LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] een simpele vraag
een simpele vraag
Ook mijn contract loopt snel af. Dexia verzoekt te reageren voor 20 maart op hun voorstel. Ik wil de restschuld wel betalen, ben lid van leaseverlies en hoop na verloop van tijd nog wat geld terug te zien. Moet ik bij Dexia aangeven dat ik geen gebruik wens te maken van hun aanbod, zoals ze vragen, of dat doen onder vermelding van een protestzin of gewoon niets doen?
Re: een simpele vraag
niets betalen dit doen we met z,n allen!!!!!!!!!!
samen staan we sterk
samen staan we sterk
Niets tekenen, het is een misleidende truc van Dexiabank, loop niet in de val.
Oriënteer je op dit forum.Ga heel veel lezen.
En sterkte bij de keuzen die je moet maken.
Oriënteer je op dit forum.Ga heel veel lezen.
En sterkte bij de keuzen die je moet maken.
Beste Peter,
In het originele contract en in het dexia aanbod (bij het niet accepteren) staat dat je bij afloop kunt kiezen uit 3 opties:
1.Effecten verkopen. U dient een eventuele restschuld in 1 keer terug te betalen.
2. Effecten overnemen. U dient(het restant van)de hoofdsom in 1 keer terug te betalen.
3. Effectenlease- overeenkomst verlengen. U verlengt uw overeenkomst voor minimaal 1 jaar tegen comerciele tarieven.
Je moet dus niets terug sturen in jouw geval, wacht tot het contract is afgelopen en beslis dan welke van de 3 opties je keuze is en dit doe je met behoud van alle rechten.
Kijk ook eens op www.pay-back.nl.
Groeten,
Piet
In het originele contract en in het dexia aanbod (bij het niet accepteren) staat dat je bij afloop kunt kiezen uit 3 opties:
1.Effecten verkopen. U dient een eventuele restschuld in 1 keer terug te betalen.
2. Effecten overnemen. U dient(het restant van)de hoofdsom in 1 keer terug te betalen.
3. Effectenlease- overeenkomst verlengen. U verlengt uw overeenkomst voor minimaal 1 jaar tegen comerciele tarieven.
Je moet dus niets terug sturen in jouw geval, wacht tot het contract is afgelopen en beslis dan welke van de 3 opties je keuze is en dit doe je met behoud van alle rechten.
Kijk ook eens op www.pay-back.nl.
Groeten,
Piet