LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Effectenlease

Hier kan je discussiëren over de onderwerpen rondom Legio Lease.
el

Effectenlease

Ongelezen bericht door el »

Effectenlease

Actueel Dinsdag 3 juni; Televisieprogramma WoonbrigadeRTL, RTL4,20:30. Aandacht voor effectenlease die gefinancierd is door de overwaarde van de eigen woning te gebruiken. In het programma o.a. aandacht voor de Gelink Adviesgroep en het leaseproduct "Levob Hefboom Effect". Ten behoeve van de programmamaker deden wij een onderzoek naar het gebruik van de overwaarde. Wij ondervroegen meer dan 120 geintresseerden. Stand op 27 mei 100: response 43,8%, wel gebruikt: 51%; niet gebruikt 49%.

Sophie

Re: Effectenlease

Ongelezen bericht door Sophie »

El,

Goedetip.

S.

appie

Ongelezen bericht door appie »

up

willie

Ongelezen bericht door willie »

3 juni, zet 't in mijn agenda

wil

Ongelezen bericht door wil »

3 juni, ik kijk

willy

Ongelezen bericht door willy »

Dit klopt en ik ben helaas diegene die mijn verhaal vertelt, ik heb met een deel van de overwaarde contracten afgesloten waaronder ook hefboom effecten. Ik heb helaas ook nog de pech dat ik zowel bij de Dexia wat heb lopen en bij de Levob dus bij alle twee een flinke schuld. Ik weet niet hoe het gesprek er uiteindelijk op komt te staan omdat men natuurlijk gaat knippen, wel hoop ik heel veel mesen te kunnen waarschuwen met mijn verhaal.

Gesloten