LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] DEURWAARDERS----> TOET

Hier kan je discussiëren over de onderwerpen rondom Legio Lease.
Rob

DEURWAARDERS----> TOET

Ongelezen bericht door Rob »

Toet,

Ik heb even op de site van GGN gekeken en daar staat op dat zij een vonnis nodig hebben om tot executie over te gaan. Het lijkt me niet dat ze een vonnis hebben, dus ik zou die lui daar even bellen als ik jou was.

Rob

Rob

Re: DEURWAARDERS----> TOET

Ongelezen bericht door Rob »

Toet,

Reageer eens svp.

toet

Ongelezen bericht door toet »

Dag rob .Na een uurtje van lekker slapen ben ik er weer.Ik ben er van overtuigd dat ze niet zo maar kunnen innen en wel een bewijs van de rechtbank moeten hebben.Dat ze dit precies voor het weekend in de bus gooien en mij vijf dagen geven om te betalen is volgens mij een 1 april mop.Belgen proberen leuk te blijven.toet

Sara Etty

Ongelezen bericht door Sara Etty »

Indien er een openstaande schuld is en je bent in gebreke gesteld, dan kan en mag de vordering worden overgedragen aan een incassobureau. Daar is dan geen uitspraak van de rechter voor nodig. Wanneer er echter niet zeker is of er een vordering bestaat, of liever wie van wie kan vorderen, zoals in de eegalease situaties, dan ligt dat naar ik vermoed veel ingewikkelder. Een incassobureau zal m.i. niet erg genegen zijn zo'n vordering over te nemen. In die gevallen ligt het meer voor de hand dat er geprocedeerd wordt. In andere gevallen echter m.i. niet.

Gesloten