LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] dexia weg

Hier kan je discussiëren over de onderwerpen rondom Legio Lease.
painter

dexia weg

Ongelezen bericht door painter »

Misschien laat bin er een bij dexia binnenvliegen, zijn we van die zwijnen af

spookje

Re: dexia weg

Ongelezen bericht door spookje »

nou schilder bin is al aan het laden voor andere doelen
dus beter maar geen grapjes maken want door bakellende en consorten zijn we zelf doel geworden

painter

Re: dexia weg

Ongelezen bericht door painter »

Als we nou eens met zijn allen naar binnen stormen en de archieven afdeling helemaal slopen en daarna alle computers leeghalen dan zijn we wel van alles af, ik denk dat dat de enige manier is om van alle ellende af te komen, want in de rechtsgang geloof ik niet meer, het duurt allemaal veel te lang het kost ons allemaal heel veel geld zonder dat er een gedupeerde al duidelijkheid heeft hoe en wat.
Het enige wat duidelijk is, is dat we veel geld kwijtraken aan die zwijnen en ik geloof nooit dat we onze hele inleg terug krijgen, we hebben een lekker zootje regering die ons gewoon laat stikken.
Weet je wat nou de moeilijkheid is, de zaak kan nooit helemaal terug gedraaid worden want dexia heeft ook belasting moeten betalen over de winsten die ze hebben gemaakt op de contracten en dat vind ook onze zalmpje niet leuk als dat ook weer teruggedraaid word, want dat ga je dan ook natuurlijk krijgen dexia is ook niet helemaal gek.

Nee, een beetje nadenken moet je toch wel, en dan eieren voor je geld kiezen voor dat Binladen er echt een bom of wat anders op laat vliegen

Gesloten