LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] dexia.com als goed-nieuws show........

Hier kan je discussiëren over de onderwerpen rondom Legio Lease.
Kees

dexia.com als goed-nieuws show........

Ongelezen bericht door Kees »

Hallo,

Tot mijn verbazing zag ik net dat dexia de tevreden jongen uit hangt op z'n site. Hoe is het mogelijk dat ze beweren dat ze tevreden zijn?

Ze verspreiden nu ook al leugens en brengen hun wandaden als een goed nieuws-show. Het is echt niet te geloven hoe trots ze op zich zelf zijn..................

Uitspraken door het Dutch Securities Institute (DSI) :twisted:

DSI bevestigt de rechtsgeldigheid van de effectenleasecontracten

Dexia heeft kennis genomen van door de klachtencommissie van DSI vandaag gepubliceerde uitspraken met betrekking tot individuele klachten over effectenlease-contracten. Het voormalige Bank Labouchere was een van de belangrijkste spelers op de Nederlandse markt voor dit soort producten.
:evil:

Dexia stelt met voldoening vast dat DSI het principe erkent van de rechtsgeldigheid van de effectenleasecontracten en het adequate karakter van het gebruikte documentatiemateriaal dat aan de cliënten ter beschikking werd gesteld, waardoor deze niet kunnen ontkennen dat er een risico was verbonden aan het afsluiten van aandelenleasecontracten.
:twisted:

Dexia heeft eveneens kennis genomen van de door de klachtencommissie van DSI ingenomen standpunten met betrekking tot de zorgplicht en zogenoemde 'depot-lease'-overeenkomsten. Dexia onderschrijft de door de klachtencommissie gekozen aanpak in deze niet. Dexia zal een gedetailleerde analyse van de individuele uitspraken maken en behoudt zich het recht voor om tegen deze beslissingen in beroep te gaan.
:twisted:

Er wordt aan herinnerd dat :twisted: Dexia :twisted: nu reeds een reeks van maatregelen heeft uitgewerkt voor het geval bepaalde clïenten met moeilijkheden worden geconfronteerd. Met het oog op het onderzoek van deze gevallen werd een onafhankelijke Commissie en werden de nodige voorzieningen aangelegd.

dexia=leugen=bedrog=asociaal

Kees

jll

Re: dexia.com als goed-nieuws show........

Ongelezen bericht door jll »

Kijk eens op het forumonderwerp STREEP DOOR JE CONTRACT!

Karel

Ongelezen bericht door Karel »

He Jll, wat zou ik moeten vinden op het door jouw genoemde onderwerp.
Je begint knap irritant te worden met je opmerking hierover!!

jll

Ongelezen bericht door jll »

Beste Karel,
Het is niet mijn bedoeling om deelnemers tot last te zijn. Van de 10 uitspraken is KCD-11 de enige die tot nietigheid leidt, ik ben van mening dat veel meer mensen op een dezelfde wijze aan de diverse leasecontracten zijn begonnen.

Karel

Ongelezen bericht door Karel »

Dan zal je er inhoudelijk op moeten reageren en niet in elke reactie verwijzen naar die topic.

Oom Dagobert

Ongelezen bericht door Oom Dagobert »

Als grootste probleem in de onderhandelingen bij Oosting tussen Dexia en ons zie ik het gegeven dat Dexia nog nooit heeft toegegeven dat er fouten zijn gemaakt in de contracten.

Alles wat ze toegeven is op vrijwillige basis, dus minimaal.

En steeds zegen ze dat ze al zo veel hebben gedaan en dat ze echt niemand laten stikken.

Dit zou aanvaardbaar zijn als de contracten op een eerlijke en duidelijke manier met alle mogelijke openheid aan de man gebracht waren.

Het gaat dus om het principe, Dexia moet dokken vanwege de fouten.
En of ze dat tegenover Oosting zal toegeven?
Oosting komt niet met bewijzen, dat doen alleen onze advocaten.

Dit moet Oosting inzien en niet nog eens weken of maanden met Dexia alles doorpraten als er toch niets aanvaardbaars uitkomt.

pimmy

Ongelezen bericht door pimmy »

Dexia moet gewoon dokken dat is de enige oplossing,wie denkt dat Oosting resultaat boekt waar wij tevreden mee zijn?
Ik niet want ik wil gewoon de inleg terug incl rente om de al bekende redenen dat die kontracten nooit op de markt hadden mogen komen.
Het rammelt aan alle kanten die wij zolangzamerhand ook allemaal wel kennen.
Hoezo bemiddeling niks ervan alleen vernietiging van dit product en terugstorten die hap.
Wie gaat ervoor ?

Groetjes

Pimmy

Gesloten