LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] E-mail SLV

Hier kan je discussiëren over de onderwerpen rondom Legio Lease.
John

E-mail SLV

Ongelezen bericht door John »

Ik had op 27-03-1998 een contract afgesloten zonder dat mijn ega getekend heeft. Nu schrijft SLV dat contracten ouder dan 3-jaar niet meetellen.

Terwijl ze op hun site zetten wij behartigen alle belangen van de mensen die vanaf 01-01-1995 tot 01-05-2002 een contract hebben afgesloten.

Dit begrijp ik niet ?

Joost

Re: E-mail SLV

Ongelezen bericht door Joost »

termijn van verjaring is volgens mij voor dit niet meetekenen 3 jaar.

Henri

Ongelezen bericht door Henri »

Volgens mij niet SLV moet ook in dit geval zijn/haar belofte nakomen.

Yvonne

Ongelezen bericht door Yvonne »

John,

Ook Stichting Leaseverlies heeft zich aan de wet te houden. De termijn van 3 jaar is wettelijk vastgelegd.
Dat heeft te maken met verjaring. Dit heeft vanaf het begin al bij veelgestelde vragen gestaan op het website van Stichting Leaseverlies.

Je kan nog wel gokken op het winnen van de rechtzaak aangaande slecht vvorlichting in het reclamemateriaal, dus je aanmelden heeft wel degelijk zin.

Sterkte en succes.
Yvonne

Maarten

Ongelezen bericht door Maarten »

Ik ben het hier ook niet mee eens. Het gaat om drie jaar vanaf het moment dat je vrouw op de hoogte was van het contract (bewijslast van dat tijdstip ligt bij jullie, en dat is dus lastig). Meestal is dit de datum van afsluiten van het contract, maar dat hoeft niet. Dit vind Schoonewille zelf trouwens ook, getuige zijn antwoord op een vraag in de chatsessie:

"15- bert: Mijn vrouw heeft NIET ondertekent, maar de termijn van drie jaar is verlopen.
Schonewille: Als er meer dan drie jaren zijn verstreken sinds het contract is gesloten, dan kan de echtgenote die niet heeft meegetekend alleen vernietigen als hij/zij aantoonbaar niet eerder wist of behoorde te weten dat er een leasecontract was gesloten. Zonder dat bewijs is de vernietiging verjaard."

groet Maarten

Ruud

Ongelezen bericht door Ruud »

klasse maarten je bent goed bezig, zo is het maar net en niet anders!

m.v.g. Ruud

JoopB

Ongelezen bericht door JoopB »

Ik zie dat ik thuis even mijn mail na moet kijken, ik wist nog niet dat SLV gemaild had.
Eerst lezen dan reageren.
Groet
Joop

Gesloten