Legio lease stopt de dividend utkering in zijn eigen zak!
Dit zou eigenlijk MET rente afgetrokken moeten worden van onze schuld!
Ik heb begrepen dat ze dit WEL op de jaaropgaven vermelden!
Kan iemand dit nakijken?
Het zou te gek zijn dat we ook nog eens belast worden voor ontvangen dividend? Of kan dit niet?
O.K., o.k., het was maar een idee!!!!!
Dank,
Karin
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Dividend
Re: Dividend
Beste Karin,
Van de dividenden worden bij een aantal producten, zoals de Winstverdriedubbelaar, de opties betaald die voor de verdriedubbling zorgen. In andere gevallen (spaarleasen) wordt het dividend gewoon aan de klant uigekeerd. Dit staat echt allemaal in de informatie hoor !!
Groet Ruud
Van de dividenden worden bij een aantal producten, zoals de Winstverdriedubbelaar, de opties betaald die voor de verdriedubbling zorgen. In andere gevallen (spaarleasen) wordt het dividend gewoon aan de klant uigekeerd. Dit staat echt allemaal in de informatie hoor !!
Groet Ruud
Re: Dividend
Hier zit inderdaad een zeer misleidend punt. Ik heb het contract van de verdubbelaar aan een advocaat voorgelegd en die vond het dividendverhaal ook een juridisch zeer discutabele formulering. Ik heb LL geschreven dat het dividend zoals vermeld in de bijzondere voorwaarden punt 3 voor mij is. LL stelt in de overeenkomst dat, ALS de eindkoersen hoger zijn dan de beginkoersen, het verschil MIN het dividend (ze noemen dat premie) voor de klant is. Aangzien de eindkoersen lager zijn, is het dividend alsnog voor ons. LL gaat hier niet mee akkoord (na 2 maanden schrijven) en wil nu incasseren. Maar ik wil niet betalen.