| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] dilemma van het voorstel
-
louise
dilemma van het voorstel
Ik kan eigenlijk mijn maandbedrag ( 112 pm) net betalen en als ik op het aanbod in ga betekent dat ik er nog zo'n 9 jaar aan vast zit. IK weet niet waar ik goed aan doe.Een renteloze lening en afzien van juridische stappen voelt niet goed, maar afwachten is ook te riskant. Wie kan mij goede raad geven. Ik vrees dat ik er niet genoeg vanaf weet.
-
rene
Re: dilemma van het voorstel
het lijkt me toch wel duidelijk! niet betalen dus en gewoon de rechtzaak afwachten. en je zeker niet gek laten maken door dat stelletje gekken!
-
Ingrid
Ik vind het niet gek dat Louise twijfelt. Iedereen weet wel zo goed te zeggen wat je niet moet doen...!, maar mijn contract is al afgelopen en voor 2 april moet ik laten weten wat ik denk te gaan doen. Is het verstandig af te wachten met het gevaar proces en rente kosten te moeten betalen. Je staat er alleen voor, voor iedereen is zijn/haar situatie anders.
Leuk telkens de opmerking: "gewoon niet betalen, laat ze maar komen"
Wel ik heb net het geld om mijn restschuld te betalen, ik heb geen geld om rente en of proceskosten te betalen.
Wie heeft er een duidelijk advies
Leuk telkens de opmerking: "gewoon niet betalen, laat ze maar komen"
Wel ik heb net het geld om mijn restschuld te betalen, ik heb geen geld om rente en of proceskosten te betalen.
Wie heeft er een duidelijk advies
-
rene
Tuurlijk twijfelen veel mensen maar ben er nog steeds van overtuigd dat er grove fouten zijn gemaakt en dat deze ongedaan gemaakt zullen. Er zijn nu toch al genoeg meningen van mensen die er echt verstand van hebben en die zeggen allemaal niet betalen. En zie je het al voor je? Zo ongeveer 70000 mensen dagvaarden en voor het gerecht slepen. Hoe hadden ze dat in gedachten?
-
helena
Ingrid,
Ik begrijp heel goed dat het moeilijk is om een goede beslissing te nemen. Als je alles op een rijtje zet en jezelf afvraagt waar voel ik me het beste bij dan moet je die beslissing nemen. Als b.v. de beslissing is (indien mogelijk) in dezelfde maandtermijnen je schuld terugbetalen, dan moet je dat doen. Een ander kan dat niet voor jou bepalen. Doe wat het beste bij je gevoel past.
Groet
Ik begrijp heel goed dat het moeilijk is om een goede beslissing te nemen. Als je alles op een rijtje zet en jezelf afvraagt waar voel ik me het beste bij dan moet je die beslissing nemen. Als b.v. de beslissing is (indien mogelijk) in dezelfde maandtermijnen je schuld terugbetalen, dan moet je dat doen. Een ander kan dat niet voor jou bepalen. Doe wat het beste bij je gevoel past.
Groet
-
tessel
Zag je het die Bruneel benauwd krijgen op de vraag van de presentatrice wat hij zou doen als iedereen z'n betaling opschortte en als de rechter de zaak zou aanhouden tot er een uitspraak was in de SLV zaak? Hij piepte: "dan zet u wel de bank zonder inkomsten mevrouw..."
Dit wordt nog wat!
Dit wordt nog wat!
-
john
WANNEER IEDEREEN ZIJN RESTSCHULD NIET BETAALD, KOMT DEXIA WEL OVER DE BRUG MET EEN REGELING. SAMEN STAAN WE STERK!!!!
-
rene
Precies mijn idee. Waarom je gek laten maken? Wat zou voordeliger voor hen zijn: kwijtschelden en daarmee de naam herstellen of procederen en de naam van Dexia alsmaar negatief in het nieuws laten komen? KOst meer hoor!
-
Ad
Kan je niet gewoon het aanbod aanvaarden met uitzondering van hun juridische deel?
-
louise
Ik denk dat ik maar voor een renteloze aflossing kies dan hoef ik er ook niet meer over na te denken.
Bedankt voor jullie reacties.
Bedankt voor jullie reacties.