LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] demonstratie!!!!

Hier kan je discussiëren over de onderwerpen rondom Legio Lease.
peter

Re: demonstratie!!!!

Ongelezen bericht door peter »

max 31-03 20.25 uur ,dan hebben ze jouw het goed uitgelegd ,want bij de meeste mensen hebben ze niet gezegd dat het zo risicovol was ,en we tekenden en krgen daarna de juiste papieren slim van spaarselect en toen bouwden ze een mooie schaatsbaan .peter.

kim

Ongelezen bericht door kim »

Als ze gelijk de risico's volledig en juist voorgelegd hadden, hadden ze zeker weten niet zoveel klanten gehad!

Iedereen is er met open ogen ingeluisd!

kim

Ongelezen bericht door kim »

Ik merk aan mezelf dat hoe langer ik hier op het forum blijf hangen, hoe kwader ik word....hoe verdrietiger ik word.....

xx

yvonne

Ongelezen bericht door yvonne »

Hoi Kim, geweldig dat je dit doet, ik zou graag willen komen maar mijn dochter wordt geopereerd op 10 april, ik hoop dat er nog een demonstratie komt in een weekend dan ga ik zeker mee mijn dochter van 14 heeft een schuld nu van 3300 euro vreselijk toch, stelletje bedriegers. Ik woon in Amsterdam misschien zijn er veel mensen uit amsterdam en kunnen wij hier ook wat organiseren. MENSEN UIT NOORD HOLLAND LAAT WAT VAN JE HOREN.

sja

Ongelezen bericht door sja »

Albert, ik kon Kim, niet vinden, maar ik heb het ergens
anders gezet, misschien heb je het niet gelezen,
maar geloof me maar gerust, dat ik helemaal in paniek was,
ik ga het maar net zo doen als jij, en ik kom in ieder
geval naar Breda, geloof je me nu Albert?
heb vanavond Radar gekeken, nu daar werd ik ook niet veel
wijzer van. bedankt

Gesloten