Hoi
In ons contract staat dat vanaf de 61 tot de 240 ste maand 400 euro betaald moet worden. Dit is dus 180 maanden. Betekent dit dan ook dat ik de restschuld in 180 maanden mag af betalen? En hoe zit het met mijn eigen inleg ben ik die echt volledig kwijt, ons is namelijk verteld dat ook al stort alles in je altijd je eigen geld weer terug hebt ( dit is vast heeeel naief) Het contract zou ook maar 5 jaar zijn en nu blijkt ineens dat de rest nog 15 jaar mag lopen hoe zit dit? Weet iemand hier antwoord op!!! En kan iemand me vertellen wat we verder nog kunnen doen we zijn al lid van stichting leaseverlies.
Alvast bedankt!!!!
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] dexia
Re: dexia
http://www.pay-back.nl
ga hier eens op u gemak lezen; even vooraf; ja u inleg bent u kwijt, voorgoed vevlogen.
Na het lezen komt vanzelf de schrik en het balen neem gewoon even contact op, ( klik op het envelopje bovenaan ) dan gaan we proberen uw recht te halen.
Ton
ga hier eens op u gemak lezen; even vooraf; ja u inleg bent u kwijt, voorgoed vevlogen.
Na het lezen komt vanzelf de schrik en het balen neem gewoon even contact op, ( klik op het envelopje bovenaan ) dan gaan we proberen uw recht te halen.
Ton
tientje,
ik weet niet hoe lang je contract al loopt maar je kan het heel eenvoudig uitrekenen bv. je hebt alhold, ing, olie en unilever gekocht
tel van elk aandeel de gekochte waarde van 1 stuk bij elkaar op,
vermenigvuldig dit met je totale stuks aandelen. dit is het bedrag dat je terug moet betalen aan dexia.
maar als je voortijdig stopt krijg je natuurlijk gedeeltelijk je ingelegde geld weer. dat zijn de termijnen die nog niet betaald zijn.\
wil je alles precies weten vraag dan een proformarekening aan hierop
kan je precies zien hoe je financiele positie is.
sterkte, wij zitten in het zelfde schuitje, gehele inleg kwijt en nog een restschuld op dit moment totaal 43.000 euro.
ik weet niet hoe lang je contract al loopt maar je kan het heel eenvoudig uitrekenen bv. je hebt alhold, ing, olie en unilever gekocht
tel van elk aandeel de gekochte waarde van 1 stuk bij elkaar op,
vermenigvuldig dit met je totale stuks aandelen. dit is het bedrag dat je terug moet betalen aan dexia.
maar als je voortijdig stopt krijg je natuurlijk gedeeltelijk je ingelegde geld weer. dat zijn de termijnen die nog niet betaald zijn.\
wil je alles precies weten vraag dan een proformarekening aan hierop
kan je precies zien hoe je financiele positie is.
sterkte, wij zitten in het zelfde schuitje, gehele inleg kwijt en nog een restschuld op dit moment totaal 43.000 euro.
voor de duidelijkheid ondanks dat je aandelen niet in waarde zijn gestegen of niet zo heel erg veel kan doordat de vooruit betaalde termijnen verrekend worden de schade misschien nog beperkt blijven
vraag echt een proforma rekening aan dan begrijp je beter wat ik bedoel
vorig jaar zouden we nog 15000euro terug krijgen ondankt dat onze aandelenwaarde was gezakt.
vraag echt een proforma rekening aan dan begrijp je beter wat ik bedoel
vorig jaar zouden we nog 15000euro terug krijgen ondankt dat onze aandelenwaarde was gezakt.