LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] EEN AANMANING????

Hier kan je discussiëren over de onderwerpen rondom Legio Lease.
Johan

EEN AANMANING????

Ongelezen bericht door Johan »

Sinds 25 november is mijn contract afgelopen met een schuld van 3500 euro. Ik heb nu alweer een aanmaning gehad van die *** Legio, maar ik vraag me af waarom? Ik wil namelijk aanbod Dexia afwachten...hardheidsclausule etc....dus waarom blijven ze aanmaningen sturen en wachten niet totdat klanten bericht hebben van Dexia over de mogelijkheden. Iemand een antwoord hierop...en wat moet ik doen?

Erik

Re: EEN AANMANING????

Ongelezen bericht door Erik »

Johan,

Dan schrijf je, zoals velen onder ons, gewoon weer een brief naar Legio dat je het er niet mee eens bent, dat je van hen alternatieve voorstellen verwacht, etc.
Kost je 39 Eurocent voor een postzegel en je bent voor je het weet weet een maand verder maar ondertussen houd je gewoon de centen in je zak.
Mocht er een brief van een incassobureau komen dan moet je daar ook op reaegeren en je schrijft in je verweer dat de bal bij Legio ligt en tegelijkertijd check je of het incassobureau over alle correspondentie beschikt die er is geweest tussen jou en Legio. Waarschijnlijk zal dat niet het geval zijn dus dan dien je hierover ook nog een klacht in bij de overkoepelende vereniging van incassoburreaus en voor je het weet heb je de boel weer een maand gerekt maar heb je nog wel je centen in je zak zitten. En ondertussen nemen de liquiditeitsproblemen bij Legio alleen maar toe.... (zie ook het bereicht van Marcel aangaande de terugkoop van obligaties door Dexia)

Gesloten