LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] DEMO

Hier kan je discussiëren over de onderwerpen rondom Legio Lease.
STEF HURKS

DEMO

Ongelezen bericht door STEF HURKS »

jULLIE KUNNEN BETER 1-APRIL DEMONSTREREN
JULLIE ZIJN BEETGEPAKT DOOR EEN SLIMME MAATSCHAPPIJ
MAAR JULLIE HEBBEN ZELF DE ALLERLAATSTE BESLISSENDE
HANDTEKENING GEZET 1-0 VOOR DEXIA EN 2-0 VOOR PSV

Leen

Re: DEMO

Ongelezen bericht door Leen »

Hurk op hurker.

sea

Ongelezen bericht door sea »

Stef stef stef ik ben anoniem want ik heb geen lef.
Hurk hurk hurk in mijn kop zit geen zaagsel maar kurk.

dat verklaart meer over jou als persoon dan je denkt!

gegroet,

Sea

stef hurks

Ongelezen bericht door stef hurks »

flauw van de personen die reageren op mijn reactie
ik vertel toch niets als de waarheid, je zou eens 200%
winst moeten hebben zouden jullie dan ook zeggen van
dat is te veel doe maar 50% , jullie hebben stuk voor
stuk $$$ tekens in jullie hoofd gehad en dat wordt nu
genadeloos afgestraft.

Een klein kind zou zeggen eigen schuld dikke ....

Maar ja dat geld he dat maakt toch van zo veel mensen van die hypocriete personen

Groeten stef hurks uit Amersfoort

Leen

Ongelezen bericht door Leen »

Hurker,
Je bent een schoolvoorbeeld van iemand die wel een mening heeft maar niet weet waarover.
Uit je reacties blijkt eens te meer dat je totaal niet weet wat er speelt.
Je raaskalt maar een eind voor je uit.
Om te kotsen.

Leen

sea

Ongelezen bericht door sea »

BEste Stef,

Kijk dat zijn nou nog eens NORMALE argumenten. ALs je het zo stelt kan ik tenminste iets zinnigs op reageren.

Je moet het echt anders zien. IEDEREEN heeft dollartekens in zijn of haar ogen. Alleen niemand wilt voorgelogen worden! Dat is het verschil. Zie tal van andere draadjes waar men dit duidelijk probeert te maken. Waar rook is, is vuur. Als Dexia alles volgens de regels had gedaan dan denk ik echt niet dat er uberhaubt een rechtzaak ervan zal komen en waren we snel uitgepraat.

Meerdere aanwijzingen duiden erop dat dit zaakje "stinkt" (Zie artikelen over misleiding, uitspraken van DSI, publicaties van AFM, etc etc etc...)

Ik kan wel de hele dag doorgaan. Deels is dit natuurlijk door dollartekens gekomen, maar er zijn ook mensen die ECHT voorgelogen zijn en zeker MISLEID...

Wat stel je voor deze mensen dan voor? Als student met weinig lasten meerdere producten aangesmeerd en nu maar zien dat je toekomst alleen maar bestaat uit je schuld van 10000 euro aflossen? Of mensen die hun huis uit moeten omdat ze misleid zijn? Bekijk zaken niet vanuit 1 optiek er zijn altijd meerdere kanten aan 1 verhaal.

Ik weet dat vergt veel denkwerk en moeite, maar als je zoveel tijd hebt en moeite neemt om hier iets te posten dan heb je volgens mij wel genoeg verstand in je hersens om ook daadwerkelijk te gaan denken!

commentaar welkom,

Sea

Huib

Ongelezen bericht door Huib »

Hey Hurks, je weet kennelijk niet hoe de vork in de steel zit dus hou die mening lekker voor je. Groeten Huib

nadia

Ongelezen bericht door nadia »

Wie is hier nou hypocriet?
Eerst plaats je hier een lullig bericht wat kant noch wal raakt en vervolgens is het flauw van die mensen die daarop reageren. Ben ik in de omgekeerde wereld terecht gekomen?

Wie ben jij om mensen zo met de grond gelijk te maken?
Ken jij mijn verhaal?
Heb je daarom gevraagd want ik wil het je met alle liefde uitleggen, hoor.

B.Hofland

Ongelezen bericht door B.Hofland »

Nou steffie, Dexia is degene met de $$$ tekens, de meeste mensen die van die producten hebben afgesloten zijn hierin geadviseerd door zogenaamde experts die vevolgens mensen bedriegen. Ik weet ook wel dat beleggen risico's met zich meebrengt, dat ik mijn inleg kwijtraak, ok, maar om ook nog eens een enorme schuld te moeten betalen gaat me te ver. Volgens mij kom je alleen maar op dit forum om mensen een beetje te stangen, zelf ben je helemaal geen gedupeerde dus ik vraag me eignelijk af wat je hier nou doet. Sukkel.

sjaan

Ongelezen bericht door sjaan »

Jullie zien het verkeerd. Eerst hadden jullie $$ tekens in de ogen en heeft Dexia $$ tekens.

Het ruist in het struikgewas

helena

Ongelezen bericht door helena »

Beste mensen,
Als we niet meer reageren op die HORK dan heeft-ie er ook geen lol van.

jasper

Ongelezen bericht door jasper »

Ik ben het gedeeltelijk met Stef eens ,
deze maatschappij draait alleen nog maar
om "hebben hebben hebben"dit geldt dus ook
voor de mensen van DEXIA maar nu komt het , de mensen
die meedoen aan zo'n beleggingsverzekering hebben toch
ook iets met "hebben hebben hebben" dus voor al
deze mensen die nu pisnijdig zijn geldt "de pot verwijt de ketel"
ik denk dat het (terecht) een verloren zaak voor deze mensen
is , wat las jullie 30.000 euro winst hadden.
Maar ja die heb ik straks , want ik stap dus laag in en na de oorlog (met dank aan BUsh) ga ik lekker luieren in Monaco

gr jasper

Ed

Ongelezen bericht door Ed »

Het gaat er helemaal niet om hoe de zaak zou zijn 'als' we winst hadden, het feit is we hebben geen winst en zijn gewoon een poot uitgedraaid terwijl Dexia vrolijk verder gaat met het incasseren van de maandelijkse termijnen tot eind dit jaar en dan verwachten ze van mij dat ik nog eens € 30.000 ga bijbetalen. Ze hadden ten eerste de mensen beter moet voorlichten over de risico's ,

DAT HEBBEN ZE NIET GEDAAN!!

ten tweede hadden ze de mensen de mogelijkheid moeten geven om uit te stappen zodat ze niet in verdere probelemen kwamen

DAT HEBBEN ZE NIET GEDAAN!!

Ten derde hadden ze moeten zien dat ik met mijn inkomen geen enorme bedragen aan 'schuld' kan betalen.

DAT HEBBEN ZE OOK NIET GEDAAN!!

Dus mensen die alles zo zwart-wit zien zoals meneer Stef Hurks en de zijne , zijn een stel domme kuddebeesten die zich niet kunnen inleven in de situatie van een ander. Groeten hoor. Ed

Hans2

Ongelezen bericht door Hans2 »

Geachte kamerleden hierbij wil ik u het volgende verzoeken:

Ik wil u vragen u kennis te nemen van het TROS RADAR FORUM:LEGIO LEASE....

http://www.trosradar.nl/
Klikt u links op forum (3e van boven) en dan onder "algemeen" op Legio Lease (meer dan 16.7000 postings! !)
en leest u de noden van enorm veel gedupeerden! !

Zeer velen van ons zitten met een restschuld…… we hebben het dan niet meer over bedragen als 10 Euro maar over bedragen van tussen de 10000 en 200.000 euro en in sommige gevallen zelfs nog meer! ! !

Negentig procent van de gedupeerden hebben nooit geweten dat men een RESTSCHULD kon overhouden en voelen zich zwaar misleid.

Als dit zo door gaat gaan er vele gezinnen aan onderdoor die het niet kunnen opbrengen.
Gevolgen huis verkopen, studie geld voor de kinderen aanbreken, extra pensioen opbouw stoppen, enz.
Kortom gehele vele mensen en hun gezinsleven worden volledig ontwricht.
Bovendien dreigt nu ook nog een NEGATIVE BKR melding omdat duizenden mensen niet in deze schuld kunnen voorzien en worden daardoor de problemen steeds groter.

Geschat wordt dat meer dan 400.000 mensen de dupe zijn geworden van slimme verkooppraktijken van concepten die niet deugden.

Hoeveel gaat straks de staat der Nederlanden aan al die afbetalingen mee betalen?
Het kan toch niet zo zijn dat mensen door misleiding en oplichterij failliet raken, met mede weten van de tweede kamer.
Dat mensen door de grote financiële druk zodanig in psychische problemen komen dat zij in de WAO of bijstand komen, of in het ergste geval dakloos worden?
Dat mensen niet meer een rustige oude dag hebben. Dat mensen zich onder
Medische behandelingmoeten stellen vanwege de grote zorgen waarin zij terecht gekomen zijn.

Ik wil u verzoeken in aktie te komen om de misleide en zwaar gedupeerde LEGIO LEASERS EN ANDEREN GEDUPEERDEN VAN AANDELEN-LEASE PRODUCTEN
te redden van de afgrond waar ze nu voor staan.

Hans2

Ongelezen bericht door Hans2 »

Hier nog even een aantal klachten van de Stichting leaseverlies betreffende de oplichtingspraktijken van Legiolease/Dexiabank:

Onderstaande lijst bevat klachten die op basis van paragraaf 8 van de nadere regeling toezicht effectenverkeer 1999 geformuleerd kunnen worden.
Zie mijn item (juridische positie Dexia Bank t.a.v.
Cold Calling Hans2 24-3-2003)

De bijzondere omstandigheden (geen cliënt is hetzelfde) bepalen hoe groot de eigen verantwoordelijk bij een klacht is.

Klachten t.a.v. Legiolease Dexiabank:

- het tolereren van dekkingstekorten; het niet bewaken van de marginverplichting,

- het niet bewaken van de kredietlimiet,

- het tolereren van debetstanden waarvoor geen kredietafspraken zijn vastgelegd,

- het handelen buiten gemaakte afspraken (beheerovereenkomst),

- het onrechtmatig handelen in effecten zonder hiervoor gemachtigd te zijn,

- het verstrekken van leningen die de draagkracht van de cliënt te boven gaan,

- het niet solide en risicomijdend beheren van pensioen of spaargelden,

- het niet of onvoldoende waarschuwen (bewaken) van cliënten die grote risico's aangaan,

- het bevoorschotten van een effectenportefeuille ter dekking van verplichtingen zonder dit schriftelijk vast te leggen,

- het uitvoeren van een bestensorder die leidt tot een overschrijding van de bestedingsruimte ( dekkingstekort),

- provisiejagen ( churning) en misleiding

- het verstrekken van onzorgvuldig en overmoedig beleggingsadvieswaken van de marginverplichting,

- het niet bewaken van de kredietlimiet,

- het tolereren van debetstanden waarvoor geen kredietafspraken zijn vastgelegd,

- het handelen buiten gemaakte afspraken (beheerovereenkomst),

- het onrechtmatig handelen in effecten zonder hiervoor gemachtigd te zijn,

- het verstrekken van leningen die de draagkracht van de cliënt te boven gaan,

- het niet solide en risicomijdend beheren van pensioen of spaargelden,

- het niet of onvoldoende waarschuwen (bewaken) van cliënten die grote risico's aangaan,

- het bevoorschotten van een effectenportefeuille ter dekking van verplichtingen zonder dit schriftelijk vast te leggen,

- het uitvoeren van een bestensorder die leidt tot een overschrijding van de bestedingsruimte ( dekkingstekort),

- provisiejagen ( churning) en

- het verstrekken van onzorgvuldig en overmoedig beleggingsadvies.

Gesloten