LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Dexia / Legiolease / kopie contract

Hier kan je discussiëren over de onderwerpen rondom Legio Lease.
Elly

Dexia / Legiolease / kopie contract

Ongelezen bericht door Elly »

Hoi allemaal,

Ik heb een paar weken terug een overgangsregelingsaanbod ontvangen van Legiolease en of dat ik het terug wilde sturen voor 21 februari. 2 weken terug heb ik van Dexia aanbodsformulieren opgestuurd gekregen en deze moeten voor 27 maart terug gestuurd worden. Ik heb tot nu toe nog niets teruggestuurd want ik wacht ook al weken op een kopie van het contract, wat ik telefonisch opgevraagd heb. Het kon twee tot drie weken duren werd er gezegd, maar die drie weken zijn inmiddels al lang voorbij. Ik heb nogmaals gebeld en toen werd mij verteld dat het al op 19 februari was verstuurd. Ik geloof er niets van! Waarom moet het opsturen van een kopietje zolang duren? Ze weten waarschijnlijk dat ze fout zitten, met het niet meetekenen van de partner en sturen het daarom gewoon niet op. Het contract loopt namelijk half maart af. Maar we hebben ons toch alvast aangemeld bij de stichting Eegalease ( die 10 euro kan er ook nog wel bij bij die 10.000 restschuld!)
Zijn er meer mensen die niets terugsturen?

Ben beniewd naar jullie reakties
Groetjes, Elly

Agnes

Re: Dexia / Legiolease / kopie contract

Ongelezen bericht door Agnes »

Zorg in elk geval dat je al je verzoeken schriftelijk doet en houd een kopie zelf. Dan kun je concreet aantonen dat ze niet reageren en/of foutieve info verstrekken enz. Ik hoop het niet voor je, maar het kan zijn dat je het ooit moet aantonen.

Agnes

Legiogedupeerde

Ongelezen bericht door Legiogedupeerde »

Elly,

Ik zit in precies hetzelfde schuitje als jij. Contract loopt ook af op 14 maart en heb 2x antwoordformulieren toegestuurd gekregen in februari. Moet nu ook pas voor 27 maart terugreageren.

Zo aan je restschuld te zien hebben we dezelfde aandelen in het verliesverdriedubbelaar-pakket: ABN Amro, Ahold, ING.
Ben benieuwd wat jij gaat doen. Miscchien kunnen we contact houden.

Groet,

Jan uit Gouda

Elly

Hoi Agnes,

Bedankt voor de tip, ik denk dat ik vandaag maar eens een aangetekende brief de deur uit doe met nogmaals het verzoek tot een kopie van het leasecontract.

Groetjes
Elly

Elly

Hoi Jan,

We hebben precies hetzelfde pakket. We kunnen inderdaad wel contact houden om te laten weten wat we wel en niet doen met de verdere ontwikkelingen.
Dus jij hebt ook nog niet gereageerd op die eerste brief van Legiolease? en wat ben jij van plan om te doen met het aanbod? Ik ben eigenlijk nog niets van plan en heb ook weinig zin om te betalen. Ben beniewd hoe jij hier over denkt.

Groetjes, Elly

Emma Rook

Ongelezen bericht door Emma Rook »

Mijn contract klopt ook niet, door 1 persoon getekend en de tenaamstelling staat op mijn man en ik heb ondertekend. Ze wijzen mijn tenietverklaring af
+

wouter

Ongelezen bericht door wouter »

MIJN CONTRACT LOOPT TOT 24 NOVEMBER EN IK HEB OOK ABN AMRO ,AHOLD,ING IN MIJN PAKKET
OOK IK ZIT MET EEN GROOT DILLEMA , IK DACHT MET DIE WINST VERDRIEDUBBELAAR EEN LEUK SPAARPOTJE AAN TE LEGGEN, EN IN PLAATS DAAR VAN HEB IK NU DIKKE SCHULD
IK HOOP DAT WIJ MET Z,N ALLEN HET LEGIO LEASE ERG MOELIJK GAN MAKEN
STERKTE MEDE LOT GENOTEN

WOUTER

els

Ongelezen bericht door els »

ook ik heb het zelfde pakket ing abn/amro en natuurlijk ahold hoe kunnen we het treffen mijn kontrakt loopt 27 april 2003 af ook bij ons is er alleen door mijn man getekend dus als ik het goed begrijp raden jullie mij aan een kopie van het lease kontrakt op tevragen moet ik dat dan aangetekend doen is er dan toch nog een beetje hoop laten we maar duimen. hoor ik wat van jullie

Gesloten