| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] DSI uitspraak en Dexia Aanbod
Re: DSI uitspraak en Dexia Aanbod
Er zijn me iets teveel gasten zodat ik niet meer weet wie nou welke uitspraken heeft gedaan maar mijn opmerking is gericht aan Gast met de posting: Wij halen de kastanjes uit het vuur...blabla!
Kom op, zeg! Alsof je dat hebt gedaan voor de groep gedupeerden die niet heeft betaald of heeft getekend. Dit heb je puur voor jezelf gedaan, dus ga niet de moraalridder uithangen. Het is fijn dat er een groep is die niet getekend heeft want dat geeft steun in bange dagen. Het zgn 'ik sta niet alleen effect' maar het feit blijft dat ieder voor zichzelf moet strijden.
Het natrappen en de zgn buit (die er nog lang niet is) jezelf toebedelen geeft alleen maar aan hoe je niet met de gedupeerden bent begaan en alleen jezelf voor ogen hebt.
Kom op, zeg! Alsof je dat hebt gedaan voor de groep gedupeerden die niet heeft betaald of heeft getekend. Dit heb je puur voor jezelf gedaan, dus ga niet de moraalridder uithangen. Het is fijn dat er een groep is die niet getekend heeft want dat geeft steun in bange dagen. Het zgn 'ik sta niet alleen effect' maar het feit blijft dat ieder voor zichzelf moet strijden.
Het natrappen en de zgn buit (die er nog lang niet is) jezelf toebedelen geeft alleen maar aan hoe je niet met de gedupeerden bent begaan en alleen jezelf voor ogen hebt.
-
Saskia1975
Ik ben wel gestopt met mijn contract en betaal nu maandelijks mijn schuld rentevrij af? Geld dit dan ook voor mij of niet.
En is het er nu door dat iedereen terug krijgt of niet
geld het voor grote bedragen of ook voor bedragen boven de 6000 euro
alvast bedankt
Ondanks dat ik er mee in zee ben gegaan wil ik wel kwijt dat iedereen weet dat het met aandelen kan vriezen en dooien dus................. Je weet waar je aan begint
En is het er nu door dat iedereen terug krijgt of niet
geld het voor grote bedragen of ook voor bedragen boven de 6000 euro
alvast bedankt
Ondanks dat ik er mee in zee ben gegaan wil ik wel kwijt dat iedereen weet dat het met aandelen kan vriezen en dooien dus................. Je weet waar je aan begint
Als jij precies wist waar je aan begon, hoef jij je geld toch niet terug?
Je wist het toch? Of ben je in jouw ogen wel bedonderd?
Het meerendeel wist nl niet waar ze in zee mee gingen, als ik het nl wel had geweten dan was ik er nooit aan begonnen.
Je wist het toch? Of ben je in jouw ogen wel bedonderd?
Het meerendeel wist nl niet waar ze in zee mee gingen, als ik het nl wel had geweten dan was ik er nooit aan begonnen.
-
Richard de Wind
Ik vind het een prachtige uitspraak! Toen ik het zonet op RTLZ vernam sprongen de tranen in m'n ogen.
Ik heb 1 x E 200 aan GGN betaald en ben daarna gestopt, en bij god wat ben ik blij. restschuld dikke E 35000 , ik dreigde bijna m'n huis te moeten verkopen. Maar ik zie de toekomst weer zonnig in.
Mooie timing DSI!!
mvg
Richard
Ik heb 1 x E 200 aan GGN betaald en ben daarna gestopt, en bij god wat ben ik blij. restschuld dikke E 35000 , ik dreigde bijna m'n huis te moeten verkopen. Maar ik zie de toekomst weer zonnig in.
Mooie timing DSI!!
mvg
Richard
-
Richard de Wind
Ik vind het een prachtige uitspraak! Toen ik het zonet op RTLZ vernam sprongen de tranen in m'n ogen.
Mooie timing DSI!!
mvg
Richard
Mooie timing DSI!!
mvg
Richard