Hallo iedereen,
Als ik alle berichten lees kom ik er niet meer uit, vandaar dat ik het maar vraag.
Ik heb het Dexia-aanbod ontvangen en moet voor 26 maart reageren. Ik heb een restschuld van € 20.000,-. Wat moet ik nou doen? Het geld heb ik niet en ik wil niet iets doen waar ik later spijt van krijg.
Wie heeft er een goed advies?
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Dexiaanbod ontvangen : wat te doen?
Re: Dexiaanbod ontvangen : wat te doen?
Madeleine,
Ben je lid van SLV , Eegalease of Payback ??? Kijk eens op de sites !!!!!!!!!!!
Ben je lid van SLV , Eegalease of Payback ??? Kijk eens op de sites !!!!!!!!!!!
Ja dat is dus het probleem. Volgens mij maakt het niet uit wat ik doe, als ik het een doe dan sluit ik mezelf van het ander uit.
Als ik inga op het Dexia-aanbod vrijwaar ik hen van alle juridische stappen. Als ik dat niet doe en ik betaal niet dan krijg ik een BKR-registratie. Altijd leuk voor als ik nog een huis wil kopen.
Die rechtszaak van SLV tegen Dexia gaat nog jaren duren. Dat zegt SLV zelf. Stel nou dat ik over 2 jaar een lening of hyptheek wil, dan staat die BKR registratie er nog steeds.
Als Dexia de zaak wint moet ik alsnog betalen en als SLV wint is er waarschijnlijk geen cent meer over om mij mijn inleg terug te betalen.
Het blijft een soort cirkel waar je niet uitkomt. Hoe hard je ook nadenkt.
Als ik inga op het Dexia-aanbod vrijwaar ik hen van alle juridische stappen. Als ik dat niet doe en ik betaal niet dan krijg ik een BKR-registratie. Altijd leuk voor als ik nog een huis wil kopen.
Die rechtszaak van SLV tegen Dexia gaat nog jaren duren. Dat zegt SLV zelf. Stel nou dat ik over 2 jaar een lening of hyptheek wil, dan staat die BKR registratie er nog steeds.
Als Dexia de zaak wint moet ik alsnog betalen en als SLV wint is er waarschijnlijk geen cent meer over om mij mijn inleg terug te betalen.
Het blijft een soort cirkel waar je niet uitkomt. Hoe hard je ook nadenkt.
Daarom zou een advies van SLV nu voor velev van harte welkom zijn.
Marielle
Marielle