LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] DEXIA=OPLICHTEN

Hier kan je discussiëren over de onderwerpen rondom Legio Lease.
annemiek

DEXIA=OPLICHTEN

Ongelezen bericht door annemiek »

Als nu gewoon iedereen die boel opzecht en niet betaald. Ik wil nog wel eens zien of ze 300.000 mensen op gaan jagen om hun oplichtings winstje binnen te halen. wat een walgelijke tent dat Dexia, op die manier geld willen verdienen moet je wel van een laag nivi zijn. Bank directeuren die zich met dergelijke praktijken bezig houden mag je van mij aan een boom hangen. WALGELIJK en dat geld ook voor Aegon, zij was eeens de moeder van DEXIA en heeft er erg veel geld aan verdiend. Nee als een consument nadenkt verbreekt hij/zij direct alle contactmet dergelijk verzekerings bedrijf. ik moet nu stoppen met schrijven want ik moet er van KOTSEN.

Annemieke

Aiaiai

Re: DEXIA=OPLICHTEN

Ongelezen bericht door Aiaiai »

Wow!

Jij kraamt echt een hoop onzin uit zeg. JE weet duidelijk niet waar je het over hebt.

Doe de groeten aan de deurwaarder die binnenkort voor je deur zal staan en sterkte met al die leningen die je niet kunt sluiten de komende jaren i.v.m. een negatieve registratie.

Mazzeltov,
Aiaiai

Henk

Ongelezen bericht door Henk »

Annemiek ik werk daar en vind je bericht nergens opslaan.
Legio verkocht goede produkten. Neem nu het nieuwe belegginfsplan van Spaarbeleg. Altijd garantie dat je je inleg terugkrijgt mits je je houdt aan de looptijd van 10 jaar.

Henk

R.Willems

Ongelezen bericht door R.Willems »

Beste Annemieke,
Je heb zonder meer groot gelijk. Wij hebben hier te maken met een brutale "kraak", waarvan spoedig de details boven water zullen komen opborrelen.
Laat Henk en Mazzeltov aiaiai inclusief Legio mij tegenspreken, wanneer ik beweer dat, Legio zelf gemaakte pakketjes aandelen aan de man brengt, waarvan de koersen reeds opgebrand zijn door het bereiken van een maximale hoogte en in de tijd terug zullen vallen naar de gemiddelde trent-ontwikkeling, onafgezien van de beursontwikkelingen.
Laat Legio, Henk en Mazzeltov nu eens beweren dat zij hiervan geen voorkennis hebben gehad! Met goed fatsoen, eerbaarheid en oprechtheid, zou Legio gezonde trentmatige aandelen aan zijn cliënten verkopen, waarvan iets te verdienen valt bij de koersontwikkelingen. Dergelijke katten in de zak kan men alleen achteraf ontdekken zeker wanneer het massaal is gebeurd. Malafide en criminele valluiken hebben altijd terroristische karakter en inslag, ze worden zelden of nooit vooraf ontdekt naar altijd achteraf. En daarom hebben weinig mensen of geen enkele
deze onheil zien aankomen! Niemand heeft het voor mogelijk gehouden, dat Legio de lef heeft gehad, om bij klare daglicht zulk een kraak te plegen, zeker niet in deze alerte Nederlandse gemeenschap.Deze kraak leunt aan tegen meedogenloze criminele egoïsme van: Alles voor Legio en absoluut niets voor een ander en zelfs bij betalen!!
Annemieke, geeft niet op; komt tijd, komt raad. Wanneer het zover is zullen wij deze ratten uit hun holen uitroken en verdelgen, let maar eens goed op!
De "dikke bult" ligt in de kamp van Legio, Henk en Mazzeltov en niet bij de kleine spaarders!!

Willems.

Bert Kamander

Ongelezen bericht door Bert Kamander »

Meneer Willems toch, wat zegt u nu allemaal? U heeft er werkelijk geen kaas van gegeten hè?! Sluit u nou maar aan bij Leaseverlies, want die hebben er toch net iets meer verstand van en die verliezen de werkelijkheid niet uit het oog.

En Henk, Spaarbeleg hoort toch bij Aegon? Waar werk je dan?

Het beste,
Bert

R.Willems

Mijnheer Kamander,

Zo te zien zit U overal met een grote waffel tussen, hebt U niets anders te doen, dan debiele opmerkingen te plaatsen. Voordat U opmerkingen maakt behoort U te leren lezen en begrijpen. Kennelijk hebt U een hobbie van gemaakt om overal tussen te komen met stomme opmerkingen, die U alleen maar belachlijk maakt. U bent zeker één van die onfrisse figuren, die Legio betaalt om het streven van slachtoffers te onderkruipen en ondermijnen. Voor lafaards en graaiers
hebben wij geen respect meer. Je moet je schamen op deze site te komen. Heb je geen kinderen of vrouw die eveneens slachtoffer hadden kunnen zijn? Tja, zo te zien kan het van een armoe zaaier er niet van af! Het is jammer dat G.van der Graaf opgesloten zit!!

R.W.

J.Demon

Ongelezen bericht door J.Demon »

Beste heer Willems,
gaat u eens rustig in een hoekje zitten, en lees uw contract met Legio nog eens door. Voorkennis ??? Wist iemand dat op 11 sept vorig jaar een aanslag zou worden gepleegd ten tijde dat u uw contract afsloot ?? Wist Legio dat TPG een 'afsplitsing' zou worden van KPN toen ik 5 jaar geleden mijn contract afsloot ?? Waardoor ik hetzelfde aantal aandelen TPG er gratis bij kreeg! Nee toch !
Ik denk dat u ernorme winsten voor ogen had toen u uw contract afsloot en nu, doordat bijna alle fondsen onderuit zijn gegaan, uw , en niet alleen u, met behoorlijke verlezen zit. Met uw laatste opmerking laat u zich compleet leiden zoor emoties. Dit slaat werkelijk nergens op.

R.Willems

Beste Mijnheer J.Demon,
Bedank voor uw zinnige opmerkingen, waarop ik met alle ernst wil reageren. Samen met anderen, hadden wij reeds meer dan eens in een hoekje gezeten, alles doorgenomen voordat wij in zee gingen met Legio. Het ligt absoluut niet aan het lezen van de contracten, anders waren er niet zoveel mensen als nu slachtoffers. Legio had doordacht crimineel gehandeld en de strop weggevaagd, zoals U zelf reeds terrecht heeft aangegeven in de zaak van 11 september.
Terroristische, sabotage, corruptie, zijn allen criminele zaken, die uitsluitend en alleen achteraf ontdekt kunnen worden, zoals deze zaak van Legio. Wat betreft "voorkennis"
ben U dan in de veronderstelling, dat de terroristen NIET wisten wat er op 11 september zal gaan gebeuren? Legio wist tot in details toe wat zij deden en hoeveel het ging opbrengen, hoe stevig de client is gebonden aan de contracten en dat er niets hen in de weg stond zulk een kraak te plegen. Uiteraard wist Legio niet dat TPG ging afsplitsen, op zijn minst op dat niveau wél vermoedens, maar het bedrijfsuitvoering heeft met deze zaak niets te maken, zelfs de beursmechanisme niet. Legio had welbewust aandelen met een opgebrande rendement mogelijkheid, dus niet meer trentmatig, dus waardeloos aan de clienten verkocht. Omdat deze aandelen reeds een extreme piek hadden bereikt, zullen zij terugvallen en blijven sukkelen, voordat zij iets in de tijd zullen opbrengen! Naar goed fatsoen verkoop je zoiets niet, behalve als je er op uit bent mensen te belazeren door hen een kat in de zak te verkopen en over hun rug heen zich te verrijken. U zegt, U heeft een aantal aandelen TPG "gratis" erbij gekregen, Had U ze gekregen omdat ze waardevol waren en U een fortuin zullen brengen of omdat zij waardeloos waren? Ik had ook aandelen van VERSA Tel Telecom, U kan ze van mij ook gratis krijgen, indien U ze wil en zelfs graag!
Ik had met anderen géén grote winst verwachtingen, omdat het niet nu is, dat met aandelen omga. Mijn verwachtingen waren gebaseerd op redelijkheid 5 à 6%, maar niet alles verliezen en erbij betalen. U suggeert alsof alle fondsen onderuit zijn gegaan en dat men met behoorlijke verliezen zit. Dat is waar, maar gedeeltelijk, indien het hier gaat om de beursmechanisme, zoals U stelt, mijnheer J.Demon, dan zullen deze verliezen binnen de perken blijven en wanneer de beurs zich herstelt zal er wellicht leven en hoop zijn. Maar in dit geval van Legio, buiten de beursmechanisme om, kreeg je waardeloze aandelen in de handen gestopt, waarbij men reeds BIJVOORBAAT in "verliezen" zit, daarbij komt nog erbij, dat de hoge koersen gehandhaafd blijven bij de jaarlijkse nieuwe aankopen, terwijl de fondsen minderwaardig zijn en bovendien ben je ook het inzet geld kwijt als rente voor de lease. Het lijkt wel op een abortus, waarbij het kind geen schijn van kans heeft om te leven, maar volgens Legio wel: een blijmoedig succesvol leven met flamboyante verwachtingen!! En let wel, Mijnheer Demon, deze lease is niet, opdat U ook een graantje zal kunnen meepikken op de beurs. Absoluut NEEN! Maar een onmiddellijke "SCHENKING" aan LEGIO!!!! Probeer nu voor U zelf te achterhalen of ik "onzin" verkoop of als achter deze zienswijze een mate van waarheid is? De constructie die Legio op de markt had gebracht is eenvoudigweg een gaskamer met fluwelen ramen en deuren. Tenslotte Mijnheer Demon, mijn uitingen komen over bij U als geëmotioneerd zeker in mijn laatste opmerking zoals U stelt.Kent U de Heer Kamander? Deze man werd kennelijk door Legio betaalt om reacties van gedupeerden onderuit te halen met onzinnige korte opmerkingen en nooit een zinnige discussie, zoals bij U het geval is! En dit doet hij over geheel de site. En inhoudelijk zeer laafhartig, daar waar hij een gedupeerde voor aap kan zetten, doet hij het en daar waar hij zware tegenreactie krijgt en volledig onderuit wordt gehaald, kruipt hij in schaapskleren en ageert samen met de gedupeerden mee.Een pure arrogante laffe "prul".
Mijnheer, ik hoop dat mijn stelling voor U duidelijk zal zijn.
Met vriendelijke groeten,

R.W.

J.Demon

Beste heer Willems,
In uw vorige posting schrijft u :
>Ik had ook aandelen van VERSA Tel Telecom, U kan ze van mij ook gratis krijgen, indien U ze wil en zelfs graag! <
Mijn vraag is : had u deze aandelen of heeft u ze nog in uw bezit ? Indien u ze nog heeft wil ik graag op uw aanbod ingaan en ze gratis van u overnemen.
Daarnaast moet ik toch zeggen dat ik het niet eens ben met uw redenering. Een paar punten uit uw betoog :
>Legio wist tot in de details wat zij deden en hoeveel het gong opbrengen< Als ik bij een bank geld leen spreek ik met de bank een vergoeding(rente) af en weet de bank precies hoeveel vergoeding zij ontvangt.
>TPG aandelen gratis erbij gekregen omdat ze waardeloos waren< Legio was dit gewoon verplcht, volgens mij heeft iedereen die op dat moment KPN had, TPG erbij gekregen.Gelukkig wel, dit maakt mijn verlies op KPN bijna goed.
>Mijn verwachtingen waren gebaseerd op 5 a 6%< De belastingdienst gaat uit van een rendement van 4%, de meesten onder ons maken op dit moment negatieve rendementen, wat nu ? Je hoort niemand over een actie tegen de belastingdienst. Als je het goed bekijkt maken die nu ook winst!
>Deze lease is niet,opdat u ook maar een graantje zal kunnen meepikken op de beurs< Had ik mijn leaseplan 8 jaar eerder afgesloten dan was mijn contract geeindigd tijdens de hausse van 3 jaar geleden, had ik een megawinst gemaakt.
Het enige wat ik jammer vindt van Legio, dat je niet zelf kunt beslissen wanneer je het contract kunt beeindigen, had ik het dus 3 jaar geleden tijdens de hausse gedaan. Maar ik wist dat dit niet kon, stond in het contract dat ik had ondertekend.Laat ik nu eens een voorbeeld geven : ik koop een auto met geld wat ik leen van de bank en wat ik in 3 jaar zal terugbetalen. Ik verzeker de auto NIET en na 2 jaar rijd ik de auto total-loss. Ondanks dat ik de auto NIET meer heb zal ik de bank nog steeds het geld terug moeten betalen.
Bij de WinstVerdriedubbelaar is, voorzover ik dit weet het zo dat gedurende 3 jaar aandelen worden gekocht voor dezelfde koers als waarvoor het startpakket was gekocht?
Ze gaan er dan vanuit dat de aandelen stijgen en je dus het 2'en 3'jaar al winst maakt omdat je de aandelen goedkoper koopt dan wat ze op dat moment waard zijn. Was natuurlijk mogelijk geweest. Ik vond het risico destijds veel te groot, te onzeker en mijn voorgevoel heeft gelijk gekregen.
Maar wees nou eerlijk, het had ook andersom kunnen zijn.
Vwb de fondsen tov individuele aandelen: ik heb ROBECO in mijn pakket, omdat, zoals ieders mening toen was, je met dit fonds geen buil kon vallen. Voldoende spreiding etc etc. Nadat ik het had gekocht heeft het geloof ik 1 maand op winst gestaan en daarna dus alleen verlies. Laten we hopen dat er niet nog meer ellende (11 sep) over ons heenkomt want dan is voor iedereen het leed niet te overzien. Ik kan best begrijpen dat u het niet eens bent met deze zienswijze maar ik begrijp nog steeds niet goed waarom u Legio alle schuld geeft. Als u denkt dat ik het verkeerd zie tov Legio, legt u het mij dan aub nog eens met voorbeelden uit.En geloof mij, ik probeer u helemaal niet voor dom oid uit te maken, want dan zou ik het ook zijn, heb tenslotte ook mijn inleg (rente) verloren, maar zo als hierboven beschreven, zo zie ik het.

R.Willems

Geachte Mijnheer Demon,
Bedank voor uw reactie, waarop ik zeer kort wens erop in te gaan.
Mijn vrouw had vrijdag de aandelen Versa Tel Telecom van de hand gedaan.
Met alle respect voor uw vergelijkingen en redenaties, denk ik ze allemaal, op paar na terug te brengen, tot volgende essentiële uitgangspunt, dus de oorzaak, de variabele
gevolgen zullen wel vanzelfsprekend zijn.
U heeft zonder méér, aandelen aangesmeerd gekregen, waarvan de koersen niet méér trentmatig zijn en opgebrand, doordat zij door allerlei reden een extreme hoogte bereikt hebben, en hoe dan ook, zij het 11 sept. zij bedrijfsresultaten, zij het recessie, zij het de komst van de euro, terug moéten vallen naar hun historisch gemiddelde binnen de normale bandbreedte. Krijg je zoiets in de handen toegestopt, heb je uitsluitend verlies en reeds bij voorbaat. Dit is de oorzaak, en wat alle andere variabele gevolgen en vergelijkingen betreft, zijn vanzelfsprekend! Bestudeer deze uitgangsgegeven naar u eigen ervaring en vergelijk het met uw verdere betoog!
Wat betreft TPG, wanneer is het precies gebeurt, want ik heb reeds 286 stuks KPN vanaf december 2000.
De belastingspolitiek kunt U naar mijn zienswijze niet vergelijken met de Legio constructie. Belasting staat geheel los hiervan en leidt een eigen leven!U zou, volgens U, indien uw contract 3 jaar geleden afliep een megawinst gemaakt zou hebben. Ben ik met U eens, maar het is toch niet het geval. Toen bezat U ook trentmatige en gezonde aandelen. De ellende begon medio 2001 en daarna. Neem bijv een sterke aandeel als AEGON: daarvoor 47.83 daarna binnen een mum van tijd als een vallende ster naar beneden en nu op 25.62, schommelend tussen de normale bandbreedte en zal toch voorlopig nooit 47 halen, mits een commerciële wonder! Indien U veronderstelt, dat Legio géén voorkennis had, vergist U zich deerlijk. Een gezonde trentmatige aandeel blijft schommelen binnen zijn gemiddelde koers in een historische breedteband. Ontsnapt ie zij het door extreme omstandigheden buiten deze bandbreedte de hoogte in, dan zijn de verwachtingen, dat deze voortwaardse stuwende krachten zullen uitwerken en uitsterven en dat de koersen onherroepelijk terug zullen kelderen naar hun historische gemiddelden en daar omtrent.Koersen blijven eenmaal niet groeien tot in de hemel, zegt men! Van Legio wordt veronderstelt, gezonde aandelen aan de man te brengen én niet aandelen met een extreem abnormale koershoogte, die in de tijn diep zullen terugvallen en alleen verlies opleveren. Indien Legio dit toch doet, kan het zijn, dat zij met verlies massale aankopen had gepleegd en het verlies nu aan zijn clienten op brutale wijze overhevelt, door zelfgemaakte pakketjes "katten in de zak". Dit oneerbaar en onfatsoenlijk en crimineel!
Dit is vervalsing van trentmatige gezonde waar, voor opgebrande spul, die tegen de waardeloosheid aanleunt.
U zegt dat het jammer is, dat U niet zou kunnen uitstappen wanneer het U goed uitkomt; het jammerlijkste is volgens mij, dat je niet zelf uitmaakt welke aandelen jezelf verkiest. Nu heeft practisch iedereen een behoorlijke kater in de zak gekregen. Gaat dit maar na!!
Uw vergelijking met de aankoop van een auto lijkt mij weinig opportuun.
U maakt zelf uit wat voor een auto u koopt, echter in dit geval krijgt U een auto aangewezen door Legio op losse wielen en defecte remmen; voordat U de baan opkwam lag U per total, en uitzichtloos. Of zie ik het misschien verkeerd!
Legio krijgt alle schuld, omdat Legio met voorkennis niet gezonde trentmatige aandelen verkocht aan kleine spaarders.
Dit is crimineel,kunt U zich niet voorstellen hoeveel mensen nu ziek zijn en zelfs overleden? Kunt U zich niet voorstellen jonge koppels, opa's die hun kleinkind van studiefasiliteiten hebben willen voorzien, zuinige huisvrouwen, die iets achter de hand willen hebben. Nee, mijnheer Demon dit is een ramp voor geheel de bevolking! Ik hoop Mijnheer Demon, dat U met één oog met mij in discussie aangaat en met twee ogen richting Legio uitkijkt.
Tenslotte beste Mijnheer Demon, ik denk, zelfs indien U suggereert, dat ik dom zou zijn, treft U mij niet, omdat ik weet waarover ik praat. Maar denkt U werkelijk, dat meer dan 6000 mensen in dit geval dom zouden zijn? Criminaliteit is zichtbaar achteraf, nooooit vooraf en met dit fenomeen hebben wij hier te maken! Legio is té ver gegaan in de gedachte, dat de kleine spaarder klemvast gebonden zijn aan de contracten en daarom machteloos, en dat hij dan zonder enige weerstand, zijn slag zal kunnen slaan. Ik hoop, dat zij zich hierin vergist en dat diegenen die voor onze rechten opkomen niet zullen gaan compromisseren en de zaak verdraaien, zij het uit eigenbelang, zij het naar de traditionele wijze, zoals problemen worden opgelost in dit land, een niet transparante wijze, die onaanvaardbaar is en zelfs, dat moedige mensen bereid zijn hun leven hiervoor op te offeren.

Willems.

J.Demon

Beste heer Willems,
Mag ik u vragen tegen welke koers u de aandelen Versatel gekocht had en tegen welke koers u ze afgelopen vrijdag verkocht heeft ?
Voor de rest moet ik u toch zeggen dat ik uw redenatie tot mijn spijt niet echt begrijp.
Ik en alle andere deelnemers hebben geen aandelen aangesmeerd , in de handen gestopt, gekregen. Een ieder heeft er voor gekozen om met Legio in zee te gaan. De vooruitzichtenwaren, zeker in mijn geval, 5 jaar geleden, positief. Vanaf 2001 waren de vooruizichten minder doordat de koersen toen extreem hoog waren. Een voorbeeld: toen KPN de UMTS licenties kocht tegen een uitemate hoge prijs, riep iedereen : goed gedaan KPN! Op dat moment was bijna iedereen erover eens dat zij het enige goede hadden gedaan om in de toekomst(??) mee te kunnen blijven spelen op de telecommarkt. Nu roept iedereen : stom,stom... Kortom, als je in de toekomst kon kijken, was iedereen rijk. Zou iedereen de juiste beslissingen (kunnen) nemen. Zou volgens mij ook niet best zijn. Nog een ander voorbeeld: vorig jaar kocht ik, als stond KPN binnen de lease al op verlies, nogmaals een aantal KPN tegen de koers van 16. Algemene opinie was dat lager als 16 toch niet kon. We weten nu wel beter.
TPG: was volgens mij ergens rond 97-98. Kan het wel even nakijken voor u. Zeker niet na 2000.
Volgens u is het jammerlijk dat je niet zelf kunt uitmaken welke aandelen in het leasepakket moeten zitten. Sorry hoor, maar dan moet je gewoon naar de bank gaan, een PL afsluiten, en met dat geld je eigen pakket kopen. Is in principe dezelfde constructie als bij Legio, alleen moet je nu wel een beetje verstand van beleggen hebben en krijg je niet alles kant en klaar aangeleverd. Voordeel is dat dit waarschijnlijk goedkoper is door de lagere rente di je betaald. Maar het bedrag dat je geleend hebt zal de bank ten alle tijde van je TERUG willen hebben. Verschil met Legio ? Ik zie het niet zo.
Als Legio met voorkennis verkeerde aandelen heeft verkocht dan gooien ze toch bij zichzelf de glazen in. Als ik een artikel op de markt breng dat na 3 maanden reeds defect is dan heb ik misschien kort een hoge omzet maar daarna hoef ik echt onder dezelfde naam iets meer op de markt te brengen.
Dom: ik wil niemand voor dom houden, suggereer ik ook niet. Ik zou het eerder onwetend, naief willen noemen. Let wel: ik heb zelf ook een contract.
Hoeveel onwetende mensen zijn er niet ingestonken met WorldOnline ? Alleen maar omdat iedereen een graantje mee wilde pikken!
Ik denk dat we van mening verschillen en misschien zie ik het wel verkeerd, weet u meer als ik, maar ik denk dat we de discussie beter kunnen beeindigen. We zijn gewoon op het verkeerde tijdstip ingestapt in de wereld die beleggen heet.
Of, als je naar de koersen kijkt, de wereld die speculeren heet.Gegokt en verloren.

R.Willems

Beste Mijnheer Demon,

Bedank voor uw zeer uitgebreide reactie. Ik heb uw betoog zeer aandachtig gelezen en vind overeenkomstig uw eigen inzicht, onze discussie maar af te sluiten.U had een vraag betreffende Versavel, indien ik mij herinneer: gekocht 284 à 18.35, zijn nu waard 0.33 en ze heeft van een kennis 1 euro per stuk gekregen. Om te beëindigen, indien samen met mij 6000 mensen hadden gegokt én verloren het zij zo. Echter, indien Legio deze 6000 mensen een kat in de zak verkocht heeft, door onopvallende criminele trucjes toe te passen, dan moet deze Legio hangen en wel aan de hoogste boom die in Nederland te vinden is. Tenslotte beste Heer Demon, Legio is een zakelijke instelling en kijkt niet naar de kleine spaarder,dus ook niet naar U, welke houding U ook aanneemt in deze zaak. U zal kennelijk anders hierover denken en dàt is uw recht, ja.

R.Willems.

Bert Kamander

Meneer Willems toch!

Begint u nu zelfs te dreigen? U bent de realiteit echt volstrekt uit het oog verloren. Waarom mag ik mijn objectieve mening hier niet verkondigen? Waarom mag ik niet relativeren en op sommige punten kiezen voor Legio en op andere voor Leaseverlies? Daarmee schaad ik uw zaak toch niet? Ik vind het erg jammer dat u deze forums probeert te 'bezitten' op uw eigen treurige wijze.

Ik heb mijn mening inmiddels wel duidelijk gemaakt geloof ik, dus ik zal de forums verder passief volgen. Dat u hier nog enkele weken huishoudt om uw compleet onduidelijke en onrealistische standpunten te verkondigen begrijp ik. Wellicht dat iemand er uiteindelijk nog iets van begrijpt ook!

Sterkte met uw strijd tegen de wereld, maar vooral uzelf, meneer Willems.

Alle anderen veel succes!
Bert

R.Willems

Kamander,

Kerel, jonge koppels, Opa's en Oma's en hun kleinkinderen, zuinige huisvrouwen, hard werkende vaders, zien hier hun hard verdiende centjes verdampen, en jij loopt hier te objectiveren en te relativeren. In jouw objectiverende en relativerend leven, heb je ooit iets van respect tegengekomen?

Met veel moeite kan ik mijn goed fatsoen houden om je niet te vertellen wat ik echt denk!

Bert Kamander

Ja en ik vind het heel prettig dat je je in kunt houden. Dat betekent dat je persoonlijke groei doormaakt.

Zoals je weet, deel ik je mening dat er uitgezocht moet worden hoe het precies zit. Het enige waar ik tegen ageerde, was je onbezonnen stortvloed van kritiek op een organisatie waartegen nu nog geen concreet bewijs bestaat.

Laten we er het beste van hopen.

Groeten,
Bert

R.Willems

Kamander,
Mensen zoals jij, hebben in banale zaken zoals deze de behoefte om persoonlijk erin te groeien. Daarom zit je over geheel deze site, als een straathond overal te snuffelen hoe je mensen, die dan ook voor hun rechten durven opkomen, onderuit te halen. En nu wil je bewijzen hebben! Christus werd aan het kruis genageld en was dood, heb jij juridische bewijzen, wie de daders waren of worden ze nog steeds gezocht om gestraft te worden! Jij leeft voort in die ander Nederland, die in slaap was gesukkeld:zaken verdraaien, compromissen afsluiten en tenslotte niets aan de hand er is niets gebeurd!
Wij slachtoffer denken anders erover: Wij voelen ons beroofd én willen ons geld terug én dat is de issue, niets anders! Dàt bijten en koudblazen van jou wordt door niemand op prijs gesteld, dan behalve door Legio!

Willems

Gesloten