ik heb een laes contrakt bij dexia labocherre en heel hoog ingezet
ze zijden dat de ax index zal stijgen maar nu hoor ik zo rare berichten ik zit nu met een toren hogeschult en ik ben werkeloos geworden en nu heeft dexia labochere bank mij een deurwaarder naar me toe gestuurt of ik maar even 754 euro wilt neertellen en nu zit ik met de gebaken peren
ik word hier ziek van ik kan niet meer slapen wand het word steeds meer en ze dreigen mijn spullen te verkopen als ik niet betaalt en dit zie ik ge woon niet zitten ik word er overspannen van ik ziet mijn nieuwe jaar nu niet zitten
het is gewoon erg met die lui welke jurist kan mij helpen
om deze problemen op telossen ik kan nergen meer een lenong krijgen wegens geen werk en ze zijn niet vanplan om terugte trekken .
hierbij vriedelijke groet
jboere rotterdam een slachtoffer
| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] dexia bank labochere
-
a
Re: dexia bank labochere
Slachtoffer, wat dacht je zelf??? Leen wat geld en dat word goudpot?
-
piet
Beste JBoere,
Vele duizenden zijn het slachtoffer van zo'n contract Schrijf een mailtje naar [email protected] vereniging PAYBACK behartigt de belangen van gedupeerden van aandelen lease constructies.
Kijk ook op www.pay-back.nl
Blijf niet bij de pakken neer zitten, blijf hoop houden.
Wil je meer informatie of wil je je verhaal kwijt, mail naar mij: [email protected]
Sterkte en groeten,
Piet
Vele duizenden zijn het slachtoffer van zo'n contract Schrijf een mailtje naar [email protected] vereniging PAYBACK behartigt de belangen van gedupeerden van aandelen lease constructies.
Kijk ook op www.pay-back.nl
Blijf niet bij de pakken neer zitten, blijf hoop houden.
Wil je meer informatie of wil je je verhaal kwijt, mail naar mij: [email protected]
Sterkte en groeten,
Piet
-
ans
beste Hr Broere.Meld U alsnog aan bij:Stichting Leaseverlies,Postbus 824, 2501 CV DenHaag, het kost wel wat 45 Euro, maar dan heb je juristen voor je aan het werk. Velen hebben zich al gemeld, samen staan we sterker.Succes verder, een lotgenoot.
-
wouter
beste heer Boere,
Het lijkt mij verstandig om allereerst eens uw veel te dure chello abonnement op te zggen en vervolgens eens goed alle topics te lezen over dit soort zaken.
Niemand kan u helpen en niemand zal u helpen, u heeft tenslotte zelf getekend en of er nu wel of geen verkeerd advies is gegeven, u bent er zelf bij geweest.
Alle klagers op dit forum, praatten 3 jaar geleden nog of dat ze miljonair waren en nu huilen dat ze schulden hebben.
Eigen schul dikke bult..
wout
Het lijkt mij verstandig om allereerst eens uw veel te dure chello abonnement op te zggen en vervolgens eens goed alle topics te lezen over dit soort zaken.
Niemand kan u helpen en niemand zal u helpen, u heeft tenslotte zelf getekend en of er nu wel of geen verkeerd advies is gegeven, u bent er zelf bij geweest.
Alle klagers op dit forum, praatten 3 jaar geleden nog of dat ze miljonair waren en nu huilen dat ze schulden hebben.
Eigen schul dikke bult..
wout