| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] E-mail actie Dexia e.a. om toet en andere te helpen
-
Natasja
E-mail actie Dexia e.a. om toet en andere te helpen
Hallo,
Heb het verhaal van toet en moret gelezen. Is het niet een idee om een e-mail actie hierover te starten. Bijvoorbeeld met de tekst dat wij het hier niet mee eens zijn enz. Ook naar slv, die hebben tenslotte beloofd om hierbij te helpen.
Heb het verhaal van toet en moret gelezen. Is het niet een idee om een e-mail actie hierover te starten. Bijvoorbeeld met de tekst dat wij het hier niet mee eens zijn enz. Ook naar slv, die hebben tenslotte beloofd om hierbij te helpen.
-
fred
Re: E-mail actie Dexia e.a. om toet en andere te helpen
Nou natasja je weet hoe slv onder tussen is namelijk hier en nog nergens,ze zijn in slaap gevallen.
-
Sara Etty
SLV heeft geenszins beloofd op die wijze te helpen.
-
Joop
Gaan we doen allemaal een e-mail sturen naar Sara.
-
jak
Sara, weet je wat ik nu wel eens zou willen weten,
wat hebben ze beloofd, ze zouden toch voor ons
bestwil een stichting beginnen, als we 45 euro betaalde,
kon dat collectief, nu is het toch zo, als je iets
begint, dan hoor je toch wel eens een keer tijding te krijgen, of althans eens een berichtje op dit forum.
Eerlijke vraag Sara, denk jij dat SLV dit forum, wel
eens bekijkt, Ik ben gelukkig geen advokaat,
maar als ik daar voor gestudeerd had, en ik had wat
beloofd aan mensen, dan zou ik toch wel eens
wat laten horen, want die rot smoesjes, we hebben het
druk, daar geloof ik niet meer in,
wat hebben ze beloofd, ze zouden toch voor ons
bestwil een stichting beginnen, als we 45 euro betaalde,
kon dat collectief, nu is het toch zo, als je iets
begint, dan hoor je toch wel eens een keer tijding te krijgen, of althans eens een berichtje op dit forum.
Eerlijke vraag Sara, denk jij dat SLV dit forum, wel
eens bekijkt, Ik ben gelukkig geen advokaat,
maar als ik daar voor gestudeerd had, en ik had wat
beloofd aan mensen, dan zou ik toch wel eens
wat laten horen, want die rot smoesjes, we hebben het
druk, daar geloof ik niet meer in,
-
jak
Nog even een zinnetje
Een antwoord kan toch ook collectief
Een antwoord kan toch ook collectief
-
Sara Etty
SLV heeft beloofd om voor aangeslotenen voor recht te proberen vast te laten stellen dat er misleidende reclame is gebruikt door Dexia en dat Dexia daar verantwoordelijk voor is. Ook heeft de stichting beloofd voor recht te proberen te laten vaststellen dat de gezinsbeschermende bepalingen van het BW, zoals bij huurkoop op deze overeenkomsten van toepassing zijn m.b.t. de eega situaties.
Daar hebebn aangeslotenen dus voor betaald. Op dit moment is er nog geen informatie te verstrekken. De zaak loopt en meer valt er voor nu nog niet over te zeggen. Zodra er informatie is die relevant is voor aangeslotenen zal deze zonder enige twijfel bekend gemaakt worden.
De stichting heeft in haar doelstelling niets opgenomen omtrent het individueel beantwoorden van vragen van aangeslotenen etc. Ze zijn daar ook altijd duidelijk over geweest.
Daar hebebn aangeslotenen dus voor betaald. Op dit moment is er nog geen informatie te verstrekken. De zaak loopt en meer valt er voor nu nog niet over te zeggen. Zodra er informatie is die relevant is voor aangeslotenen zal deze zonder enige twijfel bekend gemaakt worden.
De stichting heeft in haar doelstelling niets opgenomen omtrent het individueel beantwoorden van vragen van aangeslotenen etc. Ze zijn daar ook altijd duidelijk over geweest.
-
marjo
wij hebben 4o Euro betaald aan stichting lease verlies
en alleen een brief ontvangen met dossiernummer dat was
dan verleden jaar in mei. We zijn nu bijna een jaar verder
en we weten nog niets meer.
Ik heb het gevoel overal maar geld te storten en niet verder
te komen.
De maandlasten blijven zo maar doorgaan. De stichting mag best wel wat meer doen voor die 40 Euro. Een brief in een jaar is wel erg weing he.
Wie denkt hier ook zo over. We kunnen toch niet jaren wachten op een uitslag. Die afrekeningen blijven maar komen,
zijn niet meer op te brengen.
groet marjo
en alleen een brief ontvangen met dossiernummer dat was
dan verleden jaar in mei. We zijn nu bijna een jaar verder
en we weten nog niets meer.
Ik heb het gevoel overal maar geld te storten en niet verder
te komen.
De maandlasten blijven zo maar doorgaan. De stichting mag best wel wat meer doen voor die 40 Euro. Een brief in een jaar is wel erg weing he.
Wie denkt hier ook zo over. We kunnen toch niet jaren wachten op een uitslag. Die afrekeningen blijven maar komen,
zijn niet meer op te brengen.
groet marjo
-
Sara Etty
Je moet wel onderscheid maken tuseen wat je wilt en wat je 'mag verwachten'. Wat je mag verwachten is wat de stichting heeft toegezegd te doen bineen haar doestelling. En daar hoort wat men hier wil niet bij, dus dat 'mag je dus ook niet verwachten'.
-
marjo
Sara je mag dus weinig verwachten van stichting lease verlies heb ik dat goed begrepen.
groet marjo
groet marjo
-
Sara Etty
Nee, je mag zeer veel verwachten van hetgeen waar de stichtingen zich toe hebben verbonden. Die twee procedures zijn voor gdupeerden van groot belang.
-
Henk Wester
Joop,
Wat wil je bereiken met e-mails naar Sara. Houd toch op man. Je kunt beter waardering uitspreken voor al het werk van Sara in dit forum.
Wat wil je bereiken met e-mails naar Sara. Houd toch op man. Je kunt beter waardering uitspreken voor al het werk van Sara in dit forum.
-
j moret
ik heb slv ok een gewoon emailtje vertuurd over het ggn probleem daar reageren ze niet op waarom kan je hun dan mailen als ze toch je vragen niet beantwoorden laat ze dat dan op de site zeggen we reageren niet terug en eens in de zoveel tyd mailen we een keer voor de rest maar afwachten
-
c
320. Ik heb een dagvaarding ontvangen. Wat moet ik doen?
Als u gedagvaard bent door Dexia om de restschuld en/of maandbetalingen te doen, dan kunt u (of als u wordt bijgestaan door een advocaat, uw advocaat) de Kantonrechter (of als u gedagvaard bent voor de Rechtbank: de rechter) laten weten dat er inmiddels een procedure is gestart over de effectenlease-overeenkomsten en hem verzoeken de incassoprocedure aan te houden. Daarbij moet u aangeven dat de procedure van de Stichting Leaseverlies wordt gevoerd voor de Rechtbank Amsterdam en is daar bekend onder rolnummer 2003-143. Het is dan aan de Kantonrechter of hij inderdaad de procedure van de Stichting Leaseverlies afwacht. Mocht u tijdens de incassoprocedure bijgestaan willen worden door een advocaat of individueel advies willen, dan kunt u contact opnemen met een advocaat of met het Bureau voor Rechtshulp.
Als u gedagvaard bent door Dexia om de restschuld en/of maandbetalingen te doen, dan kunt u (of als u wordt bijgestaan door een advocaat, uw advocaat) de Kantonrechter (of als u gedagvaard bent voor de Rechtbank: de rechter) laten weten dat er inmiddels een procedure is gestart over de effectenlease-overeenkomsten en hem verzoeken de incassoprocedure aan te houden. Daarbij moet u aangeven dat de procedure van de Stichting Leaseverlies wordt gevoerd voor de Rechtbank Amsterdam en is daar bekend onder rolnummer 2003-143. Het is dan aan de Kantonrechter of hij inderdaad de procedure van de Stichting Leaseverlies afwacht. Mocht u tijdens de incassoprocedure bijgestaan willen worden door een advocaat of individueel advies willen, dan kunt u contact opnemen met een advocaat of met het Bureau voor Rechtshulp.
-
marlon
Vorig jaar heb ik Legio/Dexia schriftelijk aansprakelijk gesteld (via modelbrief op site van tros radar). Nu krijg ik in een brief van Dexia de boodschap binnen drie maanden mijn klacht voor te leggen aan DSI (verlenging van het klachttermijn). Hoe doe ik dit (waar vind ik een modelbrief?)en heeft het wel zin?
-
Natasja
Marlon,
Het schijnt dat DSI geen klachten meer in behandeling neemt. Ik heb dit zelf weer aangekaart bij Dexia, alleen kan ik totaal niet beleefd meer blijven. Zodra ik antwoord heb, laat ik het weten.
Het schijnt dat DSI geen klachten meer in behandeling neemt. Ik heb dit zelf weer aangekaart bij Dexia, alleen kan ik totaal niet beleefd meer blijven. Zodra ik antwoord heb, laat ik het weten.
-
c
marlon
meschien heb je hier iets aan
ps.. dsi behandeld de zaken verlopig niet meer.
http://home.hccnet.nl/l.blok
meschien heb je hier iets aan
ps.. dsi behandeld de zaken verlopig niet meer.
http://home.hccnet.nl/l.blok
-
jak
Sara, ik heb toch goed gelezen, dat jij er geen belangen
bij hebt, maar dat je voor je buurtjes in de bres springt
Oke, als ik het mis hebt.
Maar krijg jij dan wel tijding van SLV, of haal jij
dat uit de boeken, dat het zo moet gaan,
Maar ik zeg altijd een boek is nog geen mens,
Ik vind, en dat meen ik oprecht, als ze zo met ons begaan waren, waarom dan niet een regeltje, voor alle mensen
hier op dat forum.
MIJN VRAAG AAN IEDEREEN IS, denken jullie dat de heer
Schoonderville, of hoe hij ook heette mogen,
ooit een keer dit leest, volgens mij is alles verloren tijd, en kan je beter een krantenwijk nemen, om je schuld
te betalen, want eingelijk niemand geeft echt een advies,
je moet alles zelf uitzoeken, en als je dan zegt dat je je
restschuld ga betalen, dan ben je weer een soort onderkruipsel,
nu ik weet het niet meer hoor, maar ik weet nu, trouwens
ik wist het al, heel lang, geen wonder dat er oorlogen zijn,
bij hebt, maar dat je voor je buurtjes in de bres springt
Oke, als ik het mis hebt.
Maar krijg jij dan wel tijding van SLV, of haal jij
dat uit de boeken, dat het zo moet gaan,
Maar ik zeg altijd een boek is nog geen mens,
Ik vind, en dat meen ik oprecht, als ze zo met ons begaan waren, waarom dan niet een regeltje, voor alle mensen
hier op dat forum.
MIJN VRAAG AAN IEDEREEN IS, denken jullie dat de heer
Schoonderville, of hoe hij ook heette mogen,
ooit een keer dit leest, volgens mij is alles verloren tijd, en kan je beter een krantenwijk nemen, om je schuld
te betalen, want eingelijk niemand geeft echt een advies,
je moet alles zelf uitzoeken, en als je dan zegt dat je je
restschuld ga betalen, dan ben je weer een soort onderkruipsel,
nu ik weet het niet meer hoor, maar ik weet nu, trouwens
ik wist het al, heel lang, geen wonder dat er oorlogen zijn,
-
Sara Etty
Jac,
Nee ik krijg van SLV geen antwoorden, maar ik stel hen dan ook geen vragen nu alleen al uit de site zelf duidelijk naar voren komt dat SLV daar niet aan doet.
Ik denk niet dat SLV dit forum bekijkt. Dat valt ook niet binnen de taken die zij op zich genomen hebben. Wat moten zij met deze vragen? Niets, het is duidelijk dat ze zich met slechts twee algemeen geldende onderdelen van het dispuut bezighouden. Voor overige zaken moet men zelf aan de slag. Eigen verantwoordelijkheid bestaat immers ook na aansluiting bij een stichting. Zeker wanneer die stichting nadrukkelijk een beperkt aspect van de zaak collectief, en dus niet individueel zal behartigen.
Met deurwaarders en vragen daarover heeft SLV niets te maken, daar richt hun actie zich immers niet op. Dat is iets waar een ieder zelf een weg in zal moeten vinden. Zie het zo, als de SLV er niet was zou je het allemaal helemaal alleen moeten uitzoeken. Nu wordt er in elk geval hard gewerkt aan een deel van het probleem, ga zelf aan de slag met hetgeen in jouw zaak speelt en probeer op die manier uit deze nare situatie te komen of in elk geval verdere narigheid te voorkomen in afwachting van het werk van de SLV.
Nee ik krijg van SLV geen antwoorden, maar ik stel hen dan ook geen vragen nu alleen al uit de site zelf duidelijk naar voren komt dat SLV daar niet aan doet.
Ik denk niet dat SLV dit forum bekijkt. Dat valt ook niet binnen de taken die zij op zich genomen hebben. Wat moten zij met deze vragen? Niets, het is duidelijk dat ze zich met slechts twee algemeen geldende onderdelen van het dispuut bezighouden. Voor overige zaken moet men zelf aan de slag. Eigen verantwoordelijkheid bestaat immers ook na aansluiting bij een stichting. Zeker wanneer die stichting nadrukkelijk een beperkt aspect van de zaak collectief, en dus niet individueel zal behartigen.
Met deurwaarders en vragen daarover heeft SLV niets te maken, daar richt hun actie zich immers niet op. Dat is iets waar een ieder zelf een weg in zal moeten vinden. Zie het zo, als de SLV er niet was zou je het allemaal helemaal alleen moeten uitzoeken. Nu wordt er in elk geval hard gewerkt aan een deel van het probleem, ga zelf aan de slag met hetgeen in jouw zaak speelt en probeer op die manier uit deze nare situatie te komen of in elk geval verdere narigheid te voorkomen in afwachting van het werk van de SLV.
-
Marlon
Natsja,
Ik zou het heel erg op prijs stellen mij ook te mailen als je antwoord heb. Ik wordt er behoorlijk moedeloos van en weet niet wanneer ik weer in dit forum ga kijken.
Marlon
Ik zou het heel erg op prijs stellen mij ook te mailen als je antwoord heb. Ik wordt er behoorlijk moedeloos van en weet niet wanneer ik weer in dit forum ga kijken.
Marlon