LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] DEXIA WVD /rechtbank Amsterdam

Hier kan je discussiëren over de onderwerpen rondom Legio Lease.
toon

DEXIA WVD /rechtbank Amsterdam

Ongelezen bericht door toon »

Beste mede-gedupeerden,

Een vriendin van mij die in A'dam griffier is zegt dat er regelmatig vonnis gewezen wordt in het nadeel van Dexia, meestal op basis van huurkoop vernietiging. Ze heeft natuurlijk zwijgplicht, maar toch !
Verder weet ik niks concreets, maar het kan toch niet zo zijn dat onze winnende vrienden/-innen worden verplicht daar geen (anonieme) melding van te maken in dit forum. Ik ben overigens zelf in afwachting van een dagvaarding voor K€ 13 sinds nov03 omdat mijn vrouw zonder mijn medeweten/handtekening zo'n WVD was aangesmeerd.

Is er iemand die hier serieus op wil reageren ?

Bij voorbaat dank en sterkte allemaal !

mvgr. Toon

JL

Re: DEXIA WVD /rechtbank Amsterdam

Ongelezen bericht door JL »

Geplaatst op 09 Jan 2004 14:13 door toon

--------------------------------------------------------------------------------

Beste mede-gedupeerden,

Ik ben EL/LV lid en heb 2 WVDs van mijn vrouw vernietigd volgens (m.i. foute) instructie van EL 'onder protest doorbetalen van de termijnen'.
Eindafrekeningen ontvangen met een restschuld van 15.000 Euro en uiteraard niet betaald. Aangetekende brief gestuurd met referentie aan de vernietiging en waarschuwing dat incassomaatregelen en BKR codering als onrechtmatige daad (stalking) zal worden opgevat. Bij overtreding risico van aangifte bij justitie, plus 'tot ziens bij de rechter'.

Nu mijn 2 vragen :
1. Is er inderdaad sprake van onrechtmatige daad wanneer DEXIA deurwaarders stuurt c.q. een A-codering bij de BKR laat doen tussen moment van vernietiging en vonnis ?
2. Is er na 3 'effectenlease=huurkoop' uitspraken geen jurisprudentie genoeg om zelf incassomaatregelen jegens DEXIA in te stellen om inleg plus rente terug te vorderen en kwijtschelding van de rest te eisen onder dreiging van juridische stappen ?

Ik hoop op serieuze reacties (het liefst van Sara of een andere jurist).

Alvast bedankt !

Met vriendelijke groet,
Toon
Een toontje lager zingen ??? Ik ben overigens zelf in afwachting van een dagvaarding voor K€ 13 sinds nov03 omdat mijn vrouw zonder mijn medeweten/handtekening zo'n WVD was aangesmeerd.

Of was het € 18.000,00 nou weet ik het niet meer :shock:

justice man 007

Ongelezen bericht door justice man 007 »

Lijkt me eens strak plan, Dexia bestoken met incassobureau’s.
Misschien kan het nog net van het budget van SLV af om een incassobureau in te huren voor alle aangeslotenen en namens hen aan Dexia aanmaningen te sturen, niet dat Dexia daar van onder de indruk zal zijn, maar het is wel iets unieks, dat tienduizenden mensen een grote bank met incassobureau’s bestoken dan anders erom!

m.v.g. justice man

JL

Je bent nog erger dan Dexia Justice man. Hopelijk geeft niemand meer commentaar op jouw berichten. Ik niet meer althans. Zucht......... wat een menneke.

justice man 007

Ben blij dat je eens je mondt houdt, enige wat je kan is negatief zijn en alles afzeiken.

Zou me niks verbazen als jij net als Dubio ook een Dexia medewerker bent.

m.v.g. justice man

JH

Ongelezen bericht door JH »

Waarom is iedereen die tegen je is een dexia-medewerker ? justice manneke **** !

JL

Ik ben al een ouwe zak maar heb nog nooit zo iets slijmerigs meegemaakt als jij bent.

Maar meer aandacht krijg je niet.

JH

iets slijmerigs is zacht uitgedrukt. Het is een en al smurrie die jm

justice man 007

JL en JH (bijna) dezelfde naam, (bijna) exact dezelfde mening zou het één en dezelfde persoon zijn?!
Ach laat ik maar niks meer zeggen…. Oordeelt u maar zelf

m.v.g. justice man

JH

Tuurlijk jochie, als je het niet kan winnen ga je op die toer ! Je bent de komiek hier op dit forum.

JL

Voor dat kwalletje als wij één en de zelfde zijn dan hier het bewijs: Gelijktijdig geplaatst 23.09

Geplaatst op 18 Apr 2004 23:09 door JL

--------------------------------------------------------------------------------

Ik krijg de indruk dat ik hier overspannen van word.

Laatst aangepast door JL op 19 Apr 2004 12:26, in totaal 1 keer bewerkt

Naar boven

JH

Geplaatst op 18 Apr 2004 23:09 door JH

ontroerend verhaal piet,heb je wel eens aan emigreren gedacht ?

toon

Beste mede-gedupeerden,

Ik wist het eigenlijk al bij voorbaat. Een serieus bedoelde inbreng wordt binnen een uur of twee volledig een soort ruzie. Waarom toch in godsnaam ? Hier heeft toch niemand wat aan ? De eerste reactor heeft gelijk. In totaal gaat het inderdaad om een iets hoger bedrag. Mijn vrouw had 2 WVDs waarvan we er 1 onder protest hebben betaald. De restschuld van nr. 2 is omstreeks 13.000 Euros.

Nou ja, ik kijk zo af en toe maar alles bij elkaar genomen ben ik net als jullie een gedupeerde en hoop op steun ipv dit soort reacties. De meesten van jullie toch ook ?

mvgr. Toon

justice man 007

Klopt Toon,

De meeste forumbezoekers zijn inderdaad gedupeerde maar er is ook een kleine groep tegenstanders al dan niet Dexia belanghebbende.
Deze verzieken de serieuze berichten vaak, logisch vanuit hun oogpunt, maar vervelend vanuit het oogpunt van de gedupeerde.
Aangezien het overgrote deel gedupeerde is hebben deze tegenstanders nauwelijks tot geen kans om inhoudelijk er tegen in te gaan, daarom hebben ze min of meer besloten om dit via negatieve publiciteit, het proberen te forceren van bepaalde uitspraken, het afzeiken van personen etc. etc. te doen.
Dit is hun manier van actie voeren c.q. hun stem te laten gelden.

m.v.g. justice man

JL

Toon,

Waar het omgaat is je vroeg steun toen en nu weer je vriendin werkt bij de rechtbank als griffier wat voor steun zoek je dan ? Morele steun of heb je al aktie ondernomen??

Met zo'n vriendin weet je toch welke stappen je moet ondernemen.

Is niet hatelijk bedoelt maar het komt bij mij raar over... sorry als ik het verkeerd zie.

groet.

toon

Dank je Justice-man,

Ondanks jouw positieve reacties heeft verderv nog niemand iets concreets over mijn topic gezegd. Misschien komt dat nog wel.

mvgr. Toon

justice man 007

Misschien wel, maar vanavond denk ik niet meer!
De enige personen die er nu nog actief zijn, heb ik vrijwel nog niks serieus en positiefs van vernomen, maar wie weer vanavond de omslag……

Ik ga in ieder geval lekker pitten, morgen weer een dag, en weer een nieuwe poging om (een deel) van de puzzel (waarheid) in elkaar te zetten, de puzzel is pas op ¼ deel, dus er is nog een hoop uit te zoeken (boven de tafel te krijgen).

m.v.g. justice man

toon

Beste JL, het is niet MIJN vriendin maar een van de vele mensen die ik goed meen te kennen en daarom een vriendin noem. Ik ben gelukkig getrouwd met een kanjer die een fout heeft gemaakt met WVDs.

Het enige waar ik verder een reactie op vroeg staat in mijn eerste bericht. Ik zoek niets anders dan een serieuze reactie van een mede-gedupeerde. Twijfel aub niet aan mijn bedoelingen.

mvgr. Toon

Karel

Ongelezen bericht door Karel »

Alle uitspraken die tot nu toe zijn gepubliceerd staan o.a. op:

http://www.pay-back.nl/Uitspraken/

JL

Toon lees de topic van belangen behatigers eens van gast 33 misschien dat je daar wat aanhebt. Ik haal het naar boven voor je.

bucks

Ongelezen bericht door bucks »

vonnissen zijn in principe openbaar, tenzij er byzondere omstandigheden zijn, ik kan mij niet voorstellen dat het belang van dexia om alle vonnissen niet openbaar te maken, niet opweegt tegen het algemeen belang
dus ik zou die reden wel eens willen weten.

Gesloten