Dexia durft niet in te gaan op de bezwaren van zijn slachtoffers.
Toe de zorgplicht ter sprake kwam probeerde Dexia dit te ontlopen door te beweren dat deze wetten niet voor hun gelden!
Toen de Gezinsbeschermende Bepalingen ter spraken kwamen stelde Dexia dat dat niet voor hen geldt omdat Dexia nu ineens van mening is dat het geen huurkoop is.
Nu Dexia tegenover LV staat ivm misleiding gaat Dexia dit probleem uit de weg door simpel te stellen dat LV geen recht van spreken zou hebben.
Hoezo staat Dexia ijzersterk?
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Dexia ontloopt zijn verantwoordelijkheid
-
Re: Dexia ontloopt zijn verantwoordelijkheid
Ze hebben alle communicatie met de stichting waar ik aangelsoten ben gewiegerd (juniorLease).
Als er niets aan de hand is dan heb je niets te verzwijgen...
Is wel degelijk veel aand e hand dus..
Als er niets aan de hand is dan heb je niets te verzwijgen...
Is wel degelijk veel aand e hand dus..
-
Re: Dexia ontloopt zijn verantwoordelijkheid
En stichting Juniorlease was al zo aardig!
Kan het me haast niet voorstellen dat ze zich zo jegens deze groep studenten/ scholieren zo hard opstellen, dat terwijl ook hun als redelijk denkend mens moeten inzien dat deze groep bijzonder sterk staat!!
m.v.g. justice man
Kan het me haast niet voorstellen dat ze zich zo jegens deze groep studenten/ scholieren zo hard opstellen, dat terwijl ook hun als redelijk denkend mens moeten inzien dat deze groep bijzonder sterk staat!!
m.v.g. justice man