LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] dexia aanbod opsturen of niet?

Hier kan je discussiëren over de onderwerpen rondom Legio Lease.
Ruud930

dexia aanbod opsturen of niet?

Ongelezen bericht door Ruud930 »

Beste mensen,

ik ben ervan overtuigd dat de Stichting Leaseverlies wel degelijk (al is het maar gedeeltelijk) gelijk krijgt van de rechter!
Ik wil dan ook niet op het Dexia aanbod ingaan!
Is het beter om helemaal dan niks op te sturen, of gewoon nee in te vullen en dan op te sturen?!

m.v.g. Ruud930

Bob

Re: dexia aanbod opsturen of niet?

Ongelezen bericht door Bob »

Ik heb ook de aanbieding ontvangen en stuur helemaal niets terug. Ik zou iedereen willen adviseren om dit ook niet te doen, anders moet je afzien van verdere juridische stappen. Ik weet niet of dit ook geldt als je nee invult, maar ik wil gen enkel risico lopen.

Trouwens best opmerkelijk dat ze nu ineens wel 2 handtekeningen willen van beide partners terwijl ze eerst glashard beweerden dat dit volgens hun niet hoefde, stelletje oplichters!!

armste man van Zuid- Nede

Ongelezen bericht door armste man van Zuid- Nede »

Ben ik helemaal met je eens!

Wanneer je nee invult en tekent; ben je volgens mij ook de pineutr. Neem voorzichtigheidshalve ooki geen enkel risico en stuur ook niks op!

Ik teken niks meer!

m.v.g. een arme sloeber

Nick

Ongelezen bericht door Nick »

ik stuur niets terug.

Neutraal

Ongelezen bericht door Neutraal »

Niemand is verplicht iets terug te sturen als men niet op het aanbod ingaat.
Het is alleen ter controle van Dexia wie er niet op het aanbod ingaat. En op deze manier komen ze automatisch aan een schriftelijk verklaring dat de gedupeerde niet op het aanbod ingaat.

Gesloten