LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Dividend

Hier kan je discussiëren over de onderwerpen rondom Legio Lease.
zoex

Dividend

Ongelezen bericht door zoex »

De geruchten worden steeks sterker dat Dexia niet kan aantonen dat zij de
aandelen ook daadwerkelijk gekocht hebben.
Maar hoe zit het dan met het dividend dat uitgekeerd werd.
Als je dividend ontvangt dan betekent dit toch automatisch dat de aandelen wel gekocht zijn.

impact

Re: Dividend

Ongelezen bericht door impact »

...
Laatst gewijzigd door impact op 06 dec 2004 14:44, 1 keer totaal gewijzigd.

Erik

Ongelezen bericht door Erik »

Als je dividend ontvangt dan betekent dit toch automatisch dat de aandelen wel gekocht zijn
Hoe weet je zeker dat je dividend ontvangen hebt en niet gewoon een bedrag dat moet suggeren dat het dividend is?

Ergens kwam ik in een discussie tegen dat er 'negatief' dividend was verrekend. Negatief dividend bestaat niet dus dat is ook gewoon een berekening. Als je bijvoorbeeld een contract beeindigt voordat de aandelen ex-dividend zijn gaan dan krijg je een negatief dividend op je eindafrekening wat niks meer is dan een berekening van dividend dat op een bepaald moment verwacht werd.

impact

Ongelezen bericht door impact »

...
Laatst gewijzigd door impact op 06 dec 2004 14:45, 1 keer totaal gewijzigd.

RuudVC

Ongelezen bericht door RuudVC »

Ik heb met profit-effect de afgelopen 3 jaar wél dividend ontvangen wat inderdaad op mijn
postbankrekening is bijgeschreven.
Dit jaar geen dividend ontvangen waarschijnlijk omdat ik gestopt ben met betalen.
Ik wil echter benadrukken, dat het feit dat ik dividend heb ontvangen niet automatisch hoeft te betekenen dat Dx. de aandelen werkelijk heeft aangeschaft.
Ook een mogelijkheid zou kunnen zijn dat bij een bep. produkt de aandelen werkelijk zijn aangeschaft en bij een ander produkt met opties is gewerkt.
vr. groet, Ruud

Hans A

Ongelezen bericht door Hans A »

Bij mijn kortingkado wordt het korting en geen dividend genoemd.

el

Ongelezen bericht door el »

Ik had een profit effect contrakt met drie jaar vooruit betaling.
Alleen de eerste twee jaar dividend ontvangen, ik heb hier nooit afschriften van ontvangen, het werd gewoon op mijn rekening gestort.
Aangezien ik geen eigenaar was van de aandelen ging het dividend gewoon naar Dexia lijkt mij en stortten zij het dividend op mijn bankrekening.
Het werd dus gewoon overgemaakt zonder specificaties, waarde van mijn aandelen etc..., dus het was gewoon niet te controleren

Captain-America

Ongelezen bericht door Captain-America »

Meer over dividend e.d. kunt u vinden op onderstaande URL en de toegevoegde Poll, welke u tevens (nog) kunt invullen: http://www.trosradar.nl/?url=forum/view ... hp?t=19929

Gesloten