Dexia Bank is regelmatig op zoek naar talentvolle en enthousiaste medewerkers die graag in een dynamische internationale omgeving willen werken. Wij bieden zowel starters als ervaren werknemers een uitstekend carrièreperspectief en doorgroeimogelijkheden binnen onze bank.
Bij Dexia Bank streven wij naar vernieuwing en zoeken wij innovatieve oplossingen die een stap verder gaan dan wat concurrenten bieden. Spreekt dit u aan en wilt u in een informele en ontspannen sfeer samenwerken met enthousiaste mensen? Dan is een functie bij onze bank misschien iets voor u.
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Deze is leuk!
Re: Deze is leuk!
Gefundenes Fressen voor Dubio, HvdB, Kwast en nog een paar van zulke figuren! Meteen solliciteren, zou ik willen zeggen.
Als je nou geen
- baan hebt
- geen vast inkome hebt
- eigenlijk niet weet van de problemen
je hebt wel
- vrouw en kinderen
- schulden
- hypotheeklasten
en ook
- schoolopleiding voor bankwezen ofzoiets
- mensen die zeggen dat het niet uitmaakt wat voor werk je doet als je
maar werkt
kun je het die mensen dan kwalijk nemen dat ze solliciteren en dat werk gaan doen als ze aangenomen worden. Ik persoonlijk kan dat wel begrijpen.
- baan hebt
- geen vast inkome hebt
- eigenlijk niet weet van de problemen
je hebt wel
- vrouw en kinderen
- schulden
- hypotheeklasten
en ook
- schoolopleiding voor bankwezen ofzoiets
- mensen die zeggen dat het niet uitmaakt wat voor werk je doet als je
maar werkt
kun je het die mensen dan kwalijk nemen dat ze solliciteren en dat werk gaan doen als ze aangenomen worden. Ik persoonlijk kan dat wel begrijpen.
Juist Impact,
Dan kunnen ze zichzelf de hele dag uitleven om onze vervelende post te beantwoorden. Dat licht precies in hun straatje. Zijn ze 'savonds te moe om nog wat op het Forum te komen zeuren.
Dan kunnen ze zichzelf de hele dag uitleven om onze vervelende post te beantwoorden. Dat licht precies in hun straatje. Zijn ze 'savonds te moe om nog wat op het Forum te komen zeuren.