LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Dit stukje kreeg ik net via de nieuwsbrief van IEX binnen

Hier kan je discussiëren over de onderwerpen rondom Legio Lease.
justice man 007

Dit stukje kreeg ik net via de nieuwsbrief van IEX binnen

Ongelezen bericht door justice man 007 »

Leasebeleggers in de kou en Dexia en Fortis overtreffen iedere (winst)verwachting.

Je hoeft dan geen professor te zijn om in te zien dat deze aanbieders hun eigen belang verheft boven dat van haar klanten.

Leaseaanbieders verbijsterdDe aanbieders van leaseproducten hebben verbijsterd gereageerd op de oplossing die minister Zalm (Financiën) heeft aangedragen. Volgens de minister zijn enkele belangrijke aanbieders bezig met een eigen voorstel voor een compensatieregeling voor honderdduizenden gedupeerde beleggers. Geen van de aanbieders zegt zich echter in de brief van Zalm aan de Tweede Kamer te herkennen. (Tel, p.33 – FD, p.1)

Fortis volgens verwachtingFortis heeft in het eerste kwartaal volgens verwachtingen gepresteerd. De verzekeringstak bleef iets achter, maar dat werd gecompenseerd door het bankbedrijf. De verbetering van het nettoresultaat, van 453 miljoen euro in 2003 naar 1,27 miljard euro telde zwaar. Het aandeel wist er dan ook een procent bij te vergaren. (Tel, p.33 – FD, p.1 – VK, p.9)

Ahold: boekje openAhold heeft in een 301 pagina’s tellend verweerschrift duidelijk gemaakt dat bij een eventuele enquête door de Ondernemingskamer dochter US Food Service en accountant Deloitte & Touche buiten schot moeten blijven. Door openheid van zaken te geven en alle door de VEB gestelde vragen te beantwoorden hoopt het supermarktenconcern echter een dergelijk onderzoek te voorkomen. (FD, p.1)

m.v.g. justice man

Hollander

Re: Dit stukje kreeg ik net via de nieuwsbrief van IEX binnen

Ongelezen bericht door Hollander »

Welke produkten van aandelenlease had Fortis dan?

justice man 007

Ongelezen bericht door justice man 007 »

Geachte heer Hollander,

Zelf heb ik geen leaseproducten bij FORTIS maar ze hebben er wel degelijk een aantal aangeboden.
Wellicht kan op deze vraag een (ex)klant van Fortis uitkomst geven.

m.v.g. justice man

wijzijnactief

Ongelezen bericht door wijzijnactief »

Een paar (hoewel ik geen klant ben, was of zal worden)
Vermogensversneller, Beursversneller, Milleniumversneller,
Groeivermogen, AEX certificaten, Bas-X-Certificaten.
Ze zijn ook uitgegeven in verschillende tranches.
Er zijn er nog een paar, maar ik ken ze niet allemaal.

Gesloten