LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] e-mail adres vrijgeven.

Hier kan je discussiëren over de onderwerpen rondom Legio Lease.
Aznar

e-mail adres vrijgeven.

Ongelezen bericht door Aznar »

Zijn jullie niet bang om jullie e-mail adres zo vrijelijk tentoon te stellen op dit forum?
Ik kan me voorstellen dat er figuren zijn die virussen sturen en die e-mail adressen op verzendlijsten zetten om zo die SPAM molen nog harder te laten werken.

aert0001

Re: e-mail adres vrijgeven.

Ongelezen bericht door aert0001 »

Aznar,

Nee ben er niet bang voor, als men mij virussen stuurt, en dat gebeurt, geloof me maar dan moet die persoon dat maar doen, ik kan daar niet mijn probleem van maken, dat ligt bij hen, het is een gemene streek, vooral omdat ik toch erg aan mijn computer hang.

Het is voor mij een belangrijk stukje communicatie en entertainment, vooral als de tijden aanbreken dat ik te ziek ben om uit m'n bed te komen, ook al die pakketjes rode oortjes dingetjes die ik nooit besteld heb maar toch krijg.

Ik kan en wil er niets tegen doen, mijn e-mail adres blijft staan,
mijn commentaar, mijn strijd is open eerlijk en schoon, ik hoef me niet te verstoppen, alleen omdat iemand anders mij hierop wil beschadigen.

Voor mij is dit belangrijk en als men mij wil pakken soo be it, veel weerstand hoeft men niet te verwachtten, het probleem is niet bij mij.

Groetjes Ton

gr

Gesloten