LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] dexia-aanbod

Hier kan je discussiëren over de onderwerpen rondom Legio Lease.
harry

dexia-aanbod

Ongelezen bericht door harry »

Op 10 maart ontving ik van Dexia een behoorlijk pakket aan informatie inzake hun reeds veel besproken "aanbod". Tevens was er een aanmeldingsformulier bijgevoegd. Het gehele pakket heb ik op 10 maart naast me neergelegd. Wie schets mijn verbazing ? Op 22 april j.l. werd ik 's avonds door of namens Dexia gebeld (ik heb het vermoeden door een Call Center) of ik hun pakket had ontvangen en of hetgeen daarin vermeld mij duidelijk was. Ik heb hun gezegd dat ik er niet verder op inging. Hun vraag was tot slot of ik dan het aanmeldingsformulier voorzien van "nee" aan hun wou terug
sturen. Dit hadden ze nodig voor hun administratie. Ik heb aan hun verzoek niet voldaan. Niet-teruggestuurd is niet-aangemeld, toch ?

Sara Etty

Re: dexia-aanbod

Ongelezen bericht door Sara Etty »

Inderdaad, niet terugsturen is gelijk aan niet aanvaarden. Het aanbod kent een tijdslimiet. Wanneer je die laat verlopen vervalt het aanbod van rechtswege. Terugsturen indien je niet wil aanvaarden is dan ook niet nodig.

Gesloten