LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] effectenlease-overeenkomst verlengen ??????

Hier kan je discussiëren over de onderwerpen rondom Legio Lease.
Linda

Re: effectenlease-overeenkomst verlengen ??????

Ongelezen bericht door Linda »

Ik zou als ik jij was even kijken op de web-site van leaseverlies. Bij veel gestelde vragen staan vragen en antwoorden over het verlengen. Succes

els

Ongelezen bericht door els »

lieve anoniem,

dus het beste is dat ik hem maximaal nog drie jaar door laat lopen maar je zegt onder protest kan je me a.u.b. uitleggen hoe ik dat moet dien wacht op je antwoord alvast bedankt voor je inzet.

Linda

Weet wel als je jouw contract nog drie jaar door laat lopen, ook je restschuld groter kan worden dan die nu al is. Je weet nl niet wat de beurskoersen gaan doen. Dat kan in je voordeel zijn, maar ook in je nadeel.

Linda

Nog even dit, wat ruudraad schrijft is waar. Als je verlengt onder de "oude" voorwaarden kun je lid blijven van de stichting, maar alleen over de eerste drie jaar krijg je je geld terug als de Stichting wint, maar niet over de drie jaar die je gaat verlengen. Je gaat dan toch in feite een nieuw contract aan met Legio, ook onder de "oude" voorwaarden. Staat heel duidelijk op de web-site van Leaseverlies. Succes met je beslissing, maar lees even alles goed door.

els

Ongelezen bericht door els »

hallo linda, kan je me dan een goede raad geven wat ik dan moet doen ik weet het niet meer de een zegt dit en de ander dat ik kom er niet meer uit

Linda

Hoi Els,
Het is moeilijk goede raad te geven, omdat voor iedereen de omstandigheden anders zijn. Zelf ben ik ook de pineut.Ik ga zelf niet in op het Dexiaaanbod, maar hoop op de stichting Leaseverlies. Hoe ik mijn schuld aan Dexia moet betalen weet ik nog niet, ik probeer het zolang mogelijk te rekken, en zoek nu naar andere oplossingen. Doe wat jij het beste lijkt ook al is een ander het daar niet mee eens.

Gesloten