LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Dexia brief

Hier kan je discussiëren over de onderwerpen rondom Legio Lease.
mary

Dexia brief

Ongelezen bericht door mary »

Ik kreeg gisteren 6/3 een brief van Dexia dat ik voor 7 maart (vandaag dus) moet reageren over het Dexia aanbod. Wat nu Dexia aanbod. Vorig jaar juni heb ik helaas mijn Winstverdriedubbelaar moeten verlengen omdat ik toen al Euro 9.000,00 in de min stond. Waarom moet ik nu reageren op hun aanbod??? Ik heb het aanbod trouwens nooit ontvangen. Dus ik vanmorgen bellen. Kreeg ik eerst een bandje te horen dat alle gesprekken werden opgenomen (wat een argwanend zooitje daar). Toen ik iemand aan de telefoon kreeg en vertelde dat ik het aanbod nooit had ontvangen, werd er al gezegd dat dat niet kon. Hoezo niet!!! ben ik een leugenaar ofzo!!!! de persoon vertelde dat als hij het opnieuw zou opsturen dat ik te laat zou zijn. Nou helaas maar ik ga niet ergens op reageren wat ik nooit in de brievenbus heb gekregen. De persoon vertelde dat hij het nog eens zou opsturen en hoopte dat de PTT dit keer geen fout zou maken. Niet te geloven zeg, zoals je alleen al te woord wordt gestaan. Maar zou iemand mij kunnen vertellen waarom ik moet reageren of het Dexia aanbod en moet ik dit doen. Ik weet het ook niet meer hoor! In ieder geval bedankt voor de hulp.
Met vriendelijke groet,

willie

Re: Dexia brief

Ongelezen bericht door willie »

hallo mary

helemaal niets tekenen en niets meer betalen
groetjes willie

Hans

Ongelezen bericht door Hans »

Beste Mary
Zie mijn E-mails bij help

Hans

Ongelezen bericht door Hans »

Ik bedoel natuurlijk in het forum de kolom HELP!!!!!!!!!!!!!!!!!

hvd

Ongelezen bericht door hvd »

Is het nu verstandig om WEL of NIET te reageren voor de door Dexia gewenste datum op hun aanbod?
Ik heb een concept antwoord klaarliggen, om aan te geven dat ik niet reageer omdat het contract door mijn partner is vernietigd. Ik kan dus moeilijk reageren op een niet bestaand aanbod.
Ik heb deze vraag ook gesteld aan Eegalease, maar die antwoorden (helaas)(nog) niet.....

Gesloten