LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Dom idee???

Hier kan je discussiëren over de onderwerpen rondom Legio Lease.
Tinus

Dom idee???

Ongelezen bericht door Tinus »

Ik heb voor mezelf maar het volgende bedacht.Ik kan mijn restschuld van 20.000euro niet betalen.Niet betalen word hem ook niet i.v.m. de deurwaarder. Ik laat het maar 3 jaar verlengen, ik hoop dat de beurs dan hoger staat en steek er verdeelt over 3 jaar nog wel eens 8000 euro in.
En neem aan/hoop dat mijn restschuld dan ongeveer 0 is...Is er iemand die dit ook doet?

een gedupeerde

Re: Dom idee???

Ongelezen bericht door een gedupeerde »

ik koop de aaandelen over, het is wel veel geld maar dan zijn ze wel van nmij, en ik hoop dat ik het aandelenpakket over een tijd kan verkopen, en dat ik dan nog wat overhou!!!!

wil

Ongelezen bericht door wil »

Wanneer je hem 3 jaar verlengt kun je hem volgens mij na een jaar tussentijds beeindigen.
Ik denk er niet over om te verlengen. Kost je weer handen vol gelg en blijft nog de gok of de beurs in die periode genoeg herstelt.
Ik schrijf een aangetekende brief, dat ik mijn restschuld niet betaal voor de uitspraak van de rechtzaak er is.

doron

Ongelezen bericht door doron »

Tinus, ik persoonlijk vindt dit een goed idee van je. Als je het met 3 jaar verlengt is de kans erg groot dat het huidige beursklimaat omslaat. Eindigen met een schuld van EUR20.000,- is geen optie lijkt mij. Met de oorlog in Irak en de goede afloop hiervan zijn we al een flink eid op weg naar een beter beursklimaat. succes er mee.
Neem trouwens eens een kijkje op www.iex.nl

kim

Ongelezen bericht door kim »

....met zulke ratten van Dexia zou ik niks meer mee te maken willen hebben!!!!!!!!!!!
Verstandhouding loopt al niet zo lekker.

Ik snap wel dat je naar een oplossing zoekt...

Karin

Ongelezen bericht door Karin »

Doron, die goede afloop van Irak moeten we nog maar afwachten. Er zal daar (m.i. terecht)nog heel veel geïnvesteerd moeten worden en dat geld moet ook ergens vandaan komen. Daarbij komt dat Mr. Rumsfeld nog meer verlangens op zijn lijstje heeft staan, zoals N-Korea en mogelijk Syrië. Het idee dat de wereld voorlopig uitge-oorlogd is lijkt mij onwaarschijnlijk, met alle economische gevolgen van dien. Maar goed; wie ben ik om er zo'n zwart scenario op na te houden??

info

Ongelezen bericht door info »

maar je betaald wel nog 3x 8000 = 24000 euro
dus als de aandelen 44000 euro zijn ben je uit de kosten en ben je de termijnen van voor de verlenging ook nog kwijt

info

Ron uit Den Haag

Ongelezen bericht door Ron uit Den Haag »

Kortom....Je hebt een aex stand nodig van om en nabij de 800 punten.

Weltrusten en droom fijn verder.

Groet, Ron.

Tinus

Ongelezen bericht door Tinus »

Nou in totaal in drie jaar betaal ik dan 8000 euro, het oude bedrag was 500 gulden per maand.

Piet

Ongelezen bericht door Piet »

Hallo Tinus,

Wat was de stand van Ahold bij aankoop en wat is de stand nu.
Met hoeveel procent moeten de aandelen stijgen om op 0 uit te komen ?
Een hopeloze toestand dus, ook voor mij en vele anderen.
Als je gaat bellen hierover wordt er gezegd dat ze er alle vertrouwen in hebben dat de koersen de komende tijd gaan stijgen.
Realiteit : de banken incasseren en wij gaan knock out.
Wat moeten wij gezamelijk doen ?
Een vuist maken en dexia knock out slaan.
Woensdag 21 mei in Amsterdam wordt die vuist gemaakt.
Wees erbij !

Groeten,
Piet

Gesloten