LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Een ERNSTIGE waarschuwing tegen het VOORSTEL van DEXIA! ! !

Hier kan je discussiëren over de onderwerpen rondom Legio Lease.
L. Blok

Een ERNSTIGE waarschuwing tegen het VOORSTEL van DEXIA! ! !

Ongelezen bericht door L. Blok »

Gisteren heeft Dexia via hun website een file in .pdf formaat voor downloading ter beschikking gesteld waarin een heel pakket aanvullingen op hun voorstel wordt gegeven. Deze file heb ik gedownload en hoewel ik het geheel nog lang niet heb doorgelezen, kwam ik bij het éérste artikel al iets tegen waar ik iedereen ernstig voor wil waarschuwen. Hier komt het betreffende artikel:

1. Overeenkomst Dexia Aanbod
Indien u het aanmeldingsformulier ondertekent en tijdig aan Dexia retourneert, gaat u daardoor de Overeenkomst Dexia Aanbod met Dexia Bank Nederland N.V. aan. Deze overeenkomst is opgenomen bij de Juridische Documenten Dexia Aanbod. In deze overeenkomst kunt u lezen wat uw rechten en verplichtingen zijn indien u op het Dexia Aanbod ingaat. De overeenkomst bepaalt onder meer dat u afstand doet van uw recht om juridische acties tegen Dexia Bank Nederland N.V. en/of haar tussenpersonen te beginnen met betrekking tot uw effectenlease-overeenkomst(en) of om een beroep te doen op eeneventuele rechterlijke uitspraak in een procedure die in verband met effectenlease tegen Dexia Bank Nederland N.V. is of mocht worden aangespannen door een belangenvereniging of stichting. U dient de tekst van de Overeenkomst Dexia Aanbod goed te lezen alvorens het aanmeldingsformulier te ondertekenen.

Alvorens ergens op in te gaan verlangd Dexia dat u zich via dit formulier aanmeldt en hier een handtekening onder zet. Als u dit doet verklaard u tevens dat u alle RECHTEN VERSPPEELT.

Wees dus op uw hoede! ! !

m.v.g.

L. Blok

michel

Re: Een ERNSTIGE waarschuwing tegen het VOORSTEL van DEXIA! ! !

Ongelezen bericht door michel »

Meneer Blok,

Ik ben benieuwd wat u beweegredenen zijn om uw leven te wijden aan dit forum (voor hoeveel ton staat u in de min?!). Zou u mij hierin enige duidelijkheid kunnen verschaffen? Aan de tijden te zien waarop u mailt bent u: a)met de VUT/AOW dan wel b)zit u werkeloos thuis.
Ik ben benieuwd...
M.v.g
Michel

john

Ongelezen bericht door john »

Erger nog, ze willen 2 handtekeningen. Rararara waarom???

Wat te doen...

Ongelezen bericht door Wat te doen... »

Men.Blok,
Wat zou uw advies zijn:
Aflopende contracten, restschuld:
A niet betalen
B betalen en bezwaar
C indien A: deurwaarders en incasso bureau's voor lief nemen....

mvg
Wat te doen...

Louis Blok (Michel)

Ongelezen bericht door Louis Blok (Michel) »

B!!!!!!!!!!!!!
Betalen en bezwaar maken. Heeft wel geen zin, maar een negatieve BKR-code is nog vervelender.

Meneer Blok,
Zou u de vragen van Michel kunnen beantwoorden? Ik ben namelijk ook best nieuwsgierig..

Louis (geen familie)

nieuwsgierig

Ongelezen bericht door nieuwsgierig »

Ik ben ook wel nieuwsgierig naar de beweegredenen van de heren Blok en Maarten En hun eventuele juridische achtergrond?

vr gr nieusgierig

duty

Ongelezen bericht door duty »

Goed lezen is ook een vak.

U tekent pas het aanmeldingsformulier als U zich kunt vinden in het door Dexia voorgestelde aanbod.

joost

Ongelezen bericht door joost »

Heer Blok

Als ik het dus goed begrijp is als ik wat meer informatie wil over mijn persoonlijke situatie dan moet ik eerst iets ondertekenen en nu wel met echtgenote!!!!!!!!!!! en dan krijg ik pas accoord dus zeg maar slikken of stikken.

joost

duty

Ongelezen bericht door duty »

Ben bang dat op deze wijze vele handtekeningen onder de contracten zijn geplaatst.

Ruud

Ongelezen bericht door Ruud »

Bedankt voor de waarschuwing meneer BLok.

U bent ook in 2003 weer GOED bezig om de titel beste helper forum leaseverlies/ radar 2003 weer te gaan winnen.

ga zo door!

m.v.g. Ruud

Verstandig

Ongelezen bericht door Verstandig »

Michel,
Zo te zien heb je belangstelling in de persoon L.Blok.
Waarom neem je dan geen persoonlijk contact met hem en alles vragen wat je wenst te weten over zijn privé! Twee maal klicken op zijn naam boven zijn tekst en je vragen stellen!

M.vr.gr.

ener

Ongelezen bericht door ener »

Hr. Blok.
Een interessant artikel no.1, als er nog meer van die artikelen volgen, dan kun je het wel schudden!
Dus als ik het Dexia aanbod aanvaard, kan ik later als Dexia wellicht in het ongelijk wordt gesteld, niets meer doen. De SLV rechtsgang duurt nog jaren, dus dat betekent nog jaren doorbetalen.
Het Dexia aanbod moet wel verdomd goed zijn, inleg terug, geen restschuld meer, anders ga je er toch niet op in.
Is het trouwens wettelijk toegestaan om op zo een manier een aanbod te presenteren?
Dat lijkt me een klus voor de SLV.

mvrgr.
ener

dhr.a de croos

Ongelezen bericht door dhr.a de croos »

allemaal,ik denk dat de forumschrijvers hun best doen gezien de moeilijke situatie van het probleem.Niet alleskan
uitgelegd worden hier op dit forum daar hebben we leaseverlies voor,want als de uitleg verkeerd uitgelegd word dan vallen we gelijk over deze forumschrijvers heen.
vrgr.andre de croos

Pieter

Ongelezen bericht door Pieter »

Even naar boven halen.

Jammer dat michel er bij zit.

Mvg pieter

bram

Ongelezen bericht door bram »

Hr. Blok,
Hartelijk dank voor de informatie. Ik wil me niet nog een keer in een valkuil laten leiden door de hedendaagse tollenaars. Uw bijdrage helpt me dat voorkomen.

Nogmaals hartelijke dank
Bram

renee

Ongelezen bericht door renee »

HeerBlok, blijf stil als het om de intifadamailers gaat...............uw bijdragen zijn een zegen voor de onwetenden en ernstig gedupeerden.

Nogmaals dank voor uw inzet, VUT, AOW, tijd zat, mij zal het een zorg zijn, u doet tenminste nuttig werk

Met vriendelijke groet en dank,

Renee

toet

Ongelezen bericht door toet »

Renee ik hou van je .toet

pm

Ongelezen bericht door pm »

Goede middag hr blok.
Ik moet toegeven dexia maakt handig gebruik van de tijd die de mensen nog hebben want laten we eerlijk zijn zo rechtzaak duurt min 3 jaar en dat weten die boefen.
Ik vraag me nu af wat de DSI nu gaat doen want die zaten te wachten wat het aanbod inhield .,bij deze weten ze dat .
Laten we hoopen dat de dsi weer aan onze zaken gaat beginnen .

Willem

Ongelezen bericht door Willem »

Michel,

Wat is in hemelsnaam je probleem......

nes

Ongelezen bericht door nes »

Beste forumbezoekers, ik ben helemaal niet verbaasd inzake het aanbod van Dexia en de bepalingen die erbij horen, die de heer Blok ons heel sympathiek uitlegt. Eigenlijk verwachtte ik het en is het logisch dat Dexia verwacht dat de mensen of de één (aanbod van dexia) of de ander (uitkomst proces) kiezen ; het was een groot debat tussen mij en mijn vrienden/echtgenoot over deze keuze, ik was nog niet op de hoogte van het aanbod van dexia; Ik heb mijn vrienden het volgende gevraagd; neem je genoegen met kwijtschelding restschuld van 10 000 € en belofte geen verdere acties tegen dexia of neem je een risico/ heb je lef en wacht je het proces af met OF 1. kwijtschelding schuld/inleg terug OF 2. niets terug OF 3. alleen kwijtschelding schuld
Mijn vrienden en mijn echtgenoot zeiden tegen me - 'je bent laf en onsportief t.o.v. andere slachtoffers om individueel in zee te gaan met Dexia en je eigen hachje te redden, ALLES OF NIKS' dus afwachten proces .......ik zou willen dat iedereen het doet...

Gesloten