LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Dexia leest en luistert mee... how low can you go?
Dexia leest en luistert mee... how low can you go?
Voor lezers van het forum en in het bijzonder voor de Dexia-medewerkers:
Wat een zwaktebod om nu ook al de gesprekken met jullie klanten op te nemen. Het hele kleine beetje respect wat ik voor jullie had is nu echt down the drain. Ik zou me diep schamen als ik met dit soort activiteiten mee zou werken.
Voor de AEGON-medewerkers die ook meelezen: hier wordt ook jullie naam mee bezoedeld. Ik hoop dat jullie recente voorstel tot schadevergoeding aan klanten met een specifiek aandelenleasecontract uitgebreid zal worden. Mijn Sprintplan begint al aardige Dexia-associaties te krijgen.
Ik zou zeggen: zet een bijzonder goed plan op om jullie naam zo snel mogelijk los te koppelen van die van Dexia en neem passende maatregelen t.a.v. de huidige klanten. Dit is een beschamende vertoning aan het worden.
Wat een zwaktebod om nu ook al de gesprekken met jullie klanten op te nemen. Het hele kleine beetje respect wat ik voor jullie had is nu echt down the drain. Ik zou me diep schamen als ik met dit soort activiteiten mee zou werken.
Voor de AEGON-medewerkers die ook meelezen: hier wordt ook jullie naam mee bezoedeld. Ik hoop dat jullie recente voorstel tot schadevergoeding aan klanten met een specifiek aandelenleasecontract uitgebreid zal worden. Mijn Sprintplan begint al aardige Dexia-associaties te krijgen.
Ik zou zeggen: zet een bijzonder goed plan op om jullie naam zo snel mogelijk los te koppelen van die van Dexia en neem passende maatregelen t.a.v. de huidige klanten. Dit is een beschamende vertoning aan het worden.
Re: Dexia leest en luistert mee... how low can you go?
Paula,
Ik dacht het jij schrijft het.
Super.
mvg
up
Ik dacht het jij schrijft het.
Super.
mvg
up
Paula,
Jij vertolkt wat ik voel prachtig gezegd.
Henri.
a.
Jij vertolkt wat ik voel prachtig gezegd.
Henri.
a.
Noem mij één call center waar de gesprekken niet worden opgenomen? Stel je niet zo aan. Het kan ook in het voordeel van de klant zijn. Alle mensen die beweren dat ze belazerd zijn over de telefoon, kunnen dus tapes opvragen en dan kan het allemaal bewezen worden.
Verschrikkelijk naïeve mensen! Dit is op geen enkele manier nieuw of in jullie nadeel, het kan de boel alleen maar verduidelijken.
Ali
Verschrikkelijk naïeve mensen! Dit is op geen enkele manier nieuw of in jullie nadeel, het kan de boel alleen maar verduidelijken.
Ali
Nou, als het ook in het voordeel van de klant kan werken: hebben ze die tapes nog van een aantal jaren geleden toen de klanten telefonisch benaderd werden voor LL-producten...?
Graag hoor ik het van je.
Graag hoor ik het van je.
Ali,
Jij schijnt het allemaal te weten.
Precies wat Paula vraagt: verzamel eventjes alle tapes van die jaren waarin gedupeerden telefonische zijn benaderd.
Zoals jij schrijft: kan dan alles bewezen worden.
Je kunt middels deze Topic contact met mij opnemen als je klaar bent met verzamelen. Ik (en ik denk duizenden andere gedupeerden) komen persoonlijk deze tapes bij je ophalen.
Dus ff flink aan het werk Ali en graag ook snel want we zitten er met smart op te wachten.
(of vergis ik me nu...Ali)Kan hoor, jij een grote bek en als het er op aan komt ben je nergens.
Nou de groetjes maar weer aan je collega's.
En zoniet: meld het me als je klaar bent met verzamelen.
In afwachting van de Ali Tapes.
mvg
Gerrit.
Jij schijnt het allemaal te weten.
Precies wat Paula vraagt: verzamel eventjes alle tapes van die jaren waarin gedupeerden telefonische zijn benaderd.
Zoals jij schrijft: kan dan alles bewezen worden.
Je kunt middels deze Topic contact met mij opnemen als je klaar bent met verzamelen. Ik (en ik denk duizenden andere gedupeerden) komen persoonlijk deze tapes bij je ophalen.
Dus ff flink aan het werk Ali en graag ook snel want we zitten er met smart op te wachten.
(of vergis ik me nu...Ali)Kan hoor, jij een grote bek en als het er op aan komt ben je nergens.
Nou de groetjes maar weer aan je collega's.
En zoniet: meld het me als je klaar bent met verzamelen.
In afwachting van de Ali Tapes.
mvg
Gerrit.
Ik zou zeggen, vraag het ze zelf. Het lijkt me dat ik gedupeerden een aardige handreiking doe. Als dat niet gewaardeerd wordt, dan weet ik waar het jou werkelijk om draait. Gewoon lekker Nederlands klagen en verder heerlijk lui achterover leunen en anderen de hete kastanjes uit het vuur laten halen voor je. Nee, Gerrit, met jouw instelling komen we er wel.
Ali
Ali
En zo is vrij eenvoudig de Nsb'er onder ons ontmaskerd...
Dank je gerrit.
mvg
up
Dank je gerrit.
mvg
up
Deze personen heten L.Blok en Ruud!!!!!!!!!
Ali, dit heet nou een afgang.
Volgende!
Volgende!
Ali ben je nou een hij of een zij in ieder geval kun je deze in je tasje stoppen.
a.
a.