| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Dexia
-
jeroen
Re: Dexia
Beste allemaal,
Dexia heeft wellicht een aantal klachten bij DSI gewonnen maar als je ziet wat voor een klachten dat zijn dan is dat niet echt vreemd.
Verder is het ook zo dat Dexia er een aantal heeft verloren... Ze zijn te lezen op de site van DSI. De ene is interessant de ander weer lachwekkend...
De eerste door Dexia verloren klacht is bij een ieder bekend en die ondersteunt de klacht van SLV!!!!
Dexia heeft wellicht een aantal klachten bij DSI gewonnen maar als je ziet wat voor een klachten dat zijn dan is dat niet echt vreemd.
Verder is het ook zo dat Dexia er een aantal heeft verloren... Ze zijn te lezen op de site van DSI. De ene is interessant de ander weer lachwekkend...
De eerste door Dexia verloren klacht is bij een ieder bekend en die ondersteunt de klacht van SLV!!!!
-
Erik
Re: Dexia
Ik vraag me af wat er te onderhandelen valt, het is een alles of niets verhaal. Het enige wat ik me kan voorstellen is dat Dexia iets voorstelt in de trant van: Eegaleasers kunnen stoppen met betalen en de restschuld wordt kwijtgescholden maar krijgen niet hun inleg terug op voorwaarde dat ze afzien van hun rechten.
Hier nemen we natuurlijk geen genoegen mee want we willen ook onze inleg terug.
CNN, heb je misschien ook een URL voor me waar ik het hele artikel nog even kan teruglezen
Hier nemen we natuurlijk geen genoegen mee want we willen ook onze inleg terug.
CNN, heb je misschien ook een URL voor me waar ik het hele artikel nog even kan teruglezen