LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Dexia blunder

Hier kan je discussiëren over de onderwerpen rondom Legio Lease.
H.J

Dexia blunder

Ongelezen bericht door H.J »

beste mensen,

alle eerste let niet op de fouten welke ik maak met schrijven maar de belagrijker is de inhoud omdat ik heb ontvangen van Dexia en Legio voorbijstering rekeningen en hier onder zal ik de adressen zonder namen van de mensen te geven omdat Dexia heeft de privacy van deze mensen geschonden en hier komt de lijst.

1- accept giro en dreiging voor 22.69 euro geadresserde naar 1566 CJ Assendelft.

2- accept giro en dreiging voor 548.73 euro en 95.70 euro geadresserde naar 2804 TP Gouda.

3- accept giro en dreiging voor 91.66 euro geadresserde naar 6605 HG Wijchen.

ik vraag mij af waarom deze brieven naar mij gestuurd ik weet het weer Dexia willen bewijzen dat ik schuld heb aan de ander kant heb verklaring van de zelfde Legio dat ik heb geen schuld en deze brieven om te bewijzen dat BKR registratie gerechtvaardigde dus niet en zij hebben mij uit de bkr gehaald. de probleem als er is een wet ter bescherming van privacy dan deze actie betekende vernieteging van privacy.

de boven genoemde accept giro en de mensen bestaan en dit is geen stunt of leugen en als de redactie hebben interesse zi weten mij e.mail en mij adress in Rotterdam ik hope dit kan helpen voor ander mensen.

gr H.J

rob v.d.

Re: Dexia blunder

Ongelezen bericht door rob v.d. »

Beste H.J.
Het is mij al eerder opgevallen dat de correspondentie-adminisratie van Dexia één grote puinhoop is. Zo kreeg mijn vrouw bijv. op 4 juni een aanmaning om het keuzeformulier bij einde contract terug te zenden (terwijl dat wel was gedaan, hoewel oningevuld wegens vernietiging). De dag erna, op 5 juni dus, ontving zij een bericht dat Dexia het keuzeformulier had ontvangen en op basis van de door haar aangegeven keuze de effecten zou gaan verkopen (terwijl ze dus helemaal geen keuze had gemaakt). Het gebruik van standaardbrieven kan voor een bedrijf efficiënt zijn, maar als het leidt tot het simpelweg niet lezen van ontvangen correspondentie, dan is Dexia goed fout bezig, en helpt ze zichzelf steeds meer in de problemen. Het aantrekken van een leger ongeschoolde uitzendkrachten is daarbij, zo denk ik, geen oplossing.
vr.gr. rob v.d.

H.J

beste rob,

wat is met jou echtgenote dat kan ik begrijpen en kan ik mee denken en hier gaat om ander mensen privacy welke is geschonden wat mij betreft ik heb nog tegoed bij dexia 8600 euro en dat volgens hun berekening en daar voor ik heb een incasso en deurwaarder naar hun toe gestuurde en als ik een antwoord krijg dat zal ik zeker melden.

aan de ander kant ik ben nederlander van buitenland afkomst en ik doe mij best voor de nederlands taal te behersen maar geduld is de best policy en als u heeft een advies voor mij over de taal ik zaal dankbaar voor dit is mij antwoord voor uw opmerking op ander topics van rechters missers.

gr H.J

H.J

ik zeg ik nie slim zijn. ik uitkering heb en mercedes nie betaal kan meer. ik dus met dexia praat gaan en menier mij vertel alles over geld verdien makkelijk. ik weet is heel moeilijk contract lees maar ik vrouw heb laat getekend omdat ik nie kan schrijf. mijn vrouw ook uitkering heb. ik moet mischien mercedes verkoop ik nie blij zijn want familie denk ik heel rijk zijn maar nu ik misschien mercedes verkoop moet om schuld kunnen betaal.

H.J

ik ben H.J en uw bent dom stom en ik verlag mijzelf niet tot jou niveau .

de echt H.J

Gesloten