| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] DEXIA GAAT IEDEREEN DAGVAARDEN!!!!!!!!!!!!
-
Karel
DEXIA GAAT IEDEREEN DAGVAARDEN!!!!!!!!!!!!
Dexia begint nu officieel met dagvaardingen. Alle mooie loze woorden op dit forum ten spijt als van ze zullen zeker niet dagvaarden zijn dus onjuist gebleken. Dexia maakt zich op voor gigantische zaken en zal de kosten van het hele dure GGn doorbereken aan de WANBETALERS. Dat is geen lekker nieuws. Succes allemaal, ik ga betalen, anders kan ik straks geen tv meer kijken. Principieel zijn is leuk, maar niet als het mij geld kost. De groeten,
Karel
Karel
-
Ankel
Re: DEXIA GAAT IEDEREEN DAGVAARDEN!!!!!!!!!!!!
Hoe weet jij dit Karel? Wat zijn de kosten van de GGN dan?
-
Pieter
Beste Karel,
Ik vind het ontzettend goed van TPG post dat ze op eerste pinksterdag de aanmaningen versturen.
Of betreft het hier inside informatie? In dat geval is er het af te vragen of je daadwerkelijk gedupeerd bent.
Als bovenstaande gevallen niet op jouw van toepassing zijn.
Dan, Redactie graag ff chekken.
Dank u.
Mvg Pieter
Ik vind het ontzettend goed van TPG post dat ze op eerste pinksterdag de aanmaningen versturen.
Of betreft het hier inside informatie? In dat geval is er het af te vragen of je daadwerkelijk gedupeerd bent.
Als bovenstaande gevallen niet op jouw van toepassing zijn.
Dan, Redactie graag ff chekken.
Dank u.
Mvg Pieter
-
Anke
Pieter, ik ben me een hoedje geschrokken. Nu met die vrije dagen houd ik het forum extra in de gaten. En dan lees ik dit bericht met vette letters. Hoe kan nagegaan worden of degene die het bericht plaatst, ook daadwerkelijk de waarheid zegt? Deze berichtgevingen zorgen voor veel stress! Terwijl ik op dit forum graag antwoord wilt vinden op vragen die ikzelf heb.
-
Pieter
Beste Anke,
Inderdaad doet de topicnaam, de schrik om het hart slaan.
De inhoud is waarschijnlijk door een "grapjas" aangemaakt met als doel eens flink de gedupeerde op de kast te jagen.
Normaal laat ik dergelijke topic links liggen maar omdat het nu actueel is heb ik toch maar gereageerd om het absurde van de topic aan te tonen.
Mvg Pieter
Inderdaad doet de topicnaam, de schrik om het hart slaan.
De inhoud is waarschijnlijk door een "grapjas" aangemaakt met als doel eens flink de gedupeerde op de kast te jagen.
Normaal laat ik dergelijke topic links liggen maar omdat het nu actueel is heb ik toch maar gereageerd om het absurde van de topic aan te tonen.
Mvg Pieter