LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Dexia

Hier kan je discussiëren over de onderwerpen rondom Legio Lease.
Wobbe

Dexia

Ongelezen bericht door Wobbe »

Beste forumlezers

Ook Dexia (het moederbedrijf) kan er wat van, sinds ze Bank Labouchere hebben opgeslokt is er niks beter sgeworden. Heb 3 maanden terug een betalingsregeling getroffen om elke maand een x- bedrag te betalen omdat ik de schuld niet ineens kan betalen. Heb ik ongeveer 2 maanden terug een brief gekregen waarin z4 schrijven dat ik het bedrag via bijgevoegde acceptgiro moet voldoen. Nit gedaan daar ik met hun een betalingsregeling heb getrofen.
Krijg ik nu van Dun en Bradstreet (incassobureau) een aanmaning van het nog openstaande bedrag + 188 euro incassokosten.

Ze worden met de dag "gekker"!

Ik zeg 1 ding betaal de schuld gewoon lekker af zoals schriftelijk afgesproken.

Heb al 2 keer d.m.v. een aangetekend schrijven aan Dexia (vroegere Bank Labouchere) aangegeven dat ik student ben en de schuld alleen in termijnen kan betalen. Willen ze dit niet begrijpen en zijn ze nu echt zo "onmenselijk" bezig of is dit een brief die je moet vergeten te zijn geschreven?!

m.v.g. Wobbe

jeroen

Re: Dexia

Ongelezen bericht door jeroen »

Wobbe,

Ga en wil me niet echt verdiepen in jou specifieke situatie, maar een ding adviseer ik je wel bij deze en dat is reageren op die brief van D&B. Niet vergeten dus helaas. Altijd reageren op brieven van incasso bureaus. Zwijgen is immers en helaas toegeven. Verwijs naar eerdere correspondentie en verwerp elke aansprakelijkheid voor de aangeven buitengerechtelijke incasso kosten. Als het even kan aangetekend versturen want D&B zal er inhoudelijk niet op ingaan althans die kans is uiterst klein.

jantje

Ongelezen bericht door jantje »

Ik ben 5 jaar en nu loopt mijn contract af wat moet ik doen, zelf denk ik aan verlengen, want ik heb nog tijd zat.

jantje

Paula

Ongelezen bericht door Paula »

Spaarpot leegschudden.

Sonja

Ongelezen bericht door Sonja »

Jantje,
Ga maar voor de laatste keer een feestje geven voor je vriendjes hoor!.

Gesloten