijnactief »

Een vereniging die staat voor de leasegedupeerde.
Wat doen wij anders dan de stichtingen ?
In tegenstelling tot andere stichtingen die stellen dat zij de belangen van gedupeerden behartigen d.m.v. rechtszaken, werken wij als groep vrijwilligers dag en nacht aan een oplossing voor de lease-problematiek.
Iedere stap die we zetten is goed doordacht.
En in tegenstelling tot stichtingen zoals Leaseverlies en Eegalease overleggen wij wel met onze achterban, staan we altijd open voor vragen en bieden wij steeds een luisterend oor.
De voornoemde stichtingen leggen rechtzaken stil, in afwachting van uitspraken van het CGA.
Uitspraken gebaseerd op de uitgangspunten van het DSI. Velen verwachten dat dit zal leiden tot een oplossing. De waarheid is echter anders. Alleen door steeds te vechten tegen het onrecht dat vele Nederlanders door leaseproductverkopers is aangedaan is er een kans om dit onrecht ongedaan te maken. Wij leggen geen rechtzaken stil, immers, verschillende banken procederen wel degelijk verder, zonder te wachten op uitspraken van de CGA. Aanbieders( zoals o.a. Dexia) dagen mensen voor de rechter, mensen worden bij verstek kansloos veroordeeld.
Wat valt hier tegen te doen?
Terugvechten is de enige optie. Niet afwachten totdat je als gedupeerde naar de slachtbank wordt geleid. Je hebt zelf een keuze. Wij als vereniging bieden medegedupeerden de mogelijkheid om zelf het heft in handen te nemen.
Wij ondersteunen mensen met raad en daad.
Dus medegedupeerde, sluit je aan, want je hebt zelf een keuze.

croosjes

Re: De Verenging PAYBACK

Ongelezen bericht door croosjes »

wijzijnactief,Wie betaald de advocaat?Wie betaald de restschuld als het mis gaat in het rechtsproces?(hoop het niet hoor),het enigste wat de verenigingen en stichtingen doen is het proces begeleiden tot de advocaat.En dit kost contributie ,behalve de vereniging schadeloosstelling want die gaat verder zowel fin.als restschuld en het is nog gratis ook kost niets alleen doorzettingsvermogen.vrgr.andre de croos vereniging schadeloosstelling WWW.SCHADELOOSSTELLING.NL

wijzijnactief

Mag ik je vragen wat je tot nu toe al hebt bereikt?
Als je me daar een concreet antwoord op kunt geven, dan wil ik best inhoudelijk met je van gedachten wisselen :lol:

croosjes

wat ik heb bereikt de hele organisatie opgezet en er voor gezorgd dat de gedupeerde zich alleen hoeven aan te melden en te registeren.En dan woeen grosadvocaat ingeschakeld voor de gedupeerde het enigste wat ze hoeven te doen is overschakeling provider en doorzettingvermogen.De verzorgde reizen inclusief alles,reclame en plezier.En de keus is op verwillige basis en niet anders.vrgr.andre de croos vereniging schadeloosstelling.WWW.SCHADELOOS-STELLING.NL

hphjansen

Ongelezen bericht door hphjansen »

vereniging SCHADELOOSSTELLING gaat de gedupeerden bewust maken van hun financiele situatie !!

Alsof de gedupeerden dat zelf nog niet door hebben. Verder zie ik allerlei vreemde voorwaarden over SPONSORS, 12 keer per jaar demonstreren en dat soort onzin.

die VERENIGING SCHADELOOSSTELLING lijkt me niet echt een aanwinst.

wijzijnactief

Je hebt dus al een hoop bereikt!

Idaho

Ongelezen bericht door Idaho »

Begint hier meer en meer op een wervingsforum te lijken, laat toch iedereen gewoon z'n eigen keuze maken.
Dan is die weer beter dan de ander, dan is het weer dat stichting zus of zo geen moer bereikt, wat een bull allemaal, pas aan het eind vd rit wordt duidelijk wie er nu werkelijk resultaten behaalt heeft.
Misschien hebben alle stichtingen wel een duit in het zakje gedaan, wie zal het zeggen?
En als iemand z'n telefoonrekening wil laten overzetten naar een andere provider, of wat dan ook, dan moet ie dat lekker doen en wil iemand direct naar de rechtbank, met wat aanwijzingen van payback, dan is dat ook z'n goed recht en mensen die zich verlaten op andere stichtingen zijn ook niet fout bezig zoals wel eens gesuggereerd wordt, dus.......laat iedereen z'n eigen keus maken!

croosjes

WIJZIJNACTIEF, inderdaad de organisatie is klaar dat kan je niet van een hoop organisatie's zeggen en trouwens hoe ging het in het verleden met PAYBACK.Nou dat wil ik voorkomen door verplichtingen en duidelijkheid te stellen, je weet waar je aan begint. Kwaliteit heeft altijd een aanloop nodig,kijk naar PAYBACK nu alles goed geregeld is.vrgr.andre de croos vereniging schadeloosstelling

Gesloten