Hallo,
Ook ik ben slachtoffer van de Legio Lease maffia. Zojuist heb ik bij Yahoo een discussie-lijst aangemaakt waar je je grieven, scans van krantenartikelen en ervaringen kwijt kan. Ik weet niet of het iets toevoegd maar mocht het niet aanslaan dan hef ik die groep gewoon weer op. Uit ervaringen met ander Yahoo-lijsten denk ik wel dat dit in een behoefte kan voorzien, maar dat zal blijken.
Aanmelden kan via
http://groups.yahoo.com/group/legio-lease-gedupeerden/
Groetjes
Kees
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Discussie-groep Legio Lease gedupeerden
Re: Discussie-groep Legio Lease gedupeerden
Kees, goed idee. Ik ga mij zo even kijken bij yahoo
Hallo,
Ik zie dat er nu 7 leden zijn. Eigenlijk wel jammer dat het er niet veel zijn. Ik weet dat je zelf ook berichten kan plaatsen en zodra ik iets zinnigs over dit onderwerp zie zal ik het zeker posten.
Groet ! Harm
Ik zie dat er nu 7 leden zijn. Eigenlijk wel jammer dat het er niet veel zijn. Ik weet dat je zelf ook berichten kan plaatsen en zodra ik iets zinnigs over dit onderwerp zie zal ik het zeker posten.
Groet ! Harm
Lezers,
Ik heb mij ook aangemeldt bij deze groep. Misschien zullen meer mensen dit voorbeeld volgen?
Als ik wat te melden heb zal ik het ook zeker posten...
Dennis
Ik heb mij ook aangemeldt bij deze groep. Misschien zullen meer mensen dit voorbeeld volgen?
Als ik wat te melden heb zal ik het ook zeker posten...
Dennis