| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] effecten verkopen of niet?
-
marco
effecten verkopen of niet?
als ik het formulier van dexia opstuur en ik doe de optie:ik verkoop de effecten,verspeel ik daarmee dan ook mijn rechten om geld terug te krijgen als de rechter een positieve uitspraak zou doen (ooit)
groeten marco
groeten marco
-
nadia
Re: effecten verkopen of niet?
Hallo Marco,
Ik ga ervan uit dat je het formulier bedoeld van het aanbod van Dexia?
Zo ja, dan verspeel je je rechten. De opzet van het aanbod is ook dat je dan verder afziet van juridische stappen tegen Dexia.
m.v.g.Nadia
Ik ga ervan uit dat je het formulier bedoeld van het aanbod van Dexia?
Zo ja, dan verspeel je je rechten. De opzet van het aanbod is ook dat je dan verder afziet van juridische stappen tegen Dexia.
m.v.g.Nadia
-
marco
dus gewoon afwachten op de uitspraak van de rechter,en af en toe een aangetekende brief sturen dat je het niet eens bent met de hele verloop van zaken?
-
nadia
Ik stuur in ieders geval niks op. Het kan volgens mij nooit kwaad om een aangetekende brief te sturen. Ik heb zelf een paar keer gebeld zodat ze me de materie uit konden leggen. Eenmaal was met de vraag of ik het contract (wat momenteel nog loopt) kon verbreken, dat kon mits je een boete betaald. Ik zit nog steeds in dubio maar weet in elk geval dat ik niet op het aanbod in ga want het is in mijn ogen geen serieus aanbod. Ik zit zelfs nog te denken om ze een tegenbod te doen.
Word vervolgd dus,
groet, Nadia
Word vervolgd dus,
groet, Nadia
-
agnes
Marco, bedoel je wel het Dexia-Aanbod? Of heb je het over het keuze formulier?
-
marco
het "keuzeformulier" van dexia met de 3 mogelijkheden:
1- verkopen van de effecten
2-overnemen van de effecten
3-verlengen van de effectenlease-overeenkomst
ik ga mijn restschuld NIET betalen,dus ook niet optie 1 opsturen?
1- verkopen van de effecten
2-overnemen van de effecten
3-verlengen van de effectenlease-overeenkomst
ik ga mijn restschuld NIET betalen,dus ook niet optie 1 opsturen?
-
els hofman
ik heb juist vandaag het formulier opgestuurd het keuzeformulier en 3 aangekruist maar wel onder protest getekend dat heb ik er ook op vermeld.