LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Dexia in de aanval......

Hier kan je discussiëren over de onderwerpen rondom Legio Lease.
janh

Dexia in de aanval......

Ongelezen bericht door janh »

Op www.iex.nl onder het hoofd "nieuws'" kunt u de laatste bijdrage lezen van dhr. Bruneel, directeur van Dexia. Had dhr. Bruneel het in eerdere persberichten over een mogelijke tijdsduur van de juridische procedure van een jaar of zeven, nu heeft dhr. Bruneel het over 15 jaar en spoort hij de gedupeerden aan om vooral maar in te gaan op zijn aanbod.
Kennelijk heeft hij wat imponeergedrag nodig om mensen die weer onkundig zijn in deze wereld te laten doen wat hij graag zou willen.
Omgekeerd zou deze tijd dus ook, in principe, kunnen gelden, voor mensen die nu weigeren te betalen en een rechtszaak willen beginnen.

Wanneer we de zaken op een rijtje zetten dan kunnen we nu zien dat hij in de "Financieel Telegraaf" er bij de gedupeerden op aandringt om maar zo snel mogelijk zijn voorstel te accepteren want anders vervalt het aanbod, en nu dus weer het dreigement van 15 jaar en accepteer nu maar het aanbod.

Ik vraag mij af of Dexia inmiddels zelf niet tot de overtuiging gekomen is dat ze met een verloren zaak bezig zijn en door de gedupeerden zo gauw mogelijk van HUN regeling gebruik te laten maken, en dus het afzien van een juridische procedure door hen de schade voor Dexia zo veel mogelijk te beperken. De mensen die immers mee doen aan deze regeling hebben geen recht meer op een uitkering bij een uitspraak van de rechter.
In dit verband is het opvallend dat Dexia ook niet meegewerkt heeft om met Leaseverlies gelijk naar een hogere rechtbank te gaan,terwijl we aan de andere kant lezen dat Dexia er alles aan gelegen is, zeggen ze, om zo snel mogelijk duidelijkheid aan de gedupeerden te geven. M.i. wijst dit alleen maar op een vertragingstactiek, maar is in ieder geval in tegenspraak met eerdere uitspraken van hen.
mvg.
Janh

rhr9

Re: Dexia in de aanval......

Ongelezen bericht door rhr9 »

Tja

15 jaar lang reclame voor dexia en aegon gaat ze wel geld kosten. Ik heb al mijn verzekeringen al op gezegt bij aegon en zijn dochters. En dat voorstel van hun mogen ze van mijn part in hun reet steken. Als zij hun vertrouwen bij de nederlandse burger weer terug willen verdienen moeten ze voor al dit doen ik wens ze dus ook veel succes hier mee. Mogen velen mijn volgen om verzekeringen bij aegon, dexia of dochters daar van op te zeggen.

rhr9

Zeeuw

Ongelezen bericht door Zeeuw »

In de aanval???

Lijkt mij meer op een verdediging, van een elftal dat gebreken vertoont en waarvan de verdediging wankelt.
Winst of verlies is allerminst beslist.
Er zijn al wel enkele gele kaarten uitgedeeld.

Wie krijgt de "Rode Kaart"?

m.vr.gr.
Zeeuw

Ruud

Ongelezen bericht door Ruud »

ik wil wel wel graag *(gratis) de groene kaart. Kreeg vorige week de nieuwe premies door voor 2003. Nauw wat denk je: juist premieverhoging en maar liefst 20%!

Rijd al jaren schadevrij maar ga toch elk jaar meer betalen, raar he?!

m.v.g. Ruud

Pieter

Ongelezen bericht door Pieter »

Stel eens voor.

15 jaar procederen. Dexia laat zijn ware aard zien.
Daar zullen veel nieuwe klanten op af komen.
Dan de uitspraak. SLV in het gelijk gesteld.

Dat is wat ik noem een beleging met een vangnet.

Inleg terug restschuld kwijt verhoogt met de wettelijke rente.

Dexia DOEN DOEN DOEN.

Mvg Pieter

john

Ongelezen bericht door john »

kom dan demonstreren ipv oeverloos te gaan zitten mialen.
Wie gaat er mee om bruneel eens onder zijn kont te schoppen?
lullen op dit forum maakt je alleen maar gek, doeg gvd eens wat.
Payback gaat de straat op doe dan mee en meld je aan op
www.pay-back.nl en laat je gezicht zien en je stem horen.
zeuren op dexia en spaarselect moet je doen op de buro's van Bruneel en jan willem van Dijk.

??

Ongelezen bericht door ?? »

"In dit verband is het opvallend dat Dexia ook niet meegewerkt heeft om met Leaseverlies gelijk naar een hogere rechtbank te gaan,terwijl we aan de andere kant lezen dat Dexia er alles aan gelegen is, zeggen ze, om zo snel mogelijk duidelijkheid aan de gedupeerden te geven. M.i. wijst dit alleen maar op een vertragingstactiek, maar is in ieder geval in tegenspraak met eerdere uitspraken van hen."

Gelukkig begrijp je het Nederlandse rechtsysteem net zo goed als je toendertijd je contract bij Legio kende. Je kan niet gelijk naar een hogere rechter. Dat bestaat niet. Eerst moet een 'gewone' rechter er uitspraak over doen. Gelukkig ben je er wel van overtuigd dat je de rechtzaak wel zal winnen. Met al je kennis.

Gesloten