| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Dexia in de laatste uitzending van Radar
-
wil
Dexia in de laatste uitzending van Radar
Tijdens het telefoongesprek dat ik zojuist heb gehad met een van de medewerkers van Radar is mij verteld dat er in een van de laatste uitzendingen heel de uitzending aan dexia wordt gewijdt.
Ik heb ook gevraagd om meer duidelijkheid inzake welke stelling we moeten aannemen inzake deze zaak. Radar houdt zich hier expliciet buiten en zal dus ook geen advies geven.
Ik heb opgemerkt dat tijdens deze uitzending graag mensen(lees hoogleraren) aan het woord wil horen die de stellingen die SLV en SEV hebben onderbouwen cq niet onderbouwen met daarbij de redenen. Hiernaast zou ik ook graag afgevaardigden zien van deze stichtingen.
Mischien dat iemand het uit wil zoeken maar waarschijnlijk is dus de uitzending over drie weken!
Ik heb ook gevraagd om meer duidelijkheid inzake welke stelling we moeten aannemen inzake deze zaak. Radar houdt zich hier expliciet buiten en zal dus ook geen advies geven.
Ik heb opgemerkt dat tijdens deze uitzending graag mensen(lees hoogleraren) aan het woord wil horen die de stellingen die SLV en SEV hebben onderbouwen cq niet onderbouwen met daarbij de redenen. Hiernaast zou ik ook graag afgevaardigden zien van deze stichtingen.
Mischien dat iemand het uit wil zoeken maar waarschijnlijk is dus de uitzending over drie weken!
-
Kees
Re: Dexia in de laatste uitzending van Radar
Ja en het zou ook leuk zijn als Dexia kwam. Nu zullen ze dat wel niet willen omdat ze in het verleden niet echt de kans hebben gekregen hun verhaal te doen. Maar als Antoinette zich dit keer belooft te gedragen als een onafhankelijke journaliste zullen ze toch wel komen?
Hebben we eindelijk eens een waardevolle discussie.
Groeten hoor! Kees
Hebben we eindelijk eens een waardevolle discussie.
Groeten hoor! Kees