Ook ik ben een gedupeerde van de duivelse aandelenlease.
Het aandelenlease produkt dat ik heb is van Aegon, genaamd
"Vliegwielconstructie".Nog meerderen met dit zelfde produkt?
Ook voel ik me net als velen zwaar, maar dan ook echt heel erg zwaar genaaid.Werkelijk waar, sinds deze constructie is afgesloten staat mijn hele leven totaal op zijn kop.Ik ga al jaren door een flinke depressie door dit vervelend produkt.Ik moet zelfs anti depressiva slikken om niet door het lint te gaan, want als dit het geval is ben ik bang dat het een bloedige afrekening word bij het Aegon filliaal in Leeuwarden of dat ik mijn tussenpersoon (Aanbieder) zijn leven afpak.
Ieder geval, ik heb nu al bijna een heel jaar een advocaat in de arm genomen om boetevrij van de contracten af te komen, misschien zelfs om de inleg terug te verkrijgen.Ik betaal al sinds 2001 een bedrag van 145 Euro maandelijks, maar ben sinds ik de advocaat in de arm heb genomen gestopt met betalen aan Aegon.De aanbieder (tussenpersoon) die mij dit produkt heeft aangesmeerd in de stad en mij daar ook heeft laten ondertekenen heeft mij voor de volle 100% beloofd dat ik de inleg sowieso terug zal krijgen en dit nooit met verlies zal doen, maar alleen met winst.Ook heeft hij mij verteld dat er totaal geen risico aan het produkt vast zit en dat ik het ingelegde geld kan opnemen wanneer ik daar behoefte aan heb.Achteraf is gebleken dat niks wat hij vertelde op enige waarheid aankwam en kreeg ik bovendien de papieren zoals het contract pas weken later toegestuurd, nadat ik natuurlijk al lang had getekend.Nou mensen......ik kan jullie vermelden dat ik bijna ontplofte van woede, frustratie en ergernis.De tranen sprongen gewoon uit mijn ogen hiervan.Al de plannen die ik had voor de toekomst heb ik af moeten blazen en moest zelfs weer bij mijn ouders wonen, omdat ik de kosten niet meer kon dragen.Kortom, nu is mijn zaak dus al bijna een jaar bij mijn advocaat, maar is er nog steeds naar mijn idee niks of weinig gebeurd.Zelf weet ik niet of dit wel normaal is, want het begint nu wel een beetje erg lang te duren en de onzekerheid of ik win of verlies vreet iedere dag weer aan me en maakt me langzaam kapot.
Zelf zei ze in het begin dat het wel even kan duren, maar zo erg lang??
Hopenlijk kan iemand mij helpen met deze vragen en graag reactie van medegedupeerden met het dezelfde produkt.
Bij voorbaat dank.
Antonio