| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Dexia splitst opnieuw af en dan failliet?
-
JoopB
Dexia splitst opnieuw af en dan failliet?
Zijn er mensen die nu wel alle termijnen hebben betaald maar niet de restschuld? Hoelang duurt het voor ze lastig worden? Ik heb in een eerder topic al eens aangegeven dat Dexia nederland weleens op losse schroeven gezet zou kunnen worden om dan vervolgens falliet te gaan om zo onder de claim uit te komen. Eegalease en leaseverlies proberen via een kort geding de splitsing tegen te houden, als dit niet lukt en je maakt geen gebruik van het Dexia aanbod om bijv. maandelijks rentevrij de restschuld af te lossen moet je de restschuld dus ineens betalen. Langzaam begin ik te denken dat het hele scenario al klaar ligt.
Eerst zoveel mogelijk mensen overhalen te tekenen en af te zien van rechten.
Dan als de termijn 28 maart voorbij is optellen wat en wie er niet ingaat op het aanbod.
Dan bekijken wat de werkelijke haalbaarheid is van de rechtzaak en als laatste de knoop doorhakken, doorgaan of falliet verklaren. In het laatste geval is een ieder die betaald heeft dus alles kwijt, toch?
JoopB
Eerst zoveel mogelijk mensen overhalen te tekenen en af te zien van rechten.
Dan als de termijn 28 maart voorbij is optellen wat en wie er niet ingaat op het aanbod.
Dan bekijken wat de werkelijke haalbaarheid is van de rechtzaak en als laatste de knoop doorhakken, doorgaan of falliet verklaren. In het laatste geval is een ieder die betaald heeft dus alles kwijt, toch?
JoopB
-
Joop
Re: Dexia splitst opnieuw af en dan failliet?
Nou nee hoor, mij maken ze niet zomaar bang. Mijn vrouw misschien wel, maar van mij kunnen ze de boom in. Waar ik op doel is dat ik niet weet hoe het de mensen vergaat die al eerder een afgelopen contract hadden en noeg steeds niet betalen! Hoe vergaat het hun. Mijn contract loopt af op 25 mei a.s. en gaat als ik betalen moet een hoop eurotjes kosten (13500,-) Die ik lekker zelf wil houden. Bovendien heeft mijn vrouw niet getekent en zijn de aandelen aangekocht voordat ik ondertekent heb en het contract had teruggestuurd. Toen hadden ze al haast.
Enige tijd geleden had ik bedacht hoe Dexia eronder uit zou kunnen komen. Ze zouden dan de fusie met van Kempen ongedaan moeten maken. Vervolgens zet Dexia België Dexia Nederland in de etalage. Niemand met gezond verstand wil dat kopen en vervolgens kun je het langzaam leegtrekken en laten doodbloeden. Lekker falliet laten verklaren en je hoeft die arme drommels lekker niets te geven, bedrog of niet.
DAT BEDOEL IK.
JoopB
Enige tijd geleden had ik bedacht hoe Dexia eronder uit zou kunnen komen. Ze zouden dan de fusie met van Kempen ongedaan moeten maken. Vervolgens zet Dexia België Dexia Nederland in de etalage. Niemand met gezond verstand wil dat kopen en vervolgens kun je het langzaam leegtrekken en laten doodbloeden. Lekker falliet laten verklaren en je hoeft die arme drommels lekker niets te geven, bedrog of niet.
DAT BEDOEL IK.
JoopB