LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Dexia

Hier kan je discussiëren over de onderwerpen rondom Legio Lease.
CNN

Dexia

Ongelezen bericht door CNN »

Dexia gaat opnieuw onderhandelen met Eegalease schijnen bang te zijn, dat ze deze zaak gaan verliezen. M.b.t. SLV hebben ze goede hoop te winnen. Dit omdat de D.S.I. negen klagers in het ongelijk gesteld heeft. Bron: rtv/gelderland.

Sonja

Re: Dexia

Ongelezen bericht door Sonja »

Inmidddels weten we allemaal al dat we
niet bij DSI moeten aankloppen.
Toch?

CNN

Ongelezen bericht door CNN »

Zo is het SONJA wij krijgen ons geld terug.

sonja

Ongelezen bericht door sonja »

zeker weten !!
Bedankt dat ze van me af moeten blijven in de vorige topic.

Kurt

Ongelezen bericht door Kurt »

Heeft de DSI 9 klagers in het ongelijk gesteld ? Ik moet binnenkort ook iets gaan ondernemen weet alleen nog niet wat. Lees dit forum pas.

Kurt.

sonja

Ongelezen bericht door sonja »

DSI werkt samen met Legio Lease, zij is door Legio tot
leven geroepen.
Het is wel zo dat deze uitspraak bindend is,
dus kan je niet meer verder procederen.
Klop aan bij SLV en Payback.
Sonja.

jeroen

Ongelezen bericht door jeroen »

Beste allemaal,

Dexia heeft wellicht een aantal klachten bij DSI gewonnen maar als je ziet wat voor een klachten dat zijn dan is dat niet echt vreemd.

Verder is het ook zo dat Dexia er een aantal heeft verloren... Ze zijn te lezen op de site van DSI. De ene is interessant de ander weer lachwekkend...

De eerste door Dexia verloren klacht is bij een ieder bekend en die ondersteunt de klacht van SLV!!!!

Erik

Ongelezen bericht door Erik »

Ik vraag me af wat er te onderhandelen valt, het is een alles of niets verhaal. Het enige wat ik me kan voorstellen is dat Dexia iets voorstelt in de trant van: Eegaleasers kunnen stoppen met betalen en de restschuld wordt kwijtgescholden maar krijgen niet hun inleg terug op voorwaarde dat ze afzien van hun rechten.
Hier nemen we natuurlijk geen genoegen mee want we willen ook onze inleg terug.

CNN, heb je misschien ook een URL voor me waar ik het hele artikel nog even kan teruglezen

Gesloten