| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Draaiend genieten...
Draaiend genieten...
Winkelend verdienen, snoeiend groeien, stilstaand vooruitgaan, VERLIEZEND WINNEN, snackend cashen, reizend binnenlopen, brabbelend beuren.
Vond deze CD in een la met vergeten rotzooi.
Met o.a. P.P.Arnold: The first cut is the deepest...
Vond deze CD in een la met vergeten rotzooi.
Met o.a. P.P.Arnold: The first cut is the deepest...
-
pietje
Re: Draaiend genieten...
Karin, schut neem ik aan. Weet je wat ook genieten is : als je van die Dexia af bent.
-
Ragrin
Heeee!!!! Ook ik vond laatst die cd die we blijkbaar kregen om om te paaien om zo'n kl*te contract af te sluiten.
Wat een vreselijke titels he, dat moet bedachtzijn met een enorme hoeveelheid drank, speed, hash, sex en Rock & Roll, vermoet ik.
Toen ik hem vond en die teksten las moest ik meteen denken aan dat artikel in Quote, dat handelt over het wangedrag van die afgrijzelijke snelle zakkenvullers.......
Wat een vreselijke titels he, dat moet bedachtzijn met een enorme hoeveelheid drank, speed, hash, sex en Rock & Roll, vermoet ik.
Toen ik hem vond en die teksten las moest ik meteen denken aan dat artikel in Quote, dat handelt over het wangedrag van die afgrijzelijke snelle zakkenvullers.......
-
Gast
Bewaren die hap!!!
Wie weet wat je er nog mee kunt doen...
Anita
Wie weet wat je er nog mee kunt doen...
Anita
-
Jack
Karin,
Ga eens naar een ander forum, in plaats van hier de boel te lopen irriteren. Moet je eens een samenvatting opvragen van je berichten, slaat echt helemaal nergens op. Laat jezelf nakijken.
Ga eens naar een ander forum, in plaats van hier de boel te lopen irriteren. Moet je eens een samenvatting opvragen van je berichten, slaat echt helemaal nergens op. Laat jezelf nakijken.
-
Bep
Hoi Karin,
Ik heb de cd ook gevonden.
Met als titel: "Draaiend LEGIO genieten"
Hoe bedoel je misleiding!!!!!!
1. winkelend "verdienen"
2. snoeiend "groeien"
3. stilstaand "vooruitgaan"
4. verliezend "winnen"
5. snackend "cashen"
6. reizend "binnenlopen"
7. brabbelend "beuren"
Ik bewaar hem goed als bewijsstuk.
Groetjes Bep
Ik heb de cd ook gevonden.
Met als titel: "Draaiend LEGIO genieten"
Hoe bedoel je misleiding!!!!!!
1. winkelend "verdienen"
2. snoeiend "groeien"
3. stilstaand "vooruitgaan"
4. verliezend "winnen"
5. snackend "cashen"
6. reizend "binnenlopen"
7. brabbelend "beuren"
Ik bewaar hem goed als bewijsstuk.
Groetjes Bep
Bep,
Wie weet, wordt het ooit een collectors item! Later..als Dexia helemaal te gronde is en er nog een paar figuren uit die kliek heimwee hebben naar de tijd dat ze dikke provisies opstreken voor ieder slachtoffer dat ze weer voor hun wanproduct konden strikken.
Wie weet, wordt het ooit een collectors item! Later..als Dexia helemaal te gronde is en er nog een paar figuren uit die kliek heimwee hebben naar de tijd dat ze dikke provisies opstreken voor ieder slachtoffer dat ze weer voor hun wanproduct konden strikken.
Draaien Legio Genieten
Zij wisten blijkbaar dat dat laatse alleen op Legio van toepassing was.
en de rest loze kreten die geen van alle klopten
Nergens dus Verliezend.Verliezen
dit is een mooie aanvulling voor het verweer tegen DEXIA
Zij wisten blijkbaar dat dat laatse alleen op Legio van toepassing was.
en de rest loze kreten die geen van alle klopten
Nergens dus Verliezend.Verliezen
dit is een mooie aanvulling voor het verweer tegen DEXIA
-
Gast
Welja, als je in de rechtszaal niks beters te doen hebt dan dit ceedeetje te draaien weet ik wel wier er gaat winnen.
Juridisch geen sterk argument dus.
Juridisch geen sterk argument dus.
-
Gast
Alleen het hoeje zegt al genoeg
de muziek zal inderdaad niet overtuigend zijn maar dat zijn dan ook liedjes uit de oude doos.
en zo oud zal DEXIA Nederland niet worden.
de muziek zal inderdaad niet overtuigend zijn maar dat zijn dan ook liedjes uit de oude doos.
en zo oud zal DEXIA Nederland niet worden.
was vergeten in te loggen
Alleen het hoesje zegt al genoeg
en zo oud zal DEXIA Nederland niet worden
Alleen het hoesje zegt al genoeg
en zo oud zal DEXIA Nederland niet worden