LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] dexia

Hier kan je discussiëren over de onderwerpen rondom Legio Lease.
onzeker

dexia

Ongelezen bericht door onzeker »

ook ik ben een slachtoffer van dexia,wij willen onze schuld afkopen bij dexia is dit slim (of het slim was om met dexia in zee te gaan was)maar wij willen er van af.

laat maar iets horen.

Gast

Re: dexia

Ongelezen bericht door Gast »

Mail eens naar: [email protected] dat is een bemiddelingsbureau.

Nozo

Re: dexia

Ongelezen bericht door Nozo »

Onzeker,

Duisenberg gaat bemidelen tussen Dexia en de gedupeerden. Dexia spant ondertussen geen nieuwe procedures aan.
Maar ondanks de bemiddeling en alle procedures is het altijd nog afwachten of je het geld nog ooit terugziet dat je aan Dexia betaalt.
Dus niet te snel betalen. Gewoon rustig afwachten.

Gast

Re: dexia

Ongelezen bericht door Gast »

ga eens naar het nieuwe forum je zit hier niet goed

Janneke52
Berichten: 2591
Lid geworden op: 10 feb 2004 09:19

Re: dexia

Ongelezen bericht door Janneke52 »

Gast: Aert001 is GEEN bemiddelingsbureau!!!

Teppetoep
Berichten: 13
Lid geworden op: 11 feb 2005 21:25

Re: dexia

Ongelezen bericht door Teppetoep »

b]Ik had het kunnen weten de...........!!
Dexiabank stuurt mij vandaag twee verzoeken om te betalen voor eh wat eigenlijk?
Wat is er gebeurt, ik heb al mijn contracten opgezegd per 25 januari j.l
Eind januari haalt Dexia d.m.v. een door mij afgegeven machtiging 3 bedragen van mijn girorekening af, dus NADAT de contracten waren afgehandeld.
Ik heb deze 3 bedragen uiteraard laten storneren, met als gevolg dat Dexia vandaag 2 (!) van de 3 bedragen mij wil laten betalen.
Vraag wie is er nu goed bij zijn hoofd?
Het antwoord weten jullie vast wel.

OPGELET

Re: dexia

Ongelezen bericht door OPGELET »

Voorlichtingsavond voor aandelenlease-ged

Geplaatst: Pieter @ 20-Februari-2005 00:21
Voorlichtingsavond voor aandelenlease-gedupeerden in Meppel

Op dinsdag 1 maart organiseert de vereniging Payback in samenwerking met advocatenkantoor Dommerholt & Van Dijk en Leaseproces een voorlichtingsavond in Meppel voor gedupeerden van aandelenlease.



Deze avond is voor iedereen die is gedupeerd door aandelenlease-aanbieders zoals Dexia, Hollands Welvaren, Fortis/Groeivermogen, Fortis/Defam. Aegon, Spaarbeleg, Levob, Ohra en vele andere maatschappijen.


Agenda, met richttijden:

19.00 - Zaal open

- De heer Krommendam, vice-voorzitter van de vereniging Payback opent de avond.

- De heren mr. F. Klemann, mr. H.J. Tulp en mevrouw. mr. B. Middendorp van Advocatenkantoor Dommerholt & Van Dijk geven informatie over de producten van Dexia en Fortis/Groeivermogen.

- De heren mr. G. van Dijk en mr. S. Volkers van Leaseproces geven informatie over juridische bijstand in het kader van no cure no pay.

- De heer R. van Marle geeft toelichting op de vorming van stichting om zo de advocaatkosten te

drukken.


Na afloop van deze algemene voorlichting is het mogelijk om op individuele basis vragen te stellen aan de advocaten en aan kaderleden van de vereniging Payback.


De avond wordt gehouden in cafÚ-restaurant ôNijmeijerö, Marktstraat 43, 7941 KP Meppel.

De zaal is om 19.00 uur open. Aanvang 19.30 uur.

Gesloten