| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Dexia treiteren
-
Andreas
Dexia treiteren
Ik zie, dat ik toch moet betalen.
Van Lease Verlies hoor je niks meer, Consumenten Bond idem ditto. Dus ik ga toch betalen onder protest (overigens heb ik al die royale aanbod van Dexia geweigerd, wel heb ik al hun portovrije enveloppen bewaart). Ik ga oude tijdschriften,telefoon boek etc, in die enveloppen stoppen en naar Dexia sturen tav. Bruneel, moeten ze maar de porto kosten betalen. En dat doe ik tot het bedrag wat ik aan hun betaald heb bereikt. Ik gun Dexia gewoon niet.
Van Lease Verlies hoor je niks meer, Consumenten Bond idem ditto. Dus ik ga toch betalen onder protest (overigens heb ik al die royale aanbod van Dexia geweigerd, wel heb ik al hun portovrije enveloppen bewaart). Ik ga oude tijdschriften,telefoon boek etc, in die enveloppen stoppen en naar Dexia sturen tav. Bruneel, moeten ze maar de porto kosten betalen. En dat doe ik tot het bedrag wat ik aan hun betaald heb bereikt. Ik gun Dexia gewoon niet.
-
Maarten
Re: Dexia treiteren
Ik heb ze ter compensatie een warme douche gegeven. Ze staan nu op 15 graden, dat is toch nog één graadje warmer dan het GAK.
-
Bep
Hele paketten met bakstenen opsturen da's pas leuk.
Geef mij dat antwoordnummer eens dan gaan we hen eens even op kosten jagen!!
Ga net zoveel opsturen als mijn restschuld.dan is het in ieder geval 1-1!!!
Geef mij dat antwoordnummer eens dan gaan we hen eens even op kosten jagen!!
Ga net zoveel opsturen als mijn restschuld.dan is het in ieder geval 1-1!!!
-
Andreas
Er zijn 2 antwoordnrs :
Dexia Bank Nederland N.V.
Antwoordnummer 10100
2280 VB Rijswijk
en
Legio
Antwoordnummer 10166
2280 VB Rijswijk
Naar het eerste adres heb ik al 3 stuks gestuurd, waarvan een met een oude telefoonboek.
Dat lucht toch eenbetje op.
Dexia Bank Nederland N.V.
Antwoordnummer 10100
2280 VB Rijswijk
en
Legio
Antwoordnummer 10166
2280 VB Rijswijk
Naar het eerste adres heb ik al 3 stuks gestuurd, waarvan een met een oude telefoonboek.
Dat lucht toch eenbetje op.
-
Ragrin
Zelf word ik binnenkort ook slachtoffer van z.g. winstverdriedubbelaar, dus begrijp als geen ander ieders frustratie. Toch lijkt me dit niet de manier om te handelen hoor, eigenlijk kinderachtig. Schiet niemand iets mee op. Het is verdacht stil nu rond Leaseverlies en Eegaverlies. Ik ben daar ook bij aangesloten, en hoop dat het stilte is voor de storm, die moet er zeker komen, om dat slangenest van voormalig Legiolease en Labouchere uit te roeien. GELOOF ME!!! VOOR MIJ IS HET OOKI EEN NACHTMERRIE!!!
-
Agnes
Andreas, 't zal wel lekker opluchten, maar wie bereik je hier nou mee? De uitzendkracht in de postkamer! En van die paar euro die het kost zullen de hoge heren heus niet wakker liggen.
Kun je nog beter de directeur en afdelingsmanagers post sturen. Bijv artikelen uit dagbladen waar Dexia in de negatieve publiciteit komt. Kunnen ze de andere kant van het verhaal eens lezen. Als je "VERTROUWELIJK" op de envelop zet maakt de postkamer het niet open.
Kun je nog beter de directeur en afdelingsmanagers post sturen. Bijv artikelen uit dagbladen waar Dexia in de negatieve publiciteit komt. Kunnen ze de andere kant van het verhaal eens lezen. Als je "VERTROUWELIJK" op de envelop zet maakt de postkamer het niet open.
-
Kees
Lieverds,
Alsof ze daar geen knipselkrant hebben. Dacht je nou echt dat ze die artikelen niet onder ogen kregen? Overigens heb ik tot nu toe nog maar weinig artikelen in de krant gelezen waar Dexia echt schuldig wordt geacht aan onze malaise.
Die bakstenen werken prima. Mag dan wel kinderachtig zijn, effectief is het ook. Nadeel is dat ze binnen de kortste keren de antwoordnummers zullen opheffen. Antwoordnummers zijn tenslotte een service aan de klant en als die zo met die service omgaan is er weinig reden ze te handhaven. En om de klanten geven ze blijkbaar toch niet zoveel als ik jullie mag geloven.
Groeten hoor! Kees
Alsof ze daar geen knipselkrant hebben. Dacht je nou echt dat ze die artikelen niet onder ogen kregen? Overigens heb ik tot nu toe nog maar weinig artikelen in de krant gelezen waar Dexia echt schuldig wordt geacht aan onze malaise.
Die bakstenen werken prima. Mag dan wel kinderachtig zijn, effectief is het ook. Nadeel is dat ze binnen de kortste keren de antwoordnummers zullen opheffen. Antwoordnummers zijn tenslotte een service aan de klant en als die zo met die service omgaan is er weinig reden ze te handhaven. En om de klanten geven ze blijkbaar toch niet zoveel als ik jullie mag geloven.
Groeten hoor! Kees
-
Henk Wester
Dexia pesten. Wat denk je met zo'n kinderachtige en inadequate actie eigenlijk te bereiken. Het zal wel een vorm van zelfbevrediging zijn. Dat kan ook op een andere manier.
-
Dennis
Misschien word het tijd dat iedereen zich verzameld en gewoon die Dexia bank binnen stormt.
Of een Bommelding.
Zolang hun maar net zo gek worden als de mensen die nu in de stress zitten.
Of een Bommelding.
Zolang hun maar net zo gek worden als de mensen die nu in de stress zitten.
-
Gert-Jan
Ik zeg het nog maar een keer. Dexia wordt niet getreiterd en we gaan ook niet meer demonstreren alleen maar negatieve publiciteit.
Deze topic wordt nu gesloten. Begrepen.
Deze topic wordt nu gesloten. Begrepen.
-
john bob
Gert-jan,jij kan beter met je pijp achter de geraniums gaan zitten en autootjes gaan tellen ,want met jouw komen we niet verder,JIJ BENT NAGATIEVE PUBLICITEIT.
Dat zeg ik ook maar een keer begrepen.
Meschien iemand van dexia zelf, jongens let op...
Dat zeg ik ook maar een keer begrepen.
Meschien iemand van dexia zelf, jongens let op...
-
dexia patient
Waarom geen drollen of gevulde condooms sturen naar die ballentent? Dan weten ze pas echt hoe we over ze denken.
-
kees
bij dexia werken ook mensen die ook kinderen hebben en dus ook vader en of moeder zijn.
-
kees
o ja ik ben gebeld door dexia i.v.m de hardheidsclousule
en die man was verdomde aardig en heeft me vriedelijk en geduldig te woord gestaan.
en die man was verdomde aardig en heeft me vriedelijk en geduldig te woord gestaan.
-
annemarie
Ik heb een beter idee, we nemen Pieter storms mee en dan met z'n allen naar amsterdam.
KOFFIE!!!
KOFFIE!!!
-
rob v.d.
Pfffff, weer zo'n stel die met het antwoordnummer in de slag willen. Wraakacties zetten geen zoden aan de dijk, wekken weinig sympathie in de media, kortom, doen onze gemeenschappelijke zaak geen goed. Aandacht vragen via een (waardige) demonstratie is beter, of bijv. het bewerken van de media met zinnige ingezonden brieven, en ook via de politiek.
-
Andreas
Tegen macht, slapende SLV, trage rechtbank die de zaak niet wil behandelen, is het vechten tegen de bierkei, dus blijf niks anders over dan een eigen actie te voeren.
Ik vraag hier niemand om mee te doen, maar ik hou ze ook niet tegen als ze mee willen doen.
Netjes is het niet, maar worden we dan ook netjes behandeld ?
Ik vraag hier niemand om mee te doen, maar ik hou ze ook niet tegen als ze mee willen doen.
Netjes is het niet, maar worden we dan ook netjes behandeld ?
-
dexia patient
We gaan er gewoon met een giertank op de stoep staan en dan blazen maar! Heeft iemand toevallig nog een giertank thuis staan?