LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Dexia-idols
Dexia-idols
Zaterdagavond, Idols-avond!
Stel, puur theoretisch natuurlijk, dat we op dit forum ook met een dergelijke show bezig zijn. De kandidaten moeten in diverse optredens laten zien waar ze voor staan, wat ze kunnen, proberen geen valse noten te slaken, vooral veel inhoud hebben.
Momenteel zijn er twee potentiële Idols overgebleven. U mag uw stem uitbrengen op uw favoriet. Waar kiest u voor? Emotie, stijl, argumenten, kwantiteit en kwaliteit?
Bedenk wel, de afvaller mag op dit forum niet meer optreden…
http://www.schadeloos-stelling.nl/
http://www.pay-back.nl/
Deze oproep geldt vooral ook voor de redactie van TrosRadar…
Stel, puur theoretisch natuurlijk, dat we op dit forum ook met een dergelijke show bezig zijn. De kandidaten moeten in diverse optredens laten zien waar ze voor staan, wat ze kunnen, proberen geen valse noten te slaken, vooral veel inhoud hebben.
Momenteel zijn er twee potentiële Idols overgebleven. U mag uw stem uitbrengen op uw favoriet. Waar kiest u voor? Emotie, stijl, argumenten, kwantiteit en kwaliteit?
Bedenk wel, de afvaller mag op dit forum niet meer optreden…
http://www.schadeloos-stelling.nl/
http://www.pay-back.nl/
Deze oproep geldt vooral ook voor de redactie van TrosRadar…
Re: Dexia-idols
Ik mis idol nr 3; 007
Geen van tweeen dus ! Ze vallen beiden af al doen ze niet onder voor het echte Idols.
-
Ja ik mis ook idol nr 3.
m.v.g. idol nr 3.
m.v.g. idol nr 3.
Ik vind het allemaal linke soep om eerlijk te zijn, vaar je eigen kompas
SLV en EL ook holle vaten.
SLV en EL ook holle vaten.
-
Dat doe ik ook en help hierbij ook diverse andere gedupeerde.
Heb ook eerder gestemd op zelf actie ondernemen (in samenwerking met advocaat) en niet voor een bepaalde vereniging of stichting.
Doe het goed, doe het zelf!
m.v.g. justice man
(p.s. wilt u ook hulp en raad mail gerust voor verdere info: [email protected] )
Heb ook eerder gestemd op zelf actie ondernemen (in samenwerking met advocaat) en niet voor een bepaalde vereniging of stichting.
Doe het goed, doe het zelf!
m.v.g. justice man
(p.s. wilt u ook hulp en raad mail gerust voor verdere info: [email protected] )
idol nr.3, jm 007, heeft geen website. Doet daarom dus niet mee
007 (WdV naar ik aan neem)
Kan natuurlijk niet van zijn €35,-- provisie een website bekostigen.
Hoe meer stichtingen en verenigingen er komen en hoe meer onderlinge strijd er is des te dubieuzer wordt ieder toekomstig resultaat
hahahaha als je link bent is je zaak al lang onder de rechter en laat je je door dit forum niet gek maken.
Daar heb je best kans op. Alles is al beslist ! Geef het volk brood en spelen en houd ze dom.
Er zullen niet veel zaken gewonnen worden door gedupeerden, daar is maar één oplossing voor.
Totale anarchie : DSI, AFM, CGA, de regering het is zo verrot als een nispel.
Totale anarchie : DSI, AFM, CGA, de regering het is zo verrot als een nispel.
-
Precies Gast_33,
Van die lage provisie van € 35,-- is dat (zeker in het begin) financieel zeer moeilijk te realiseren.
Wellicht komt deze er wel nog, maar wanneer ligt mede aan het aantal gedupeerde wat zich wilt laten helpen door mij.
Wanneer de reacties/ aanmeldingen zo blijven binnenkomen als de eerste 2 weken dan verwacht ik medio juli 2004 een website in de lucht te hebben.
Naast het financiële aspect is ook de vraag naar een website belangrijk, wanneer blijkt dat slechts enkele een website willen zien (van de leden), dan is het de vraag of de meerwaarde opweegt tegen de kosten en tijd om de website actueel te houden.
Verder merk ik op dat ik persoonlijk de voorkeur geef aan het huidige systeem, waarbij vragen, advies e.d. via de mail wordt gegeven.
Daar standaard informatie soms verkeerd kan uitpakken en/ of een verkeerd beeld kan scheppen.
Kortom er spelen heel wat zaken mee om tot een goed besluit te komen, maar wanneer er op het gebied van de (wijze van) informatievoorziening iets gaat wijzigen dan zal ik dat zeker mededelen via het forum en aan de klanten via de mail.
m.v.g. justice man
Van die lage provisie van € 35,-- is dat (zeker in het begin) financieel zeer moeilijk te realiseren.
Wellicht komt deze er wel nog, maar wanneer ligt mede aan het aantal gedupeerde wat zich wilt laten helpen door mij.
Wanneer de reacties/ aanmeldingen zo blijven binnenkomen als de eerste 2 weken dan verwacht ik medio juli 2004 een website in de lucht te hebben.
Naast het financiële aspect is ook de vraag naar een website belangrijk, wanneer blijkt dat slechts enkele een website willen zien (van de leden), dan is het de vraag of de meerwaarde opweegt tegen de kosten en tijd om de website actueel te houden.
Verder merk ik op dat ik persoonlijk de voorkeur geef aan het huidige systeem, waarbij vragen, advies e.d. via de mail wordt gegeven.
Daar standaard informatie soms verkeerd kan uitpakken en/ of een verkeerd beeld kan scheppen.
Kortom er spelen heel wat zaken mee om tot een goed besluit te komen, maar wanneer er op het gebied van de (wijze van) informatievoorziening iets gaat wijzigen dan zal ik dat zeker mededelen via het forum en aan de klanten via de mail.
m.v.g. justice man
Liever niet. Want je kunt alleen advies geven als je capable bent en er geen geld voor vraagt.
Bovendien kom je net pas kijken. Ga een meisje zoeken of zo iets het is lente, misschien de tandarts-assistente
Bovendien kom je net pas kijken. Ga een meisje zoeken of zo iets het is lente, misschien de tandarts-assistente
Laatst gewijzigd door Gerard op 18 apr 2004 00:25, 1 keer totaal gewijzigd.
over welke leden gaat dít nou weer?Naast het financiële aspect is ook de vraag naar een website belangrijk, wanneer blijkt dat slechts enkele een website willen zien (van de leden),
007, (WvD naar ik aan neem)
In verband met bovenstaande merk ik op dat jouw scholings nivo op HEAO ligt. Een onjuistheid van een op maat gemaakte brief met onjuiste juridische aspecten kan soms verkeerd uit pakken waardoor gedupeerde in kwestie voor €35,-- dubbel gedupeerd wordt en verder kan fluiten naar zijn centen.Verder merk ik op dat ik persoonlijk de voorkeur geef aan het huidige systeem, waarbij vragen, advies e.d. via de mail wordt gegeven.
-
Een advocaat, jurist, medewerker van rechtsbijstand, wetswinkel medewerker (waarvan meer dan de heldt in de laatste 2 gevallen nog student zijn) vragen ook geld, dus waarom steeds vallen over mijn onkosten vergoeding.
Het is nog maar zeer de vraag of ik er uberhaupt een euro aan over zal houden, daar het veelal niet bij 1 brief blijft, en er voor een brief heel wat tijd en kosten ingestoken moet worden; waarbij je kunt denken aan, brieven, briefpapier, inkt, internetkosten etc. etc.
En ik vind het meer dan reëel om deze kosten vergoed te krijgen, en mocht er dan nog een euro overblijven dan is die voor de moeite.
m.v.g. justice man
Het is nog maar zeer de vraag of ik er uberhaupt een euro aan over zal houden, daar het veelal niet bij 1 brief blijft, en er voor een brief heel wat tijd en kosten ingestoken moet worden; waarbij je kunt denken aan, brieven, briefpapier, inkt, internetkosten etc. etc.
En ik vind het meer dan reëel om deze kosten vergoed te krijgen, en mocht er dan nog een euro overblijven dan is die voor de moeite.
m.v.g. justice man
Geen idee hoe de impact van dit forum is. Hoeveel concrete vragen om hulp van betalende gedupeerden heb je al? En hoezo, ik herhaal het maar, spreek je van leden?
007 (WvD naar ik aanneem)
Of men bij jouw verhaal kan halen en of je kennis voldoende is, is zeer de vraag met een HEAO opleiding.
Dit zijn geschoolde mensen en of mensen die onder begeleiding en verantwoording vallen van geschoolde mensen. Bij foutieve bijstand kan men verhaal halen.Een advocaat, jurist, medewerker van rechtsbijstand, wetswinkel medewerker (waarvan meer dan de heldt in de laatste 2 gevallen nog student zijn) vragen ook geld, dus waarom steeds vallen over mijn onkosten vergoeding.
Of men bij jouw verhaal kan halen en of je kennis voldoende is, is zeer de vraag met een HEAO opleiding.
Laatst gewijzigd door gast33 op 18 apr 2004 00:35, 1 keer totaal gewijzigd.
Ook daar kun je je tegen verzekeren hoor Wobbe.